Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså.. jag har skrivit med en jättegullig kille flera dagar och vi bokade dejt i helgen osv. Nu har han försvunnit från mina matchningar. 🤔 Det är klart att han kan ha avmatchat men det känns ändå så oväntat isf. Det kändes ändå som han var ”in to me”..

Nu har jag då hittat honom på fb. Kan man skriva? 😂 Jag hatar ju själv när folk gör sånt.. 🙈 Eller ska jag bara inse att han fick kalla fötter? 😅

Jag har inte mitt riktiga namn på tinder så sannolikheten att han hittar mig, om han nu tagit bort mig av misstag, är väldigt liten..
Råkade ut för en liknande sak för några år sen. Samma dag råkade jag se honom på HP så jag slängde iväg ett mess där faktiskt. Visade sig att han inte alls tagit bort matchningen utan den syntes fortfarande hos honom och han undrade varför jag slutat svara. Vi träffades sen på en dejt men han var sjukt tråkigt irl (pratade bara jobb) så det blev inget mer.

Har en kort dejt ikväll efter jobbet, Inte intresserad egentligen men nån gång ska jag ju ta steget även om den här känns rätt ointressant. Lika bra att få det överstökat, ska bara komma på var jag ska parkera bilen. 🤔

Några snabba meddelanden på Hp, öppnat bilderna och en latte så vi får kika lite på varandra. Trist text men kan ju vara trevlig IRL. 🙄

Senast ändrad:
Matchade för 100e gången med en av mina allra första tinderdejter. 😂 Vi har träffats flera gånger men det har alltid kommit nått mellan för att det skulle bli mer än vänner. Vi bokade dejt på lördag så får vi se vad som händer! 🤣

Har en kort dejt ikväll efter jobbet, Inte intresserad egentligen men nån gång ska jag ju ta steget även om den här känns rätt ointressant. Lika bra att få det överstökat, ska bara komma på var jag ska parkera bilen. 🤔

Några snabba meddelanden på Hp, öppnat bilderna och en latte så vi får kika lite på varandra. Trist text men kan ju vara trevlig IRL. 🙄
Gick det bra? :)

Ska träffa US i helgen. Är sjukt leds på Tinder och har äckligt mycket på jobbet just nu så är rejält trött, vilket medför att jag inte riktigt orkar inte riktigt känna det där engagemanget inför helgen. Att det dessutom känns som att precis varenda man slösar min tid gör ju inte heller saken bättre. 😅

Det lär bli bra i helgen. Han har varit så oerhört gullig, men ändå kan jag inte låta bli att tänka att det här kanske bara är slöseri med min tid. Gillar inte riktigt tanken på att släppa in någon, men jag fattar ju att all dejting är dödfödd om jag inte ens försöker.
Nåja, jag kämpar på. Någon gång måste det väl bli ”rätt”. 😀

Vet inte om nån av oss var intresserade. Såg rätt bra ut, tror inte vi har något gemensamt och jag gillar inte när någon tömt en flaska rakvatten över sig. Han hade en flaska champagne hemma hos sig men jag kör bil, så kanske en annan gång. Jag har dock inte varit inne på Hp efteråt så jag vet inte om han skrivit något, men han hade bråttom iväg när vi skildes åt, iofs lite ostadigt väder så det behöver inte vara personligt även om jag blev förvånad. 😂

Vi pratade en stund i telefon idag. Hon är rätt bra på att lyfta mig känner jag! Och hon förstår, hon verkar vara en väldigt sympatisk person. Hon har tex också fattat att jag tycker om kollegan väldigt mycket men tycker bara det är fint.

Vi har ändrat datum till 12/5, det är ju faktiskt inte SÅ långt borta nu! Vi kämpar på, som hon sa 😊

Det var lite dåligt ljud när vi pratade bara, det var synd! Och jag hade kunnat prata längre, men vi hade inte tid. Hon är lätt att prata med ❤️

Vet inte om nån av oss var intresserade. Såg rätt bra ut, tror inte vi har något gemensamt och jag gillar inte när någon tömt en flaska rakvatten över sig. Han hade en flaska champagne hemma hos sig men jag kör bil, så kanske en annan gång. Jag har dock inte varit inne på Hp efteråt så jag vet inte om han skrivit något, men han hade bråttom iväg när vi skildes åt, iofs lite ostadigt väder så det behöver inte vara personligt även om jag blev förvånad. 😂
Hahaha, läste hans senaste mess innan vi sågs. Han hade redan skumpan i bilen ”ifall dejten blev lyckad” och inte hemma som jag trodde. Vem gör något sånt? 😄

Hade en väldigt trevlig dröm om en kollega inatt. :o Om det bara vore så enkelt. Han är snabb på att titta på mina händelser på insta iallfall.:angel:

Annars händer det inte mycket här. Inte för att jag aktivt söker någon heller så är väl inte så konstigt. :rofl:

Inte träffat S på över 1,5 månad. Eller ja vi har setts lite snabbt och hälsat i förbifarten men inte mer än så. Så får se om det blir något mer där framöver.😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat