Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du gjorde rätt i att skrivaÄh, så konstigt! Skrev en rad nu ändå. Kan ju inte bara vara tyst, vi skrev ju ändå rätt länge. Ska inte dejta mer, det är ju bara krångligt
Tack, ja, det kändes konstigt att bara sluta så…Tycker du gjorde rätt i att skriva
Precis. Kan vara skönt med ett ordentligt avslut ocksåTack, ja, det kändes konstigt att bara sluta så…
Hur har det gått?Jag känner mig ambivalent (såklart, eftersom jag insett att jag har en otrygg ambivalent anknytning) med TL, han är gullig, snäll och omtänksam, men vi har så olika kommunikation, så att det blir fel fast vi båda menar samma saker typ. Han är så obekymrad, öppen och obrydd över att bryta normer och har inga problem att sticka ut. Jag tycker det är pinsamt att vinka till fel person typ vi har inte pratat så mycket förra veckan av olika anledningar, men sågs igår på fika. Och även om jag trivs i hans sällskap så har jag inte "saknat" honom, eller känner något som fladdrar till när vi pratar utan det känns nästan jobbigt för jag vill inte trampa på några tår pga att det blir missförstånd.
Jag brukar ses rätt snabbt, är kass på att skriva länge och mycket innan. Så fort jag känner att det finns något jag är intressant av brukar jag föreslå att ses.Skriver med några, men det går ganska segt i "samtalen". Hur länge väntar ni på att det ska bli mer lättsamt, och flyt i skrivandet fram å tebax? /Hon som aldrig dejtat online förut
Om jag ställer frågor och de svarar snällt men inte frågar något tillbaka så avmatchar jag. Då är de inte intresserade av mig.Skriver med några, men det går ganska segt i "samtalen". Hur länge väntar ni på att det ska bli mer lättsamt, och flyt i skrivandet fram å tebax? /Hon som aldrig dejtat online förut
Han var här i helgen, och jag är fortfarande ambivalent. Vi har kramats och varit nära men jag har inte känt för sex. Jag bara känner att jag blir irriterad på en "massa saker", så det känns väl inte så lovande tyvärr.Hur har det gått?
Så gör jag med.Om jag ställer frågor och de svarar snällt men inte frågar något tillbaka så avmatchar jag. Då är de inte intresserade av mig.
Det finns en jättegullig kille på gymmet!!! Vi är alltid där samma tid på söndagar
Fint med lite ögongodis, det betyder väl att jag inte är helt stendöd inombords (ännu)
Alltså jag möter honom överallt nu och vi liksom tittar på varandra och halvhälsar genom att smila lite. Han var tyvärr inte på gymmet igår, annars hade jag tänkt ta mod till mig att säga hej eller nåt!
Inbillning eller inte ett hej är bara trevligt ju! Så hejja dig PeppTänker dock ibland att jag kanske inbillar mig för att jag är så jäkla svältfödd
YoloTänker dock ibland att jag kanske inbillar mig för att jag är så jäkla svältfödd
You go girl!Alltså jag möter honom överallt nu och vi liksom tittar på varandra och halvhälsar genom att smila lite. Han var tyvärr inte på gymmet igår, annars hade jag tänkt ta mod till mig att säga hej eller nåt!
Inbillning eller inte ett hej är bara trevligt ju! Så hejja dig Pepp
You go girl!