Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det inget som går att reparera? Det låter ju väldigt dramatiskt om personen rent av blivit självmordsbenägen och förstört livet.
Näe, det är inget som kommer gå att reparera. Det h*n gjort är oförlåtligt, även om jag kommit såpass att jag inte hatar personen. För att för mig så var detta verkligen inget jag räknat med och den personen h*n var mot mig och det h*n kämpat för nu senaste åren. Fick oss verkligen chockade att detta skedde tyvärr.

Vill inte skriva ut det här tyvärr, men inget som skadat mig fysiskt mer än att det har ju skadat mig psykiskt med tanke på vad h*n gjorde och att allt innan det hade kännts precis som vanligt mellan oss :(
Bra du tar hjälp att prata med någon och distanserar dig från honom på alla plan. Hemskt när det blir så tvära kast och svårt sen att kunna lita på någon igen speciellt om det är så att han blivit frihetsberövad och du inte vetat vad han sysslat med. Oavsett viktiga är att du tar hand om dig själv nu verkligen i denna chocken ❤️

Kul för dig och ni inledde ett förhållande på distans där ni båda åkte 100 mil enkel väg för några timmar tillsammans en gång i månaden för några tusen åt gången?

Ingen av oss är flyttbara som det är nu och min högst personliga erfarenhet av distansförhållanden är att de inte håller i längden även om @athena_arabians är ett lysande exempel på motsatsen. Jag har varken råd eller möjligheter att åka för flera tusen i månaden för att träffas och det har inte han heller, vi har liv med åtaganden och arbeten som det inte går att bara skita i. Visst, bodde jag i lägenhet och inte hus och hade inga djur hade det varit enklare, men nu har jag djur jag varken vill eller kan skita i och de går inte att ta med utan då måste någon ta hand om hundar, katter, hästar och höns.

Den refererade resan gick på 1346 kr tur och retur. Tackar som frågar.

Du behöver inte deklarera ditt liv för mig, eller vara sarkastisk om mitt. Jag har ingen aning om din djursituation, eller förutsätter att den som träffar nån på distans skiter i sina djur. Och framförallt - jag har ingen som helst vinning i att du träffar den här killen alls, eller nån annan heller för den delen, eller ingen alls. Min enda poäng var att ibland dyker kärleken upp ej ombedd, eller inte i den form en söker den, och det kan vara the love of the life. Det var allt. Trevlig kväll.

Blah!
jag måste sluta med apparna.
de får mig att tro att något är allvarligt fel med mig.

Det är inte dig, det är bara att det är så många flera män än kvinnor på dejtingapparna, så vi får matchar/meddelanden snabbt och spenderar därför inte alls mycket tid på dom jämfört med vad de flesta män gör.

På tal om det, och att svepa för varandra som diskuterades tidigare, så tycker DB det är jättekul att svepa tjejer på min Tinder - han (dvs. jag) får flera matcher på 10 min än vad han brukar få på en vecka.... :o

Det är inte dig, det är bara att det är så många flera män än kvinnor på dejtingapparna, så vi får matchar/meddelanden snabbt och spenderar därför inte alls mycket tid på dom jämfört med vad de flesta män gör.

På tal om det, och att svepa för varandra som diskuterades tidigare, så tycker DB det är jättekul att svepa tjejer på min Tinder - han (dvs. jag) får flera matcher på 10 min än vad han brukar få på en vecka.... :o
Jag fått en Mach per vecka

Det är ungefär vad DB brukar få med. 1-2 i veckan.

Förstår att det känns hopplöst, men som sagt är det ingen indikation på att det skulle vara något fel på dig. :heart Dock säkert klokt att skippa apparna om de får dig att må dåligt.
Men jag hoppas du har fått bättre matcher än vad jag har lyckats med. :rofl:. Kommer aldrig betala för att få en dejt. (menar inte betala för fikat) men ni förstår vad jag menar.

Hoppar in i dejtingtråden här!

Skaffade som hyfsat nybliven singel Tinder för första gången för ett par veckor sedan. Tänkte mest bara kolla läget, eftersom Tinder inte fanns senast jag var singel. Råkade av misstag superlikea en kille, C, som jag gissningsvis aldrig hade likeat annars. Nu har vi skrivit hela veckan, pratat i telefon och imorgon ska vi träffas! Vad hände där, liksom!? 😄

Hur som helst så klickar vi otroligt bra och jag är väldigt tacksam över att den här människan har kommit in i mitt liv, oavsett vad som händer imorgon. Han berikar mitt liv, och allt detta bara för att jag fumlade med mitt swipeande!
Svarar mig själv här.

Dejten gick utmärkt! Vi träffades på stan och hamnade tillslut hemma hos honom för filmtittande där jag råkade somna i soffan (men det skyller jag på att jag fick luta mig mot en alldeles för varm och skön axel). Lite kyssar han det bli också. Det känns faktiskt riktigt bra det här! Vi ska ses till veckan igen.

Jag behöver råd.

Hur brukar det gå till efter en första dejt? Känns som att de flesta ”återkopplar” och berättar om de vill ses igen eller inte. Eller? Upplys en nybörjare som känner sig förvirrad!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar