Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick hem en kille en gång som såg OTROLIGT normsnygg ut på bild, sådär helt ofattbart snygg ut. Sen när han knackade på min dörr tittade jag ut i kikhålet, så var han SNYGGARE än på bild??? Helt ofattbart. Satt och andades tungt hela kvällen. Dessutom var han otroligt charmig i person, fantastisk personlighet när man träffade honom. Han sov kvar under natten och fick ett ehm... mindre charmigt smeknamn av mina vänner sen. Blev inget mer av det, men jag har aldrig varit så stolt över ett ONS någonsin. Mycket snygg, mindre bra i kammarenJag gick en gång på en dejt med det snyggaste jag någonsin sett, dessvärre var han den tråkigaste jag någonsin träffat
Men alltså vi behöver ju höra smeknamnetJag fick hem en kille en gång som såg OTROLIGT normsnygg ut på bild, sådär helt ofattbart snygg ut. Sen när han knackade på min dörr tittade jag ut i kikhålet, så var han SNYGGARE än på bild??? Helt ofattbart. Satt och andades tungt hela kvällen. Dessutom var han otroligt charmig i person, fantastisk personlighet när man träffade honom. Han sov kvar under natten och fick ett ehm... mindre charmigt smeknamn av mina vänner sen. Blev inget mer av det, men jag har aldrig varit så stolt över ett ONS någonsin. Mycket snygg, mindre bra i kammaren
Jag fick hem en kille en gång som såg OTROLIGT normsnygg ut på bild, sådär helt ofattbart snygg ut. Sen när han knackade på min dörr tittade jag ut i kikhålet, så var han SNYGGARE än på bild??? Helt ofattbart. Satt och andades tungt hela kvällen. Dessutom var han otroligt charmig i person, fantastisk personlighet när man träffade honom. Han sov kvar under natten och fick ett ehm... mindre charmigt smeknamn av mina vänner sen. Blev inget mer av det, men jag har aldrig varit så stolt över ett ONS någonsin. Mycket snygg, mindre bra i kammaren
Jag gick en gång på en dejt med det snyggaste jag någonsin sett, dessvärre var han den tråkigaste jag någonsin träffat
Men alltså vi behöver ju höra smeknamnet
jag med. O jag satt i flera timmar o lyssnade på hur bra han var, hur snygg han var, hur populär han var, alla dessa häftiga jobb i USA han hade haft osv osv osv. Men han är nog den snyggaste jag nånsin sett. När han var klar efter några timmar (utan att ha frågat mig en sak eller gett utrymme för att jag kunde berätta nåt) gav han mig en kram o sa "Jag tror inte vi passar bra ihop, jag är inte intresserad av att ses igen...." Well.....Jag gick en gång på en dejt med det snyggaste jag någonsin sett, dessvärre var han den tråkigaste jag någonsin träffat
precis såDetta är jag!
Visa bifogad fil 111773
Två av mina närmsta vänner träffade sina två respektive via Twitter. Båda två förlovade sig dessutom i höstas, efter ett antal år tillsammans med sina respektive. Så någonstans finns ett litet hopp även om det känns sådär efter 4,5 år som supersnigelAlltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Funderar på att ta bort appen. Den leder ändå ingenstans kan jag tycka.
Träffade min partner på Tinder. Blir tre år iår.Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?
Jag träffade min sambo via Tinder. Vi firar 8 år i sommar och har ett barn ihop.Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?