DejtingtrÄden 35

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
NedrÀkning pÄgÄr.
NivÄn pÄ konversationerna Àr skyhög.

Jag fĂ„r iaf skratta emellanĂ„t. đŸ„łđŸ˜Ž

FF0C3720-77F5-49C2-B50E-AAD9E5454569.webp

GĂ„rdagens dejt var jĂ€ttetrevlig, vilket förvisso var vĂ€ntat dĂ„ jag trĂ€ffat honom förut och inga intentioner om nĂ„got seriöst finns, men jag tĂ€nkte verkligen konstant pĂ„ Wow sĂ„ jag kĂ€nde mig inte riktigt lika pepp som vĂ€ntat.😅

Söndagens dejt fÄr vara kvar som det ser ut just nu men torsdagens dejt har jag stÀllt in dÄ jag inte var riktigt lika nyfiken pÄ honom.

Lugnar Ă€ven ner mig ett par hekto pĂ„ Tinder och invĂ€ntar nĂ€sta trĂ€ff med Wow istĂ€llet. Kommer fortsĂ€tta att skriva med de glada och hĂ€rliga typer som jag matchat med men avvaktar nog lite med att boka in fler dejter, till jag vet var jag har Wow. Kommer jag nĂ„gonsin fĂ„ skriva nĂ„gon vansinnigt positiv uppdatering om Wow hĂ€r? FortsĂ€ttning följer 
 :D

Okej, jag vet inte om det Ă€r jag som Ă€r grinig ikvĂ€ll eller har folk extremt svĂ„rt att uppföra sig? 😅 Av det dĂ€r ”sköna gĂ€nget potentiella dejter” har antalet potentiella dejter minskat drastiskt. Tre stycken började komma med osmakliga kommentarer och tvĂ„ insinuerade att de började sticka pĂ„ sina offerkoftor. Om jag orkar ska jag sammanfatta lite statistik. Kan vara bra att ta fram nĂ€sta gĂ„ng jag tĂ€nker att jag vill swipa pĂ„ Tinder. đŸ€Ł

Jag kunde inte lÄta bli. Jag har raderat ett antal matchningar och nu Àr det nere i 3 typer som jag faktiskt skulle kunna tÀnka mig att gÄ pÄ en dejt med och en snubbe med fantastisk humor. Dock ger jag dessa matchningar max en vecka innan de har blivit avskrivna igen. :angel:

Med tanke pĂ„ hur mĂ„nga matchningar som Ă„kte i sopkorgen kan jag nog konstatera att sannolikheten för att Tinder ger frukt Ă€r grĂ€nsvĂ€rdet 0. đŸ€·â€â™€ïž

Jag har trĂ€ffat tre i rad med samma namn 😆
Det gĂ„r bra eftersom jag vĂ€ldigt sĂ€llan anvĂ€nder vanliga namn, hittar alltid pĂ„ ett festligt smeknamn 😁
Mitt ex har ett smeknamn som Àr sÄ etablerat att extrem fÄ personer kÀnner honom som förnamnet.
Jag upptÀckte en avvikande blyvikt med initialer pÄ typ M.P bland mina saker. Jag undrade hur helskotta den hamnat hos mig, jag kÀnner dÄ rakt inte nÄgon M.P? Jag orerar en stund om det hÀr, försöker övertyga polaren om att det mÄste varit nÄn vikt hon plockat upp nÄnstans som hamnat hos mig och Àr pÄ vÀg in i dykcenter för att lÀmna in den ifall nÄn rÄkat sakna den och den pÄ nÄgot mysiskt vis hamnat bland mina saker.
DÀr nÄgonstans kom jag pÄ vad mÀnniskan faktiskt har ett förnamn ocksÄ...

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Min mamma fyller Är snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushÄllsfixar...
Svar
8
· Visningar
292
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa trÄden till... Men normen Àr vÀl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor pÄ tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under sÄ mÀngden ogrÀs mellan plattorna Àr rÀtt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 mÄnader. VÀldigt mkt kÀrlek mellan oss. Vi bor pÄ olika orter men trÀffas sÄ ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV