pepp
Trådstartare
Hur ser ni på avstånd? Har matchat med en som bor 12,5 mil bort. Känns lite långt…
Vill ha nån i samma stad, har inte tid/ork/lust att hålla på åka till grannstäderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser ni på avstånd? Har matchat med en som bor 12,5 mil bort. Känns lite långt…
Blir alltid lite ”rädd” när någon som bor i samma stad dyker upp på Tinder!Max 10 mil känns rimligt. Jag vill absolut INTE dejta någon i den här byn!
Det är en liten rädsla som finns med tinder. En annan när kollegan sveper på en!Blir alltid lite ”rädd” när någon som bor i samma stad dyker upp på Tinder!
Tänk om den känner någon som jag känner? Eller mitt ex. Ve och fasa
Högst orimligt för det hade ju varit smidigt! Svajpade dock på en i min stad här om dagen!
Precis! Tog ett tag att komma över tröskeln att ens skapa ett konto! Men sen när man väl är där så går det ju, tills man ser någon näraDet är en liten rädsla som finns med tinder. En annan när kollegan sveper på en!
Såg en gammal skolkamrat och fick kontakt igen genom tinder,Precis! Tog ett tag att komma över tröskeln att ens skapa ett konto! Men sen när man väl är där så går det ju, tills man ser någon nära
Kollegor är jag inte rädd för dock, eller jag menar - det är högst osannolikt!
Jo, förvisso, ser man till hela sjukhuset är vi ju jättemånga! Men känner inte alla så, bring 'em onSåg en gammal skolkamrat och fick kontakt igen genom tinder,
det var lite udda efter många år.
På mitt jobb är det ca 2000 som jobbar så det händer.
men det är roligt när man möts i fiket och man får blicken!
Jag var sån som ung (okej, mina 34 år är inte gammalt men när jag var typ 15-25 ), då träffade jag bara äldre killar. Nu på Tinder har jag ställt in ålder 25-39 och jag tycker fan att alla snubbar över 30 ser gamla ut värst är det när dom är typ 36 och börjar bli gråhåriga gällande kvinnor och ålder får jag nog inte upp tillräckligt många för att utröna om jag tycker dom ser gamla ut ocksåAlltså det där med vad man har för typ… Jag faller ju alltid för äldre (har alltid dragits till äldre personer även som vänner). Ändrade ju åldersintervallen på Tinder och får upp så många fina förslag (vad är det med kvinnor 50+ ?! )
Känns ju bra att ha kommit till någon sorts insikt samtidigt som det känns lite, får man säga pinsamt? Även om jag förstår att det inte på något sätt är fel.
Det handlar alltså om 15-20 år äldre än mig (min jobbcrush tex, hon är 22 år äldre).
Ursäkta utlämnande svammel…
Så sant,Jo, förvisso, ser man till hela sjukhuset är vi ju jättemånga! Men känner inte alla så, bring 'em on
Känns ju som ett klassisk ordspråk "man saknar inte kon förrän båset är tomt"Så, min ex-FWB flaggade plötsligt för att vara det igen "på sikt kanske"?! Oh well, låter som han behöver sortera ut sitt liv först.
Men eller hur Snabbt jobbat dessutom, eftersom den här kon känner att hon nätt och jämt hunnit skutta ut och sätta klövarna i gröngräset! Eftersom benefitsen han levererade var såpass bra skulle jag kunna tänka mig mer av det. Fast först "på sikt". Just nu har jag fokus på helgresa med min um, friend with different benefits. Dvs en man som jag har daglig kontakt med om allt möjligt, reser bort/tränar ihop med osv. Förvirrande likt ett förhållande, förutom den biten att vi inte ligger med varandraKänns ju som ett klassisk ordspråk "man saknar inte kon förrän båset är tomt"
ångrade migMen eller hur Snabbt jobbat dessutom, eftersom den här kon känner att hon nätt och jämt hunnit skutta ut och sätta klövarna i gröngräset! Eftersom benefitsen han levererade var såpass bra skulle jag kunna tänka mig mer av det. Fast först "på sikt". Just nu har jag fokus på helgresa med min um, friend with different benefits. Dvs en man som jag har daglig kontakt med om allt möjligt, reser bort/tränar ihop med osv. Förvirrande likt ett förhållande, förutom den biten att vi inte ligger med varandra
Jag har typ 53 eller något som max på Tinder, så är absolut öppen för äldre Blir 38 i år.Alltså det där med vad man har för typ… Jag faller ju alltid för äldre (har alltid dragits till äldre personer även som vänner). Ändrade ju åldersintervallen på Tinder och får upp så många fina förslag (vad är det med kvinnor 50+ ?! )
Känns ju bra att ha kommit till någon sorts insikt samtidigt som det känns lite, får man säga pinsamt? Även om jag förstår att det inte på något sätt är fel.
Det handlar alltså om 15-20 år äldre än mig (min jobbcrush tex, hon är 22 år äldre).
Ursäkta utlämnande svammel…
Jag också. Jag blir till och med obekväm bara man är inne på Ica. ”Tittade han inte lite lustigt på mig? Kände han igen mig från Tinder?”Blir alltid lite ”rädd” när någon som bor i samma stad dyker upp på Tinder!
Tänk om den känner någon som jag känner? Eller mitt ex. Ve och fasa
Högst orimligt för det hade ju varit smidigt! Svajpade dock på en i min stad här om dagen!
Haha, gamla!? Jag tycker att alla under 40 ser ut som pojkspolingar …Jag var sån som ung (okej, mina 34 år är inte gammalt men när jag var typ 15-25 ), då träffade jag bara äldre killar. Nu på Tinder har jag ställt in ålder 25-39 och jag tycker fan att alla snubbar över 30 ser gamla ut värst är det när dom är typ 36 och börjar bli gråhåriga gällande kvinnor och ålder får jag nog inte upp tillräckligt många för att utröna om jag tycker dom ser gamla ut också
Haha, gamla!? Jag tycker att alla under 40 ser ut som pojkspolingar …