Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
tycker det är så intressant det här med dejting. Min vän säger att det finns en gyllene regel att man hör av sig tidigast tre dagar efter dejten. Och ni säger att man kan höra av sig direkt. Inte så konstigt att det är svårt att dejta :D
Nej trams. Jag hade sex med min man på fjärde dejten som var fem dagar efter första dejten. :rolleyes: man behöver inte vänta med något när det är rätt person. Jag hörde alltid av mig senast dagen efter en dejt och berättade om jag ville ses mer eller ej

Ja där ser du. Lika bra att veta på en gång så man kan gå vidare till nästa om de inte är intresserade. Varför slösa massa tid med att gå och undra. Jag har slösat för mycket av mitt liv att gå och tråna efter män som inte var intresserade. Det blev positivt för mig med tider tillslut att jag släppte och gick vidare till nästa istället gör att sitta hemma och gråta och hoppas på nått.

Det här med tre dagar trodde jag bara var en gammal.. myt? Eller inte myt, men liksom något man säger men som man inte följer. Skulle någon skriva till mig efter exakt tre dagar skulle jag skratta just eftersom jag skulle anta att de följer den larviga "regeln". :rofl:

Jag vill dock inte ta det direkt under/efter första dejten. Oftast behöver jag, oavsett hur trevligt det varit, smälta alla intrycken. Men kvällen dagen efter tycker jag är en bra tid, för mig, att höra av mig eller bli kontaktad. Det är alltså bara min preferens, kan vara under dagen också men så man åtminstone fått lite andrum. :)

Det här med tre dagar trodde jag bara var en gammal.. myt? Eller inte myt, men liksom något man säger men som man inte följer. Skulle någon skriva till mig efter exakt tre dagar skulle jag skratta just eftersom jag skulle anta att de följer den larviga "regeln". :rofl:

Jag vill dock inte ta det direkt under/efter första dejten. Oftast behöver jag, oavsett hur trevligt det varit, smälta alla intrycken. Men kvällen dagen efter tycker jag är en bra tid, för mig, att höra av mig eller bli kontaktad. Det är alltså bara min preferens, kan vara under dagen också men så man åtminstone fått lite andrum. :)
Jag hade blivit lite förvånad ifall man gick på en dejt som var bra och så tog det 3 dagar för den andre att höra av sig. Då hade jag tagit det som att den inte var intresserad och så hade jag gått vidare i livet.

Gillar man någon hör man väl av sig relativt snart? Typ inom 24 h i alla fall.

Jag hade blivit lite förvånad ifall man gick på en dejt som var bra och så tog det 3 dagar för den andre att höra av sig. Då hade jag tagit det som att den inte var intresserad och så hade jag gått vidare i livet.

Gillar man någon hör man väl av sig relativt snart? Typ inom 24 h i alla fall.
Jag håller med. Jag kan glömma vad jag åt till lunch för 3 timmar sedan. Har du inte hört av dig efter 3 dagar så är du minst sagt... bortsorterad från minnet :D

Andrum är alltid bra, jag hade inte heller kunnat svara direkt efter en dejt utan en chans att smälta umgänget på egen hand. Jag vet liksom inte ens om jag gillar min familj strax efter att de åkt hem, utan behöver en dag för mig själv för att hämta andan först. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar