Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kul!Jag ska visst på någon slags dejt imorgon. En upptäcktsfärd i stan, känns som lagom avancerat efter en dags jobb.
Härligt!Jag gav upp dejtandet för ett tag sen men återaktiverade sedan mitt konto på HP. Och helt plötsligt har jag fått kontakt med en som det går att snacka med. Otroligt.
Bra tjejer är svåra att släppa!Vill också gå på dejt! Känns som hela helgen kommer bli en enda lång transportsträcka men ska försöka göra det bästa av situationen. Ska också försöka hålla mig från att smsa kollegan för mycket
Igår svarade hon att hon skulle fixa en grej på jobbet igår kväll, jag gick till jobbet imorse glad i hågen men det var ju inte gjort Jag går på det varje gång! Hon är hopplös, men ändå så fantastisk…
(Nej, hörni, nu är jag igång igen! Skulle ju släppa henne?! )
Tack! Har inte träffat någon sedan i somras, så känns kul med någon ny! Vi har skrivit sedan igår kväll, så känns lovande.Så kul!
På tal om det här med kollegor, måste jag säga att jag tycker att ni i tråden verkar sköta det så himla snyggt.
Jag är i andra änden, d.v.s. en kollega är ganska förtjust i mig. Jag har inga problem med det egentligen, men vi har även umgåtts en hel del och det senaste halvåret-året har det eskalerat med hintar och sexuella anspelningar så nu blir jag extremt obekväm bara denne befinner sig i samma rum och jag vill absolut inte bli lämnad ensam med denna kollega. Jag har absolut inte givit några som helst signaler om att jag är intresserad, tvärtom har jag sagt rakt ut att jag inte är eller kommer att bli intresserad, att hen går över gränsen o.s.v. och till sist fräste jag ifrån riktigt ordentligt. Nu undviker jag personer så mycket som jag bara kan. Vi jobbar ju ihop och har en del samarbeten så jag känner mig inte jättetaggad på att gå till jobbet när det är så här. Även andra på jobbet har reagerat på hur kollegan har betett sig.
Kan inte låta bli att undra om det har med kön att göra. Kan inte komma på en enda kvinna som inte skött sådant här snyggt, eller en enda man som har skött det snyggt.
Spelar det någon roll att det inte händer på arbetstid? För vi är (var) vänner och det är ju privat det har hänt.Det där låter som om det är dags att ta det med chefen.
Spelar det någon roll att det inte händer på arbetstid? För vi är (var) vänner och det är uu privat det har hänt.
Jag har ignorerat det när det varit sena fredags- och lördagskvällar, även om jag inte tyckt att beteendet varit ok, men det har som sagt eskalerat.
Det är sant. Tror jag avvaktar lite med att gå till chefen dock. Dels för att de verkar rätt nära och dels för att jag har fått vara ifred den senaste veckan. Skulle det hända på arbetstid har jag en annan person högre upp som jag känner mig mer bekväm att ta det med.Det kan vara bra att chefen vet om det om det skulle eskalera på arbetstid. Plus att det påverkar ju arbetet eftersom du känner obehag av att vara i hans närhet.
Nej, jag skulle aldrig! Inget av det jag skriver här har jag ju sagt till henne. Mer än att jag saknar henne när hon är borta, och att hon gör mig glad. Vilket hon har sagt detsamma. Jag är för rädd om henne som kollega och vän för att göra något så dumt.På tal om det här med kollegor, måste jag säga att jag tycker att ni i tråden verkar sköta det så himla snyggt.
Jag är i andra änden, d.v.s. en kollega är ganska förtjust i mig. Jag har inga problem med det egentligen, men vi har även umgåtts en hel del och det senaste halvåret-året har det eskalerat med hintar och sexuella anspelningar så nu blir jag extremt obekväm bara denne befinner sig i samma rum och jag vill absolut inte bli lämnad ensam med denna kollega. Jag har absolut inte givit några som helst signaler om att jag är intresserad, tvärtom har jag sagt rakt ut att jag inte är eller kommer att bli intresserad, att hen går över gränsen o.s.v. och till sist fräste jag ifrån riktigt ordentligt. Nu undviker jag personen så mycket som jag bara kan. Vi jobbar ju ihop och har en del samarbeten så jag känner mig inte jättetaggad på att gå till jobbet när det är så här. Även andra på jobbet har reagerat på hur kollegan har betett sig.
Kan inte låta bli att undra om det har med kön att göra. Kan inte komma på en enda kvinna som inte skött sådant här snyggt, eller en enda man som har skött det snyggt.
Det bör absolut inte spela någon roll, ni är ju fortfarande kollegor.Spelar det någon roll att det inte händer på arbetstid? För vi är (var) vänner och det är ju privat det har hänt.
Jag har ignorerat det när det varit sena fredags- och lördagskvällar, även om jag inte tyckt att beteendet varit ok, men det har som sagt eskalerat.
Tror vi är väldigt lika du och jagJag är en såndär typ av människa som scannar av allt möjligt. Tex så har jag två kollegor som alltid har mössa, så jag har stickat varsin reflexgarnsmössa åt dom. (Den enas blev så poppis i hans familj att jag stickade åt hans fru och barn också). Nu är det så att min söt-kollega har problem med sina händer och jag kunde inte låta bli att köpa ett par kompressionsvantar. Jag tror de kommer hjälpa honom…när det gäller alla andra som fått dittan och dattan är det bara ”Varsågod, här får du” men med sötkollegan känner jag mig inte alls lika okomplicerad. Bläh för det. Jag hade ju gjort lika för vemsomhelst men han är ju speciell.
Tror jag med!Tror vi är väldigt lika du och jag
Det tror jag absolutTror jag med!
Min kollega har en egen mugg som han slog sönder strax innan jul. En med ett hjärta på - gissa om han fick en ny exakt likadan (fast lite snyggare tyckte han själv) av mig? Eller han fick två för jag var inte hundra på designen..han tror iofs att jobbet betalade och att jag bara beställde
Jag suger tydligen på å googla. Så vad är en ansikts-BH?Segproppen kunde inte denna helgen och inte nästa heller så vi siktar in oss på helgen efter det. Vilket passar bra för mig för jag ska genomgå ett litet plastikingrepp på tisdag som gör att jag måste bära ansikts-BH i 14 dagar
Nu är frågan om Rymden är aktuell. Vet inte hur pass intresserad jag är…
Jag suger tydligen på å googla. Så vad är en ansikts-BH?
På tal om det här med kollegor, måste jag säga att jag tycker att ni i tråden verkar sköta det så himla snyggt.
Jag är i andra änden, d.v.s. en kollega är ganska förtjust i mig. Jag har inga problem med det egentligen, men vi har även umgåtts en hel del och det senaste halvåret-året har det eskalerat med hintar och sexuella anspelningar så nu blir jag extremt obekväm bara denne befinner sig i samma rum och jag vill absolut inte bli lämnad ensam med denna kollega. Jag har absolut inte givit några som helst signaler om att jag är intresserad, tvärtom har jag sagt rakt ut att jag inte är eller kommer att bli intresserad, att hen går över gränsen o.s.v. och till sist fräste jag ifrån riktigt ordentligt. Nu undviker jag personen så mycket som jag bara kan. Vi jobbar ju ihop och har en del samarbeten så jag känner mig inte jättetaggad på att gå till jobbet när det är så här. Även andra på jobbet har reagerat på hur kollegan har betett sig.