Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig kan ett sportintresse lika gärna uttrycka sig som soffpotatis som gillar att kolla på fotboll på tv.
Ja men det är ju lite skumt. Alltså jag vet ju att man utrycker det så men inom vad annars säger man att man intresserar sig för något när det innebär att man tittar på andra som utför det man gillar. Det är väll i stort sett bara teater och musik möjligen konst. Om jag skriver att hästar som intresse är det ju ingen som tänker att jag gillar att se hästar på tv samma med dans. Möjligen kanske man utgår från att jag gillar att titta på mitt intresse på tv också.
Aja det är en sidodiskussion och bara en mycket liten del av allt jag inser att jag inte begriper om människor på tinder :D .

Ett annat konstigt intresse hos män är egenvård. Vad f-n är egenvård? Ägnar de timmar åt att trimma skägget eller är det mer av att tillfredsställa sig själv sexuellt, vilket typ av egenvård talar vi om här?

Skulle ju ringa en på Hp men fick inget svar, ruttnade och blockerade. Tänkte han var en sabla typ som vanligt. Såg att han läst och varit online flera ggr efter det och jag ringde nu ikväll. Fick en mycket acceptabel förklaring och efter ett långt och trevligt samtal så ska jag ringa i morgon igen. :)

Visst, inga fjärilar så långt men får se hur det utvecklar sig. :)

Ja det undrar jag med och jag tänker ok när man är typ 20 någonting men när man är en bra bit över 40? Kom igen!? Jättemånga har bilder på när de åker alpint eller snarare står i någon backe och då håller jag till i småland och söker bara häromkring. Vad gör dom, åker upp och ned till fjällen varenda helg? Dessutom så skriver de flesta sina presentationer som om det vore ett ansökan på ett jobb. Jag är man xxår, snäll, omtänksam och lyhörd (kombineras med en bild på ett surmulet fejs). Jag har många varierande intressen så som sport, träning, träning, träning, paddel och att resa.

Hopplöst :cautious:.

Tycker inte det är konstigt med bild på när någon åker skidor/seglar/klättrar whatever. Rimligt att visa bilder på vad man gillar. Jag hade bild till häst och på mina djur 😁
Bara skriva sportintresserad kan ju lika gärna betyda att man gillar att ligga i soffan, titta på fotboll och dricka öl 😆
Blir en dålig match för den som söker en aktiv partner.

Tycker inte det är konstigt med bild på när någon åker skidor/seglar/klättrar whatever. Rimligt att visa bilder på vad man gillar. Jag hade bild till häst och på mina djur 😁
Bara skriva sportintresserad kan ju lika gärna betyda att man gillar att ligga i soffan, titta på fotboll och dricka öl 😆
Blir en dålig match för den som söker en aktiv partner.
Jag dejtade en sportintresserad kille. Som var sportintresserad till den grad att han satt i soffan, drack en massa öl och kedjerökte medan han satt och tittade på sport på TV:n 😅

Ja men det är ju lite skumt. Alltså jag vet ju att man utrycker det så men inom vad annars säger man att man intresserar sig för något när det innebär att man tittar på andra som utför det man gillar. Det är väll i stort sett bara teater och musik möjligen konst. Om jag skriver att hästar som intresse är det ju ingen som tänker att jag gillar att se hästar på tv samma med dans. Möjligen kanske man utgår från att jag gillar att titta på mitt intresse på tv också.
Aja det är en sidodiskussion och bara en mycket liten del av allt jag inser att jag inte begriper om människor på tinder :D .

Ett annat konstigt intresse hos män är egenvård. Vad f-n är egenvård? Ägnar de timmar åt att trimma skägget eller är det mer av att tillfredsställa sig själv sexuellt, vilket typ av egenvård talar vi om här?
Förvånadsvärt många som säger sig gilla hästar så är det att titta (och spela) på trav som avses.

Hur förhåller ni er till komplimanger/smicker? Under en konversation som är relativt normal kommer det upp flera gånger att man är vacker, det är så trevligt att prata med dig, skickar över någon blomemoji? Är det här normalt?

Alltså.. jag har skrivit med en jättegullig kille flera dagar och vi bokade dejt i helgen osv. Nu har han försvunnit från mina matchningar. 🤔 Det är klart att han kan ha avmatchat men det känns ändå så oväntat isf. Det kändes ändå som han var ”in to me”..

Nu har jag då hittat honom på fb. Kan man skriva? 😂 Jag hatar ju själv när folk gör sånt.. 🙈 Eller ska jag bara inse att han fick kalla fötter? 😅

Jag har inte mitt riktiga namn på tinder så sannolikheten att han hittar mig, om han nu tagit bort mig av misstag, är väldigt liten..
Han superlikade mig nu. 😎

”Du försvann? Jag har fått starta om mitt tinder för att hitta dig 😂

TOLD YA! 🤣🤣

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Katt i påse
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat