Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver nog en påminnelse om vad problemet var med henne.Jamen jag trodde den där crushen var över, men nu ska vi ses på zoom imorgon bara hon och jag för att jobba på ett projekt och jag är definitivt mer nervös än jag borde (och vill) vara. Blö.
Bor i USA, känner inte henne så väl. Känns inte rimligt.Jag behöver nog en påminnelse om vad problemet var med henne.
Nu känns det ganska bra, vi kommer inte så bra överens så det går fint det härJamen jag trodde den där crushen var över, men nu ska vi ses på zoom imorgon bara hon och jag för att jobba på ett projekt och jag är definitivt mer nervös än jag borde (och vill) vara. Blö.
Låt bli att svara istället, det är ett hårdare straff.Slår aldrig fel. Bokat in en dejt med någon som jag verkligen gillar (sågs i söndags också) i helgen. Då hör Segproppen av sig. Det är som att de kan lukta sig till att man inte är intresserad längre. Ska ge honom ett avvisande imorgon där jag är tydlig med att jag tolkade hans tystnad som att han inte var intresserad. Så kanske han kan tänka på det inför framtida dejting
Sant! Så kan han undra precis som jag har gjort.Låt bli att svara istället, det är ett hårdare straff.
Sant! Så kan han undra precis som jag har gjort.
Det som började så bra, nu har det varit radiotystnad sedan igår emJag skrev. Hon svarade. Hon verkar vara en härlig person
Såklart du görVi pratar i timmar och nu även att jag ska åka till honom. Vill, vill, vågar?