Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀmen slösvajpandet lyckades hitta nÄn som verkar vettig. Kanske. Största minuset hittills Àr att han heter samma som exet.
Kollegan Àr söt som vanligt
Praktiskt pÄ sitt vis. Men jag har ju inte asbra vibes gÀllande mitt ex.Jag har trÀffat tre i rad med samma namn
Det gÄr bra eftersom jag vÀldigt sÀllan anvÀnder vanliga namn, hittar alltid pÄ ett festligt smeknamn
Praktiskt pÄ sitt vis. Men jag har ju inte asbra vibes gÀllande mitt ex.
Min nya heter samma som min exman. Och jag delar födelsedag med hans exfru. Det Àr rörigt, det hÀrNÀmen slösvajpandet lyckades hitta nÄn som verkar vettig. Kanske. Största minuset hittills Àr att han heter samma som exet.
Han har katt bara en sÄn sak.NÀmen slösvajpandet lyckades hitta nÄn som verkar vettig. Kanske. Största minuset hittills Àr att han heter samma som exet.
Och vill du ha hjÀlp med nya namn, @cirkus, sÄ har du en hel trÄd till hjÀlp.Bara ge honom ett nytt namn
Mitt ex har ett smeknamn som Àr sÄ etablerat att extrem fÄ personer kÀnner honom som förnamnet.Jag har trÀffat tre i rad med samma namn
Det gÄr bra eftersom jag vÀldigt sÀllan anvÀnder vanliga namn, hittar alltid pÄ ett festligt smeknamn
Jag Àlskar henne!!
"Karlar och spÄrvagnar springer man inte efter, det kommer alltid en ny"