Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick en gång på en dejt med det snyggaste jag någonsin sett, dessvärre var han den tråkigaste jag någonsin träffat 😂
Jag fick hem en kille en gång som såg OTROLIGT normsnygg ut på bild, sådär helt ofattbart snygg ut. Sen när han knackade på min dörr tittade jag ut i kikhålet, så var han SNYGGARE än på bild??? Helt ofattbart. Satt och andades tungt hela kvällen. Dessutom var han otroligt charmig i person, fantastisk personlighet när man träffade honom. Han sov kvar under natten och fick ett ehm... mindre charmigt smeknamn av mina vänner sen. Blev inget mer av det, men jag har aldrig varit så stolt över ett ONS någonsin. Mycket snygg, mindre bra i kammaren :D

Jag fick hem en kille en gång som såg OTROLIGT normsnygg ut på bild, sådär helt ofattbart snygg ut. Sen när han knackade på min dörr tittade jag ut i kikhålet, så var han SNYGGARE än på bild??? Helt ofattbart. Satt och andades tungt hela kvällen. Dessutom var han otroligt charmig i person, fantastisk personlighet när man träffade honom. Han sov kvar under natten och fick ett ehm... mindre charmigt smeknamn av mina vänner sen. Blev inget mer av det, men jag har aldrig varit så stolt över ett ONS någonsin. Mycket snygg, mindre bra i kammaren :D
Men alltså vi behöver ju höra smeknamnet :D

Hahaha 😁
Denna var så trist att en promenad räckte mer än nog 😅
Han var den typen folk vände sig om efter men det uppvägde dessvärre inte 💔

Bah, jag har ingen FWB mer :( Den senaste tiden har magkänslan skrikit "brace! brace! brace!" åt mig, att en krasch var på gång. På den nivån att jag hörde av mig till en kompis och bad henne lära mig Tinder, ifall jag skulle behöva det. Och jodå, dan efter så hände det. Enda trösten är väl att han skötte det okej, bekräftade mina känslor och var ledsen över att göra mig ledsen. Kommer dock att sakna honom, liggandet alltså, för det var han alldeles lysande på. Ska samla mod och doppa tån i dejtingpoolen när jag landat en smula.

Fick en like i går kväll på en som faktiskt matchade både utseende och intressen och i ren impuls likade jag tillbaka. Fick panik och stängde av mobilen 🙈 det var extremt sent på kvällen så inget konstigt med det egentligen
Men har inte vågat öppna appen nu på morgonen :o

Detta är jag!
Screenshot_20230201_125259_Instagram.webp

Jag gick en gång på en dejt med det snyggaste jag någonsin sett, dessvärre var han den tråkigaste jag någonsin träffat 😂
jag med. O jag satt i flera timmar o lyssnade på hur bra han var, hur snygg han var, hur populär han var, alla dessa häftiga jobb i USA han hade haft osv osv osv. Men han är nog den snyggaste jag nånsin sett. När han var klar efter några timmar (utan att ha frågat mig en sak eller gett utrymme för att jag kunde berätta nåt) gav han mig en kram o sa "Jag tror inte vi passar bra ihop, jag är inte intresserad av att ses igen...." Well.....

Eller Lidingö-killen som var modell (o snygg!) och läste på KTH. Han var också guds gåva till mänskligheten för han ansåg ju att han var både smart och snygg, och ALLA som inte kunde läsa på KTH eller inte hade gjort det var dumma i huvudet (oops). Utläggningar om korkade människor, osmarta människor, människor som inte klara sig själva...
Han bjöd hem mig en kväll (det va innan jag visste han va korkad) och då bodde han visst hemma.... Men det var ju inte hans "fel" såklart, utan hans föräldrar som inte fattade att de skulle flytta....

Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?

Funderar på att ta bort appen. Den leder ändå ingenstans kan jag tycka.
Två av mina närmsta vänner träffade sina två respektive via Twitter. Båda två förlovade sig dessutom i höstas, efter ett antal år tillsammans med sina respektive. Så någonstans finns ett litet hopp även om det känns sådär efter 4,5 år som supersnigel :D :angel:

Alltså, känner vi ett par som varit tillsammans en längre tid som träffades på Tinder?

Funderar på att ta bort appen. Den leder ändå ingenstans kan jag tycka.
Träffade min partner på Tinder. Blir tre år iår.

En nära vän träffade sin fru på Tinder för tre år sedan. Dom är gifta och har precis fått sitt första barn.

Vet inte om tre år räknas som längre tid dock. :)

Jag gillade dock tinder. Tyckte att appen var bra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar