Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag ska fettsuga min hals/haka och efter ett ska man ha en slags ansiktsgördel dygnet runt i 14 dagar. Kallar den ansikts-BHJag suger tydligen på å googla. Så vad är en ansikts-BH?
Fasiken, jag som slänger av mig den vanliga BH:n så fort jag är hemma.Haha, jag ska fettsuga min hals/haka och efter ett ska man ha en slags ansiktsgördel dygnet runt i 14 dagar. Kallar den ansikts-BH
Så, nu har jag jobbat hårt. Fick slut på likes. Be proud of me
(Pågår dock fortfarande en svår kamp mellan hjärtat och hjärnan )
HoppasDå är det bara att luta sig tillbaka och casha in matchningarna
Känner igen situationen, min hjärna måste vara intresserad av personen för att jag ska bli attraherad rent fysiskt. Det tar lite mer tid än nån träff bara, och det jag letar efter är något casual/FWB. Jag har iofs en FWB som det funkar utmärkt med när vi väl ses, men han har inte haft så mycket tid/lust att ses på sista tiden. Så jag håller på att ledsna och tycker "meh, plenty more fish in the sea". Ska bara orkar fiskaHmm. Jag har sedan ett tag tydligen en tinderprofil. Kort och ärlig och utan foto. Än så länge är det vad jag känner mig bekväm med.
Bra dagar tänker jag att "vad KUL att träffa nya människor!" Dåliga dagar känns det blä och jobbigt att behöva lära känna nytt folk.
Jag har liksom jättemånga vänner, som jag älskar att umgås med. Men jag är en väldigt... fysisk.. person. Svårt bara när man är sån som måste känna folk jättebra för att attraktion ska uppstå. Eftersom jag ändå vill ha lite casual, i det här stadiet (ni som inte vet får gärna kolla i min tråd här på forumet), vore det lättare om det liksom gick att bara, hej, du var snygg. Men nä, så funkar inte jag.
Känner igen situationen, min hjärna måste vara intresserad av personen för att jag ska bli attraherad rent fysiskt. Det tar lite mer tid än nån träff bara, och det jag letar efter är något casual/FWB. Jag har iofs en FWB som det funkar utmärkt med när vi väl ses, men han har inte haft så mycket tid/lust att ses på sista tiden. Så jag håller på att ledsna och tycker "meh, plenty more fish in the sea". Ska bara orkar fiska
Detta påminner faktiskt väldigt mycket om mina likes på Tinder. Tur mitt gold går ut imorgon så jag kan vara lyckligt ovetandes..
Jag känner mig träffad
Sluta nu.Jag känner mig träffad
Jag känner mig träffad
Kan hälsa att jag hittills fått exakt… 0,0 matchningarDå är det bara att luta sig tillbaka och casha in matchningarna
Det här är ju verkligen jag med! När jag var yngre var det enklare, inte alls lika "nogräknad" (tyvärr) och jag låg till höger och vänster. Nu har jag lite mer krav på att snubben ska gå att konversera med också vilket ställer till det och som du säger, man ska ju bara orka fiska ocksåKänner igen situationen, min hjärna måste vara intresserad av personen för att jag ska bli attraherad rent fysiskt. Det tar lite mer tid än nån träff bara, och det jag letar efter är något casual/FWB. Jag har iofs en FWB som det funkar utmärkt med när vi väl ses, men han har inte haft så mycket tid/lust att ses på sista tiden. Så jag håller på att ledsna och tycker "meh, plenty more fish in the sea". Ska bara orkar fiska
Det här är ju verkligen jag med! När jag var yngre var det enklare, inte alls lika "nogräknad" (tyvärr) och jag låg till höger och vänster. Nu har jag lite mer krav på att snubben ska gå att konversera med också vilket ställer till det och som du säger, man ska ju bara orka fiska också