Jag och mitt ex träffades via Tinder och var tillsammans i nästan 2 år.Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Funderar på att ta bort appen. Den leder ändå ingenstans kan jag tycka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och mitt ex träffades via Tinder och var tillsammans i nästan 2 år.Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Men det är ju bara härligt!(Jag är fortfarande småkär i min internetkompis som jag egentligen knappt känner. Störigt och lite mysigt.)
Två av mina närmsta vänner träffade sina två respektive via Twitter. Båda två förlovade sig dessutom i höstas, efter ett antal år tillsammans med sina respektive. Så någonstans finns ett litet hopp även om det känns sådär efter 4,5 år som supersnigel
Vad skulle det kosta dig om du sa det till din kompis?(Jag är fortfarande småkär i min internetkompis som jag egentligen knappt känner. Störigt och lite mysigt.)
Okej, uppenbarligen tyckte hon detsamma för blev avmatchad innan jag ens hann säga hejFick precis en match. Tycker alltid jag matchar med de som känns ”nja” och då är det ändå jag som svajpat höger först lixom
Jag ”typ” träffade min på Tinder. Grejen är att vi jobbar på samma ställe, vi hade pratat lite då och då på jobbet (jobbar på olika avdelningar så ses inte på jobbet så, utan bara när vi kommer och går typ) och jag tyckte han var så jäkla fin och blev helt nervös i hans närhet. I mina ögon var han alldeles för snygg, utbildad, social och trevlig för mig, så jag tänkte ju att vi bara pratade som ”kollegor”. När han plötsligt dök upp på Tinder så vågade jag inte ens svepa höger på han! Men han fortsatte dyka upp, trots många vänstersvepningar, och sen en kväll tänkte jag att man lever bara en gång, och det blev en match direkt!
Jag fick panik och stängde ner appen och vågade inte logga in mer den dagen. Efter några dagars tystnad så skrev han till mig på Tinder, och på den vägen är det. Han har i efterhand erkänt att han ungefär gjorde samma sak efter vi matchat, sen gått i några dagar och funderat på om han vågade skriva eller inte, sen när han väl skrev så var han skitnervös och trodde inte jag skulle svara. Vi pratade på genom Tinder några dagar, sen bytte vi nummer och började smsa istället. Vi bokade en långpromenad som första dejt, och herregud vad nervös jag var, trots att vi som sagt stått och småpratat på jobbet då och då.
Var ganska många tankar från mig om jag verkligen skulle ge mig in i det eftersom vi jobbar på samma ställe, men äh, skiter det sig så ses vi knappt på jobbet ändå som sagt. I värsta fall så får vi byta arbetsplats om det blir något och det blir för jobbigt. Tänker att det är ju inte hela världen. Ingen minns en fegis liksom.
Vi har träffats i 9 månader snart, och det känns riktigt fint, och äkta.
En av mina bästa vänner träffade sin kille på Tinder också, slutade med att hon flyttade 6 mil till honom och dom har idag barn tillsammans och är superlyckliga.
Underbart!Jag ”typ” träffade min på Tinder. Grejen är att vi jobbar på samma ställe, vi hade pratat lite då och då på jobbet (jobbar på olika avdelningar så ses inte på jobbet så, utan bara när vi kommer och går typ) och jag tyckte han var så jäkla fin och blev helt nervös i hans närhet. I mina ögon var han alldeles för snygg, utbildad, social och trevlig för mig, så jag tänkte ju att vi bara pratade som ”kollegor”. När han plötsligt dök upp på Tinder så vågade jag inte ens svepa höger på han! Men han fortsatte dyka upp, trots många vänstersvepningar, och sen en kväll tänkte jag att man lever bara en gång, och det blev en match direkt!
Jag fick panik och stängde ner appen och vågade inte logga in mer den dagen. Efter några dagars tystnad så skrev han till mig på Tinder, och på den vägen är det. Han har i efterhand erkänt att han ungefär gjorde samma sak efter vi matchat, sen gått i några dagar och funderat på om han vågade skriva eller inte, sen när han väl skrev så var han skitnervös och trodde inte jag skulle svara. Vi pratade på genom Tinder några dagar, sen bytte vi nummer och började smsa istället. Vi bokade en långpromenad som första dejt, och herregud vad nervös jag var, trots att vi som sagt stått och småpratat på jobbet då och då.
Var ganska många tankar från mig om jag verkligen skulle ge mig in i det eftersom vi jobbar på samma ställe, men äh, skiter det sig så ses vi knappt på jobbet ändå som sagt. I värsta fall så får vi byta arbetsplats om det blir något och det blir för jobbigt. Tänker att det är ju inte hela världen. Ingen minns en fegis liksom.
Vi har träffats i 9 månader snart, och det känns riktigt fint, och äkta.
En av mina bästa vänner träffade sin kille på Tinder också, slutade med att hon flyttade 6 mil till honom och dom har idag barn tillsammans och är superlyckliga.
Det var menat. 4,5 år och inte dejtat någon person någon längre period alls. Snigel på marknaden är vad jag är
Okej igen, matchen är tillbaka då det kanske bara var någon bugOkej, uppenbarligen tyckte hon detsamma för blev avmatchad innan jag ens hann säga hej
Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Jag träffade min sambo via Tinder för snart 4 år sedan. Nu väntar vi vårt andra barn.Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Ni som är på Tinder, man "har ju hört att det är det som matchar som ska skriva först" hur gör ni?
Är det jag som matchat brukar jag avvakta en stund, eftersom ungefär 80% avmatchar innan jag skriver, och är det den andra som matchar så brukar jag vänta lite längre innan jag slänger iväg ett meddelande, om jag orkar annars väntar jag I all evighet
Ja! Jag och min man träffades på Tinder 2018. Gifte oss 2020 och har nu en ettåring
Ni som är på Tinder, man "har ju hört att det är det som matchar som ska skriva först" hur gör ni?
Är det jag som matchat brukar jag avvakta en stund, eftersom ungefär 80% avmatchar innan jag skriver, och är det den andra som matchar så brukar jag vänta lite längre innan jag slänger iväg ett meddelande, om jag orkar annars väntar jag I all evighet
Jag och min man träffades på tinder 2016, han flyttade 130 mil till mig, vi gifte oss 2017. Barnen kom 2020 och 2021.Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?