Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. Jag är totalt, fullkomligt tinderinkompetent Jag lyckas inte hitta var jag skriver nån profiltext? Jag trodde registreringen skulle leda mig genom sånt, men där fick jag bara klicka i intressen och vad jag letade efter...
Fiskar?Eftersom jag är nyfiken i en strut testar jag Tinder Gold för att se vilka som gillar mig. Var ÄR det med snubbar och bara överkroppar? Mvh Drunknar i torsobilder.
Ännu inga fiskar, inväntar dessa med spänning Däremot en del snubbar med söta hundar, me like!Fiskar?
Fiskar?
Har inte dejtat på 11 år och killen jag träffar har nog inte dejtat på 5 år typ. Tog cirka 10 dejter innan det lossnade för honom (och därmed oss) Nu är det inga konstigheterDock känns det att han är lite osäker på situationen iom att han varit i ett långt förhållande innan och inte dejtat på 20 år. Vi får se om det lossnar, vi ska iaf fortsätta ses, nu har han barnen nästa vecka och jag ska resa med jobbet.
Tack det känns bra att veta att det kan lossna. Vi har ju jättekul när vi ses och tiden bara rinnner iväg, våra 2 dejter har varit totalt 16 timmar tillsammans Lika värderingar, samma syn på hundträning. Vi får hoppas det lossnar.Har inte dejtat på 11 år och killen jag träffar har nog inte dejtat på 5 år typ. Tog cirka 10 dejter innan det lossnade för honom (och därmed oss) Nu är det inga konstigheter
Känner att jag behöver en förklaringMin sambo har presenterat sig för min chef.
Nu väntar jag på att han ska presentera sig för mig.
Min chef berättade hur trevligt det var att äntligen få träffa min samboKänner att jag behöver en förklaring
Men grattis! Du kanske har en jättehet sambo?Min sambo har presenterat sig för min chef.
Nu väntar jag på att han ska presentera sig för mig.
Vore coolt att veta!Men grattis! Du kanske har en jättehet sambo?