Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är E en KK el den med partnerpotential? Svårt att hänga medSer att bli både frukost och middag (i den ordningen) med E i slutet av veckan. Två olika dagar dessutom. Apropå förvirring. Det ska bli fint att ses iaf, om det blir av
Se det inte som en dejt då utan en trevlig kväll med någon person som kan bli en trevlig bekantskap och ta det därifrån.Har blivit utbjuden på en riktigt dejt och tackat Ja. Middag och stå-up komedi lång framförhållning lördag 13 maj.
Redigt osäker på om jag faktiskt vill gå. Själva dejt-grejen sätter press känner jag.
Råkade ut för en liknande sak för några år sen. Samma dag råkade jag se honom på HP så jag slängde iväg ett mess där faktiskt. Visade sig att han inte alls tagit bort matchningen utan den syntes fortfarande hos honom och han undrade varför jag slutat svara. Vi träffades sen på en dejt men han var sjukt tråkigt irl (pratade bara jobb) så det blev inget mer.Alltså.. jag har skrivit med en jättegullig kille flera dagar och vi bokade dejt i helgen osv. Nu har han försvunnit från mina matchningar. Det är klart att han kan ha avmatchat men det känns ändå så oväntat isf. Det kändes ändå som han var ”in to me”..
Nu har jag då hittat honom på fb. Kan man skriva? Jag hatar ju själv när folk gör sånt.. Eller ska jag bara inse att han fick kalla fötter?
Jag har inte mitt riktiga namn på tinder så sannolikheten att han hittar mig, om han nu tagit bort mig av misstag, är väldigt liten..
Är E en KK el den med partnerpotential? Svårt att hänga med
E var först tänkbar partner, sen FWB, sen F och nu tippar jag på att det är tillbaka till FWB med tanke på gårdagens fråga (ligga?).
Se det inte som en dejt då utan en trevlig kväll med någon person som kan bli en trevlig bekantskap och ta det därifrån.
Borde nog börja med detta istället. Dejting med ett syfte
https://www.facebook.com/reel/584246260328052?fs=e&s=TIeQ9V
Gick det bra?Har en kort dejt ikväll efter jobbet, Inte intresserad egentligen men nån gång ska jag ju ta steget även om den här känns rätt ointressant. Lika bra att få det överstökat, ska bara komma på var jag ska parkera bilen.
Några snabba meddelanden på Hp, öppnat bilderna och en latte så vi får kika lite på varandra. Trist text men kan ju vara trevlig IRL.
Vet inte om nån av oss var intresserade. Såg rätt bra ut, tror inte vi har något gemensamt och jag gillar inte när någon tömt en flaska rakvatten över sig. Han hade en flaska champagne hemma hos sig men jag kör bil, så kanske en annan gång. Jag har dock inte varit inne på Hp efteråt så jag vet inte om han skrivit något, men han hade bråttom iväg när vi skildes åt, iofs lite ostadigt väder så det behöver inte vara personligt även om jag blev förvånad.Gick det bra?
Hahaha, läste hans senaste mess innan vi sågs. Han hade redan skumpan i bilen ”ifall dejten blev lyckad” och inte hemma som jag trodde. Vem gör något sånt?Vet inte om nån av oss var intresserade. Såg rätt bra ut, tror inte vi har något gemensamt och jag gillar inte när någon tömt en flaska rakvatten över sig. Han hade en flaska champagne hemma hos sig men jag kör bil, så kanske en annan gång. Jag har dock inte varit inne på Hp efteråt så jag vet inte om han skrivit något, men han hade bråttom iväg när vi skildes åt, iofs lite ostadigt väder så det behöver inte vara personligt även om jag blev förvånad.
En som jag gick på lunchdejt med som första dejt hade redan innan beställt blommogram, upptäckte jag när en bukett väntade på mig när jag kom hem.Hahaha, läste hans senaste mess innan vi sågs. Han hade redan skumpan i bilen ”ifall dejten blev lyckad” och inte hemma som jag trodde. Vem gör något sånt?
Jag läste ”händer” ist för händelser och blev lite konfunderadHade en väldigt trevlig dröm om en kollega inatt. Om det bara vore så enkelt. Han är snabb på att titta på mina händelser på insta iallfall.