Jag blev mindre nervös när jag dejtade stup i kvarten. Man orkar liksom inte. Kör samma outfit etc, blir lite vardag av det medInte alltid det blir en i månaden såklart, men det är max vad mina nerver pallar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev mindre nervös när jag dejtade stup i kvarten. Man orkar liksom inte. Kör samma outfit etc, blir lite vardag av det medInte alltid det blir en i månaden såklart, men det är max vad mina nerver pallar.
Precis så! Man slutar väldigt snabbt bry sig om vad dejten ska tycka och tänka om en, och om de inte är något att hänga i granen så - NEXT!Jag blev mindre nervös när jag dejtade stup i kvarten. Man orkar liksom inte. Kör samma outfit etc, blir lite vardag av det med
Jag lovar. Första uppdateringen kommer på tisdag.KUL! Vi vill ha uppdateringar
För mig är det, ta det eller så gör vi något annat.Precis så! Man slutar väldigt snabbt bry sig om vad dejten ska tycka och tänka om en, och om de inte är något att hänga i granen så - NEXT!
Helt rätt.Tinderpaus it is.
Har pratat med en man sedan i onsdags. Min magkänsla sa att åldern inte stämde (jag känner igen en femtioårig man när jag ser en). Han har angett 42 på Tinder men är i verkligheten 49. Bye bye
Ingen aning! Jag gillar ju äldre män så där sköt han sig själv i foten. Sjukt oattraktivt med någon som ljuger om sin ålder.Helt rätt.
Vad tror de att de ska vinna med det?
Kan man inte vara ärlig om det vad kan man då vara ärlig om?Ingen aning! Jag gillar ju äldre män så där sköt han sig själv i foten. Sjukt oattraktivt med någon som ljuger om sin ålder.
För ett bra tag sen så matchade jag med en som skulle var 3 år äldre än mig. men var 13 år. Bara för att du kör med antika bilder vad tror du händer när vi möts?Han skrev också precis att det finns dårar på Tinder.
Yes. You are one of them.
Att glömma bort 7 födelsedagar är … ganska starkt jobbat!Tinderpaus it is.
Har pratat med en man sedan i onsdags. Min magkänsla sa att åldern inte stämde (jag känner igen en femtioårig man när jag ser en), så snokade fram honom. Han har angett 42 på Tinder men är i verkligheten 49. Bye bye
Om det pirrar för dig kan du väl ge honom lite rep. om han är bra kan han dra dig närmare, om han är skit så har han redan ett rep.Pratat lite med olika personer och det finns en där det faktiskt pirrar lite i magen.
Sen skrev en precis och sökte en kvinna som trivdes klä sig kvinnligt och i klackar
Tittade ner på mina favvojeans och skitiga kängor och tänka, nä jag är nog inte rätt för honom
Precis så tänker jag med, ljuger man om sin ålder har man visat var man lagt ribban för sin moral.Kan man inte vara ärlig om det vad kan man då vara ärlig om?
Kan vi kalla honom Tummen?Jag har bytt till messenger till Han som gav tummen upp. Nej det kan jag inte kalla honom , det hände en gång och det har inte hänt igen. Vi ska försöka hitta någon gång att ses i veckan.