Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. Jag är totalt, fullkomligt tinderinkompetent 😱 Jag lyckas inte hitta var jag skriver nån profiltext? Jag trodde registreringen skulle leda mig genom sånt, men där fick jag bara klicka i intressen och vad jag letade efter...

Mycket messande med Hundkillen idag :) Vi har bestämt nästa dejt till på lördag. Han föreslår att göra saker vilket jag tycker är roligt och inte så stelt som att bara ta en fika, så får vi se vad vädret blir men vi har lite olika alternativ, hundarna ska ju med bli lite aktiverade :)

Alltså. Jag är totalt, fullkomligt tinderinkompetent 😱 Jag lyckas inte hitta var jag skriver nån profiltext? Jag trodde registreringen skulle leda mig genom sånt, men där fick jag bara klicka i intressen och vad jag letade efter...
Screenshot_2023-05-05-05-52-38-287_com.tinder-edit.webp

Tryck på den lilla gubben nere till höger, sedan pennan. Sen kan du scrolla ner till "om mig"

Träffade hundkillen igen igår, blåste jättemycket så det vi funderat på att göra funkade inte pga det, så det blev en lång promenad i skogen, och sen åkte vi och köpte sushi och åkte hem till honom med soffhäng och hundmys. Helt plötsligt var klockan 23 ( vi sågs kl 14) och det var dags att åka hem, då vi båda har aktiviteter idag. Han är jättetrevlig att hänga med och jag gillar hans personlighet. Dock känns det att han är lite osäker på situationen iom att han varit i ett långt förhållande innan och inte dejtat på 20 år. Vi får se om det lossnar, vi ska iaf fortsätta ses, nu har han barnen nästa vecka och jag ska resa med jobbet.

Dock känns det att han är lite osäker på situationen iom att han varit i ett långt förhållande innan och inte dejtat på 20 år. Vi får se om det lossnar, vi ska iaf fortsätta ses, nu har han barnen nästa vecka och jag ska resa med jobbet.
Har inte dejtat på 11 år och killen jag träffar har nog inte dejtat på 5 år typ. Tog cirka 10 dejter innan det lossnade för honom (och därmed oss) :) Nu är det inga konstigheter :)

Har inte dejtat på 11 år och killen jag träffar har nog inte dejtat på 5 år typ. Tog cirka 10 dejter innan det lossnade för honom (och därmed oss) :) Nu är det inga konstigheter :)
Tack det känns bra att veta att det kan lossna. Vi har ju jättekul när vi ses och tiden bara rinnner iväg, våra 2 dejter har varit totalt 16 timmar tillsammans :) Lika värderingar, samma syn på hundträning. Vi får hoppas det lossnar.

Känner att jag behöver en förklaring 😅
Min chef berättade hur trevligt det var att äntligen få träffa min sambo

- Jag har ingen sambo och undrar nu vem som presenterat sig som "CD's sambo". Ska jag dubbelkolla att dörren är låst, kolla en extra gång över axeln på stan eller bara vila lugnt i att någon prankat oss alla eller lyckats med nån form av missförstånd? 😅

Umgåtts med US i helgen. Han är så gullig och känns verkligen som en helt fantastisk människa, men jag känner att jag måste ta tag i min traumabearbetning nu direkt, för annars sumpar jag det här. Jag har svårt att våga känna, att slappna av och minsta lilla sak gör mig extremt obekväm och då känner jag mig fånig då US är så varsam och inkännande, vilket ökar ångesten.

Har i alla fall raderat Tinder. Det här ska få en chans i den mån jag förmår. :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat