Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok, ni med minne, minns ni M?
och om ni inte minns det är ok men ni som minns.
Mina päron har bett henne på middag och hon har tackat JA!
Gud det gör mig så nervös,.
Vi hade ett jätte seriöst förhållande i två år och det gick åt fanders under coronan, jag ska vara där. det är en lite större fest för pappa fyller år.Jag har skitsvårt att minnas bokstäver så blandar ihop alla här inne Men vill gärna ha en liten uppfräschning på vem hon är om du vill skriva! Och ska du med på middagen eller hon ska bara träffa dina föräldrar?
Om hon är där för att fira din pappa hade jag varit extremt försiktig med att anta något/göra någon form av närmande. Just saying. Men du kan ju såklart njuta av att träffa någon du tycker omVi hade ett jätte seriöst förhållande i två år och det gick åt fanders under coronan, jag ska vara där. det är en lite större fest för pappa fyller år.
Jag är så dålig på att närma mig men jag ska ha det i åtanke, tackOm hon är där för att fira din pappa hade jag varit extremt försiktig med att anta något/göra någon form av närmande. Just saying. Men du kan ju såklart njuta av att träffa någon du tycker om
Vi hade ett jätte seriöst förhållande i två år och det gick åt fanders under coronan, jag ska vara där. det är en lite större fest för pappa fyller år.
Känns som att du har behöver jobba hårdare mot att släppa henne, hon är väl både straight och upptagen som jag förstår det?Vill också gå på dejt! Känns som hela helgen kommer bli en enda lång transportsträcka men ska försöka göra det bästa av situationen. Ska också försöka hålla mig från att smsa kollegan för mycket
Igår svarade hon att hon skulle fixa en grej på jobbet igår kväll, jag gick till jobbet imorse glad i hågen men det var ju inte gjort Jag går på det varje gång! Hon är hopplös, men ändå så fantastisk…
(Nej, hörni, nu är jag igång igen! Skulle ju släppa henne?! )
Ja, det är hon. Ibland behöver jag bara skriva av mig lite, sunt eller inteKänns som att du har behöver jobba hårdare mot att släppa henne, hon är väl både straight och upptagen som jag förstår det?
Känns inte riktigt sunt.
Vill också gå på dejt! Känns som hela helgen kommer bli en enda lång transportsträcka men ska försöka göra det bästa av situationen. Ska också försöka hålla mig från att smsa kollegan för mycket
Igår svarade hon att hon skulle fixa en grej på jobbet igår kväll, jag gick till jobbet imorse glad i hågen men det var ju inte gjort Jag går på det varje gång! Hon är hopplös, men ändå så fantastisk…
(Nej, hörni, nu är jag igång igen! Skulle ju släppa henne?! )
Min kollega är iaf straight och singel.. jag har det alltså lite bättre förspäntJa, det är hon. Ibland behöver jag bara skriva av mig lite, sunt eller inte
Jag jobbar på det, eller nåt…
Ja, jag ska hitta på någotOm helgen känns som en transportsträcka - hitta på något? Bio? Ut och dansa med vänner, ta en shot och glöm bort din kollega för en stund? I all välmening!