Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att jag lämnar Tinder-filuren åt sitt öde nu.

När reglaget väl slog om i min hjärna på nyårsafton fanns det egentligen ingen återvändo... Fast jag tänkte att jag behövde backa, att jag var för på och galen och att det skulle bli krångligt.

Men hade ett telefonsamtal med fladdrande tonårshjärta igår, som ändå föll väl ut. Sedan får vi ta det som det kommer.

Han som fanns där hela tiden :heart .

Jag tror att jag lämnar Tinder-filuren åt sitt öde nu.

När reglaget väl slog om i min hjärna på nyårsafton fanns det egentligen ingen återvändo... Fast jag tänkte att jag behövde backa, att jag var för på och galen och att det skulle bli krångligt.

Men hade ett telefonsamtal med fladdrande tonårshjärta igår, som ändå föll väl ut. Sedan får vi ta det som det kommer.

Han som fanns där hela tiden :heart .
Så fint 🥹

Liten uppdatering. Han som jag snubblade över inlånad på ett jobb, vi pratade igår igen 2,5 timme i telefon och vi är helt överens vi ska ses. Nu ska vi bara försöka hitta en gemensam ledig dag, vilket inte är lätt när båda jobbar inom vården med skiftscheman, som tur är gör vi båda bara kvällspass då vi är sjukt morgontrötta, vore helt omöjligt annars försöka passa ihop alla tider man kan jobba på.

Men då vi inte har samma arbetsgivare och jag kan bli inringd med kort varsel på jobb är det en utmaning. Vi har jämfört scheman och om inget akut inträffar har vi faktiskt hittat ett par dagar då vi båda är lediga 😁. Bara hålla tummarna ingen av oss måste jobba extra.

Jag ska för första gången i mitt 54 åriga liv försöka ge mig ut och dejta.
Har aldrig dejtat i hela mitt liv. Hur faan gör man :eek:
Bra fråga! Är 56 och har aldrig dejt dejtat så att säga. Alla tidigare förhållanden har killen raggat upp mig, jag har då redan känt personen innan och är ändå värdelös på att dejta. Tänkte bli lite bättre på det denna gång dock (även nu känner jag personen lite och har träffats i jobb) men fasen vet om jag lyckas.....hoppas du får bra tps jag kan sno.

Jag ska för första gången i mitt 54 åriga liv försöka ge mig ut och dejta.
Har aldrig dejtat i hela mitt liv. Hur faan gör man :eek:

Man träffar folk på offentliga ställen och pratar (så inte för högljudda ställen). Sen kan man fika, äta trerätters, gå en promenad, gå på museum osv.

Bio är dumt som första dejt, svårt att prata.

Vill alla ligga så ligger man, annars inte. Vill man träffas igen är det bra att berätta det så snart man bestämt sig, likadant med om man inte vill träffas igen.

Och så var inte ett as så löser det sig ❤️

Man träffar folk på offentliga ställen och pratar (så inte för högljudda ställen). Sen kan man fika, äta trerätters, gå en promenad, gå på museum osv.

Bio är dumt som första dejt, svårt att prata.

Vill alla ligga så ligger man, annars inte. Vill man träffas igen är det bra att berätta det så snart man bestämt sig, likadant med om man inte vill träffas igen.

Och så var inte ett as så löser det sig ❤️

Glömde ju det svåra.

Att hitta någon man vill gå på dejt med 😅

Min dejt blev en ghostning... Han ställde in i sista minuten på lördagen, men vi fortsatte skriva och bokade in dejt på söndagen istället. Skrev en stund på söndagen, sen slutade han svara. Så jäkla tråkigt när de inte bara kan säga att de ångrat sig...

Jag gick en gång på en dejt med det snyggaste jag någonsin sett, dessvärre var han den tråkigaste jag någonsin träffat 😂
Precis samma här! På morgonen (dejt nummer två blev en lite längre sådan :angel:) önskade jag innerligt att han skulle åka hem, men var för artig för att säga något så jag fick lida ett tag. Vansinnigt snygg, men så tråkig att klockorna stannade.

Dejtade en annan snygg karl (delfinmannen kallade jag honom ifall jag skrivit om honom) som verkligen ansåg sig själv vara en tiopoängare. När vi var på en aktivitet (gemensamt intresse) så var det trevligt, men all tid utöver det var extremt långtråkig.

Så för att ens vilja swipa höger, kräver jag nu en extremt humoristisk presentation som komplement till snyggbilder och vid första antydan till att vara en tråkmåns så avmatchar jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar