Om du kan, är det klart att du ska! Heja!Vi pratar i timmar och nu även att jag ska åka till honom. Vill, vill, vågar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du kan, är det klart att du ska! Heja!Vi pratar i timmar och nu även att jag ska åka till honom. Vill, vill, vågar?
Det där är så vanligt. Man anstränger sig för att få till en konversation som ger något och tråkmånsen i andra änden tycker att man är så ”skön”, ”trevlig” och ”vill ses” men anstränger sig inte ett dugg för att konversationen ska vara mer givande än ”läget”, ”gjort något roligt” och ”vad ska du göra …”.Det som började så bra, nu har det varit radiotystnad sedan igår em
Jag skrev en rad nyss så får vi se…
Det där är så vanligt. Man anstränger sig för att få till en konversation som ger något och tråkmånsen i andra änden tycker att man är så ”skön”, ”trevlig” och ”vill ses” men anstränger sig inte ett dugg för att konversationen ska vara mer givande än ”läget”, ”gjort något roligt” och ”vad ska du göra …”.
Kände mig som avmatchningarnas drottning ett tag, men faktum är att inte en enda snubbe som inte pytsat in energi och humor i vårt textande har levererat en givande konversation när vi väl har setts.
Klockan 8 eller 20?Dejten igår gick bra, han var här från lunch till kl 8 ungefär åt lunch, pratade massor, tog en kort promenad med Tilda, prata lite mer, kollade in sovrummet han åkte och köpte pizza åt oss och så pratade vi lite till. Det kan nog faktiskt bli något mer av det här.
Det var dock hon som skrev väldigt mycket och på ett roligt sätt, jag hängde på och jag tyckte vi hade en kul jargong. Vi hade typ samma svarsfrekvens. Därav jag tyckte det var lite trist att hon nu inte svarar.Det där är så vanligt. Man anstränger sig för att få till en konversation som ger något och tråkmånsen i andra änden tycker att man är så ”skön”, ”trevlig” och ”vill ses” men anstränger sig inte ett dugg för att konversationen ska vara mer givande än ”läget”, ”gjort något roligt” och ”vad ska du göra …”.
Kände mig som avmatchningarnas drottning ett tag, men faktum är att inte en enda snubbe som inte pytsat in energi och humor i vårt textande har levererat en givande konversation när vi väl har setts.
Mängden svar tycker jag inte säger någonting om huruvida det är flyt i skrivandet eller ej, men jag förstår. Det är trist när en riktigt trevlig konversation dör ut.Det var dock hon som skrev väldigt mycket och på ett roligt sätt, jag hängde på och jag tyckte vi hade en kul jargong. Vi hade typ samma svarsfrekvens. Därav jag tyckte det var lite trist att hon nu inte svarar.
Kl.
Vi har ju ältat det där med att man inte ”sitter klistrad vid en dejtingapp” och ”inte kan svara hela tiden”, det handlar inte riktigt om det… det gör inte jag heller
Inte mycket som i många gånger utan mycket text, men hur som helst. Det är som det ärMängden svar tycker jag inte säger någonting om huruvida det är flyt i skrivandet eller ej, men jag förstår. Det är trist när en riktigt trevlig konversation dör ut.
Haha till kl 20 skyller på lite mosig hjärna änKlockan 8 eller 20?
Måste hitta ett datum som funkar för oss båda + min hus- och djurvakt + jag måste få råd med alla biljetter, inte minst. Det kommer gå loss på över ett par tusen och jag har många andra tunga utgifter med huset som är nödvändiga.Vi pratar i timmar och nu även att jag ska åka till honom. Vill, vill, vågar?
Ja ja ja!Vi pratar i timmar och nu även att jag ska åka till honom. Vill, vill, vågar?
Dejten kan inte vara med och hjälpa till med biljett?Måste hitta ett datum som funkar för oss båda + min hus- och djurvakt + jag måste få råd med alla biljetter, inte minst. Det kommer gå loss på över ett par tusen och jag har många andra tunga utgifter med huset som är nödvändiga.
Nej, vill inte fråga, han vet att jag har hästar så känns fjuttigt att fråga. Jag får avvakta helt enkelt.Dejten kan inte vara med och hjälpa till med biljett?
TL sa det till mig igår att han kommer betala min bensin om jag åker till honom (ca 1,5 Tim restid) då han har välbetalt jobb och han vet att jag är fattig student.
Å andra sidan kanske du kan bli en av de där vännerna han är intresserad av att träffa? Är han trevlig att chatta med är det väl bara att chatta på lite anspråkslöst.En snubbe på HP började chatta med mig. Han hade typ ingen information om sig själv på sin profil. När jag frågade vad han gör på fritiden så var svaret träna och umgås med vänner och familj. Vad han är intresserad av vet jag inte. Men känner att han nog inte uppfyller mitt önskemål att träffa en likasinnad. Och han har redan frågat om vi kan träffas. Alltså. Motivera mig.
Ibland är det bra att träffa nån bara för att öva på att träffa nån.En snubbe på HP började chatta med mig. Han hade typ ingen information om sig själv på sin profil. När jag frågade vad han gör på fritiden så var svaret träna och umgås med vänner och familj. Vad han är intresserad av vet jag inte. Men känner att han nog inte uppfyller mitt önskemål att träffa en likasinnad. Och han har redan frågat om vi kan träffas. Alltså. Motivera mig.
Tänkte ju det först, men det stöp när han frågade om vi kunde träffas. Vet ju typ inget om honom. Så jag sa nej, det är för tidigt och att jag ville träffa någon likasinnad. Han svarade ok ok. Samtalet dog nog där.Å andra sidan kanske du kan bli en av de där vännerna han är intresserad av att träffa? Är han trevlig att chatta med är det väl bara att chatta på lite anspråkslöst.
Jag har aldrig haft någon behållning av att träffa någon random snubbe.Ibland är det bra att träffa nån bara för att öva på att träffa nån.
I och för sig hade du ju kunnat lägga till att det var okej att fortsätta chatta? Om han kändes trevlig till att börja med alltså. Att du inte känner att du vinner på att gå på träff med random folk förstår jag helt och hållet, det hade jag aldrig orkat.Tänkte ju det först, men det stöp när han frågade om vi kunde träffas. Vet ju typ inget om honom. Så jag sa nej, det är för tidigt och att jag ville träffa någon likasinnad. Han svarade ok ok. Samtalet dog nog där.