Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en inplanerad dejt imorgon förmiddag. Är gott otaggad, som jag alltid är inför dejt. Detta är en typisk "jag går för att jag borde"-dejt. Han är säkert snäll, så vi kanske har det trevligt ändå även om jag inte förväntar mig något.

Annat är det på universitetet med skolcrushen. Vi fortsätter att ses ofta eftersom vi haft föreläsningar nästan mer eller mindre varje dag. Han är superskön, men crushen lägger sig mer och mer, och nu tycker jag väl mest att han är en härlig vän jag klickar bra med (typ :angel: ).

Nästa vecka verkar lovande. Inte i stil med tre snygga dejter samma eftermiddag, men ändå tre snygga dejter samma vecka. 😀 Beroende på hur nästa vecka går, så kommer jag antingen att växla upp (ehum, livet är för kort för att ha tråkigt? :angel: ) eller så återgår jag till bergochdalbanan med Wow. 🙈

Jag försöker verkligen gå vidare. Faktiskt!

Men ingen match hittills 🤷‍♀️ Svajpar duktigt nästan varje kväll!

Min kompis dotter hade engagerat sig och sagt att hennes kompis mamma var singel, men sen fortsatt ”Hon är nog för gammal för henne (mig)…”

Min kompis hade skrattat :angel:

Inte fått någon fortsättning på det, måste höra mig för :cautious:

Imponerande att du orkar!
Jag blir så nervös inför en dejt att en första dejt i månaden räcker typ. 😅
En i månaden :o

Själv kör jag två per år. En runt januari/februari och en ganska exakt ett halvår senare. Räcker gott så :eek:

Hade min januari/februari-dejt idag. Fick liten panikattack med hjärtklappningar och katastroftankar innan, men hann lugna ner mig alldeles lagom till att vi sågs som tur var…

Ser fram emot att vänta 6 månader på nästa första-dejt :angel:

En i månaden :o

Själv kör jag två per år. En runt januari/februari och en ganska exakt ett halvår senare. Räcker gott så :eek:

Hade min januari/februari-dejt idag. Fick liten panikattack med hjärtklappningar och katastroftankar innan, men hann lugna ner mig alldeles lagom till att vi sågs som tur var…

Ser fram emot att vänta 6 månader på nästa första-dejt :angel:
Inte alltid det blir en i månaden såklart, men det är max vad mina nerver pallar.😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
292
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar