Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag mår bleh, så helghäng inställt
Ska ni ses igen?Bra dejt, inte mycket att säga.
Hoppas det, det har varit några sporadiska meddelanden under dagen.Ska ni ses igen?
Ta alla möjligheter!Ser ut som att det blir fyra dejter nästa vecka. Jag kommer då inte få långtråkigt.
Heja digSer ut som att det blir fyra dejter nästa vecka. Jag kommer då inte få långtråkigt.
Imponerande att du orkar!Ser ut som att det blir fyra dejter nästa vecka. Jag kommer då inte få långtråkigt.
Tack! Jag måste ta igen vad jag missat p.g.a. förra årets misär med den nygamle, alla turer med Wow och en tung vinter överlag.Heja dig
Jag har gått från livrädd till att inte orka bli nervös längre. Är mer nervös över att träffa Wow igen än att gå på en förstadejt.Imponerande att du orkar!
Jag blir så nervös inför en dejt att en första dejt i månaden räcker typ.
En i månadenImponerande att du orkar!
Jag blir så nervös inför en dejt att en första dejt i månaden räcker typ.
Inte alltid det blir en i månaden såklart, men det är max vad mina nerver pallar.En i månaden
Själv kör jag två per år. En runt januari/februari och en ganska exakt ett halvår senare. Räcker gott så
Hade min januari/februari-dejt idag. Fick liten panikattack med hjärtklappningar och katastroftankar innan, men hann lugna ner mig alldeles lagom till att vi sågs som tur var…
Ser fram emot att vänta 6 månader på nästa första-dejt
Jag är inte nervös eller så på en första dejt men däremot tar jag det lugnare nu. Klipper inga naglar om dejten inte är värd det.Jag har gått från livrädd till att inte orka bli nervös längre. Är mer nervös över att träffa Wow igen än att gå på en förstadejt.
KUL! Vi vill ha uppdateringarSer ut som att det blir fyra dejter nästa vecka. Jag kommer då inte få långtråkigt.