Så kulHan hörde av sig idag och ville absolut ses igen
Men också så störigt att han svarade så sent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kulHan hörde av sig idag och ville absolut ses igen
Jag har inte svarat honom får göra det senare idag.Det kunde han väl ha kommit på tidigare? Så trött på segproppar!
Han hörde av sig idag och ville absolut ses igen
Jaa!Min kompis vill lägga ut en kontaktannons åt mig på sin twitter Ska jag verkligen låta henne göra det?
Har sett exempel på sådana, det brukar ramla in svar. Vet ju dock inte resultatet sedan.Min kompis vill lägga ut en kontaktannons åt mig på sin twitter Ska jag verkligen låta henne göra det?
Nej, jag vet inte, det känns konstigtMin kompis vill lägga ut en kontaktannons åt mig på sin twitter Ska jag verkligen låta henne göra det?
Vad har du att förlora? För jag antar att du kommer vara anonym?Nej, jag vet inte, det känns konstigt
Nej, hon tänkte lägga upp en bild och mitt namn. Men jag ville skippa bilden. Och helst namnetVad har du att förlora? För jag antar att du kommer vara anonym?
Spännande idéNej, hon tänkte lägga upp en bild och mitt namn. Men jag ville skippa bilden. Och helst namnet
Jag vet inte, använder det aldrig hellerSpännande idé
Men twitter jag som aldrig hänger där. Lägger man inte in mest text utan bilder?
Nej, det är lika vanligt med Bild + Text som bara Text. Däremot kan man bara skriva korta texter.Spännande idé
Men twitter jag som aldrig hänger där. Lägger man inte in mest text utan bilder?
Aha, det hade nog jag tyckt känns lite jobbigare. Men säg till henne att hon gärna får göra det så länge hon skippar bild och namn?Nej, hon tänkte lägga upp en bild och mitt namn. Men jag ville skippa bilden. Och helst namnet
Ja, funderar på det!Aha, det hade nog jag tyckt känns lite jobbigare. Men säg till henne att hon gärna får göra det så länge hon skippar bild och namn?
Fortsätter skicka sms med kollegan jag också, tänker att vi kan få ha det lite gulligt ändå trots att det svalnat lite Och hon svarar lika gulligt tillbaka.Slösvepande på Tinder ger en del matchningar. Vi får se om det blir nån träff.
Jag vill fortfarande mest hänga med kollegan. Vi har en skum dragningskraft ändå. Så mycket gemensamt och jag vet att vi skulle trivas bra - lagom ihopigt
Ha ha vi gör det så lätt för oss…Fortsätter skicka sms med kollegan jag också, tänker att vi kan få ha det lite gulligt ändå trots att det svalnat lite Och hon svarar lika gulligt tillbaka.
Hon är ju så söt! Erkänner att jag ibland fortfarande drömmer mig bort lite till en annan värld där hon inte är gift och diverse andra hinder inte finns…
Eller hur?!Ha ha vi gör det så lätt för oss…
Min kollega och jag är inte på så gulligt stadie men en massa sms blir det.