Gud, vad har jag inte gjort för kärleken känner jag ibland. Men sen är jag ju Oxe och vi är väl romantiker har jag fått höra.
När jag var yngre kunde jag bli nästan som besatt i mina kärleksobjekt. Har bland annat lagt mig raklång i ett spårvagnsspår och vägrat gå hem när mitt kärleksintresse beordrat mig att ge mig av. "Vann" och fick följa med tillbaka
Kan känna att jag har varit skitjobbig ibland verkligen. Nästan aggressiv i min uppvaktning. Typ så man skäms lite nu såhär i efterhand. Har nog skrämt iväg en och annan med mina dramatiska och väldigt starka känslor, men det har också varit väldigt kul. Jag var bland annat jätteförälskad i en granne i sena tonåren, eller vi var inte grannar då men hade varit som barn. Och jag minns när han dök upp på en klubb på ett sunkhak en kväll, han plankade in och jag tyckte han var typ James Dean. Alltså jag var såååå hänförd. Försökte förmedla detta till honom och han förklarade då mycket sakligt att någon romans mellan oss kunde det aldrig bli för jag hade minsann ett par veckor tidigare HÅLLIT HAND med någon av hans polare på ett dansgolv. Så det gick icke. Trodde jag skulle dö av sorg, och sa väl nåt i den stilen också (Jaha då kan väl jag lika gärna GÅ OCH DÖ då). Och var så jäkla förbannad på "handgrabbing guy" (ja, han fick gå under det epitetet). Åh, those were the days.