Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
ok, ni med minne, minns ni M?
och om ni inte minns det är ok men ni som minns.
Mina päron har bett henne på middag och hon har tackat JA!
Gud det gör mig så nervös,.

Jag har skitsvårt att minnas bokstäver så blandar ihop alla här inne 🙈 Men vill gärna ha en liten uppfräschning på vem hon är om du vill skriva! Och ska du med på middagen eller hon ska bara träffa dina föräldrar? 😁

Jag har skitsvårt att minnas bokstäver så blandar ihop alla här inne 🙈 Men vill gärna ha en liten uppfräschning på vem hon är om du vill skriva! Och ska du med på middagen eller hon ska bara träffa dina föräldrar? 😁
Vi hade ett jätte seriöst förhållande i två år och det gick åt fanders under coronan, jag ska vara där. det är en lite större fest för pappa fyller år.

Om hon är där för att fira din pappa hade jag varit extremt försiktig med att anta något/göra någon form av närmande. Just saying. Men du kan ju såklart njuta av att träffa någon du tycker om😊
Jag är så dålig på att närma mig men jag ska ha det i åtanke, tack

Vill också gå på dejt! Känns som hela helgen kommer bli en enda lång transportsträcka men ska försöka göra det bästa av situationen. Ska också försöka hålla mig från att smsa kollegan för mycket :angel:

Igår svarade hon att hon skulle fixa en grej på jobbet igår kväll, jag gick till jobbet imorse glad i hågen men det var ju inte gjort 😅 Jag går på det varje gång! Hon är hopplös, men ändå så fantastisk…

(Nej, hörni, nu är jag igång igen! Skulle ju släppa henne?! :bag:)

Vill också gå på dejt! Känns som hela helgen kommer bli en enda lång transportsträcka men ska försöka göra det bästa av situationen. Ska också försöka hålla mig från att smsa kollegan för mycket :angel:

Igår svarade hon att hon skulle fixa en grej på jobbet igår kväll, jag gick till jobbet imorse glad i hågen men det var ju inte gjort 😅 Jag går på det varje gång! Hon är hopplös, men ändå så fantastisk…

Känns som att du har behöver jobba hårdare mot att släppa henne, hon är väl både straight och upptagen som jag förstår det?
Känns inte riktigt sunt. ❤️

Om helgen känns som en transportsträcka - hitta på något? Bio? Ut och dansa med vänner, ta en shot och glöm bort din kollega för en stund? I all välmening!

Hmm. Jag har sedan ett tag tydligen en tinderprofil. Kort och ärlig och utan foto. Än så länge är det vad jag känner mig bekväm med.
Bra dagar tänker jag att "vad KUL att träffa nya människor!" Dåliga dagar känns det blä och jobbigt att behöva lära känna nytt folk.
Jag har liksom jättemånga vänner, som jag älskar att umgås med. Men jag är en väldigt... fysisk.. person. Svårt bara när man är sån som måste känna folk jättebra för att attraktion ska uppstå. Eftersom jag ändå vill ha lite casual, i det här stadiet (ni som inte vet får gärna kolla i min tråd här på forumet), vore det lättare om det liksom gick att bara, hej, du var snygg. Men nä, så funkar inte jag.

Segproppen kunde inte denna helgen och inte nästa heller så vi siktar in oss på helgen efter det. Vilket passar bra för mig för jag ska genomgå ett litet plastikingrepp på tisdag som gör att jag måste bära ansikts-BH i 14 dagar :D

Nu är frågan om Rymden är aktuell. Vet inte hur pass intresserad jag är…

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar