Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, tycker tvärtom. Nästan alla män över 40 ser ut som gubbar 😂
Jag blir 38 år, ser mycket yngre ut och mentalt är jag väl typ 20 🙄
Behöver någon som matchar det, går inte med någon halvsleten gubbe 😁

Jag tror inte att jag ser yngre ut än vad jag är, men har inte dejtat äldre pga att jag tycker att dom är mer obehagliga. (Sambon är den äldsta jag dejtat, hela tre år äldre. Min gräns var dock på max 5 år yngre.)

Jag tror inte att jag ser yngre ut än vad jag är, men har inte dejtat äldre pga att jag tycker att dom är mer obehagliga. (Sambon är den äldsta jag dejtat, hela tre år äldre. Min gräns var dock på max 5 år yngre.)

Ingen tror jag är över 25 år 😆
Inte ens min kollega som är 20 själv kunde tro att jag var nästan 36 när vi började 😅
Kan också bero på att jag är supertramsig 🙄
Min sambo är 6 år yngre än mig, också en tramsare men väldigt mycket mer vuxen och eftertänksam än mig, som tur är 😁

Jag är ett par år yngre än dig, men känner mig nog som minst 50 mentalt … Så en gammal halvsketen gubbe matchar mig perfekt! 🤣

Edit: halvsleten … 😂😂
Jag är 49 och min närmsta kollega är en 63 årig gubbe. Med unkna åsikter om allt. Tycker så synd om hans fru för han luktar lite. Sen har han en mystisk förmåga att lämna spår efter sig av torkade hudflagor.
Hudkräm är nog en sak han inte har sett eller använt. Kan fortsätta men detta är inte unikt.

Jag är 49 och min närmsta kollega är en 63 årig gubbe. Med unkna åsikter om allt. Tycker så synd om hans fru för han luktar lite. Sen har han en mystisk förmåga att lämna spår efter sig av torkade hudflagor.
Hudkräm är nog en sak han inte har sett eller använt. Kan fortsätta men detta är inte unikt.
Tänkte först inte svara, men … Du känner inte att det där var ett ganska unket inlägg i vår dejtingtråd? Vad har hans eventuella hudproblem med det här att göra, och varför svarar du just mig?

Du är en ny användare, du svarar just mig med ett helt ovidkommande inlägg om din kollega med hudproblem och din kollega bara råkar vara just 63 år gammal. Haha, jag kan nästan sätta pengar på att du är den nygamle. 🤣

Senast ändrad:
Jag var sån som ung (okej, mina 34 år är inte gammalt men när jag var typ 15-25 😂), då träffade jag bara äldre killar. Nu på Tinder har jag ställt in ålder 25-39 och jag tycker fan att alla snubbar över 30 ser gamla ut 😂🙈 värst är det när dom är typ 36 och börjar bli gråhåriga 😬 gällande kvinnor och ålder får jag nog inte upp tillräckligt många för att utröna om jag tycker dom ser gamla ut också 😂

Minns när jag drog ner åldersspannet på Tinder.

ADD900F8-978A-4E11-B5B9-3BDB428397FC.gif

Jag gillar för övrigt män i alla åldrar. Är riktigt svag för snygga ”gubbar”. Hade exempelvis inte en viss dokusåpakändis/polis/politiker varit ett stort mansbarn som person hade han varit helt up my alley.

Det där med att dra ner åldersspannet på Tinder var mestadels en upplevelse av att det var så många! Jag var 29 då och hade först inställningen 29-40, men det verkade vara skralt med bra singlar. Fick känslan av att ”alla” bra 30+ var upptagna, så drog ner till 27. Det var mycket trevligt. Även min man dök snabbt upp i raden av hemskt snygga unga män.

Som tur är så är ju inte alla så 😁
Min favorit på jobbet är en gubbe på 64 år, så himla rolig 😍
Inga unkna åsikter, underbar humor och har mer energi än resten av oss tillsammans 😆

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
292
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar