Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns inte som att det finns något ”go” i Segproppen och jag vet inte om jag orkar vara drivande där. Vet inte om han är blyg i skrift, han var inte blyg på dejten i alla fall.

Pratar även med Smålänningen men där känner jag redan nu att det räcker med vänskap. Han är mer @pepp s typ :D

Har även lite kontakt med Rymden (han gillar rymden) men, nja. För normal!

Helst av allt skulle jag vilja träffa han som ”dumpade” mig 🙃 Typiskt mig att välja bort mer ordentliga killar för en känslomässigt otillgänglig strulpelle. Men jag ser ju mönstret i alla fall.

Slösvepande på Tinder ger en del matchningar. Vi får se om det blir nån träff.
Jag vill fortfarande mest hänga med kollegan. Vi har en skum dragningskraft ändå. Så mycket gemensamt och jag vet att vi skulle trivas bra - lagom ihopigt
Fortsätter skicka sms med kollegan jag också, tänker att vi kan få ha det lite gulligt ändå trots att det svalnat lite 🥰 Och hon svarar lika gulligt tillbaka.

Hon är ju så söt! Erkänner att jag ibland fortfarande drömmer mig bort lite till en annan värld där hon inte är gift och diverse andra hinder inte finns…

Fortsätter skicka sms med kollegan jag också, tänker att vi kan få ha det lite gulligt ändå trots att det svalnat lite 🥰 Och hon svarar lika gulligt tillbaka.

Hon är ju så söt! Erkänner att jag ibland fortfarande drömmer mig bort lite till en annan värld där hon inte är gift och diverse andra hinder inte finns…
Ha ha vi gör det så lätt för oss…
Min kollega och jag är inte på så gulligt stadie men en massa sms blir det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar