Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, det kändes i hjärteroten 💔
Men vad ska man göra 🤷‍♀️
Bryta ihop och gå vidare…

Tack allihop, känner verkligen stödet i ryggen 🥰

Som jag skrev till min kompis ”Alla på mitt forum kommer bli så besvikna 😂
Jag är så imponerad av dig. Hur du vågar gå all in och satsa och du verkar genuint intresserat av de du dejtar redan från början. Jag hoppas så innerligt att du kommer att hitta någon som är värd dig <3

Okej, sorry guys.

Den något förkortade versionen:
”Tycker att du verkar väldigt snäll och fin som person. Men känns mer som kompiskänsla för mig, och inte som att det kommer bli nått mera.”
Vi bor inte ens i närheten och jag är inte singel men alltså tycker du verkar vara en fantastisk människa av det jag sett här på forumet. Kanske sättet du skriver på eller nått men oavsett jag hade iaf gått vidare med dig och är säker på att det finns fler där ute ❤️

Meen, varför varför är det så många botar på tinder!
får gå på baren för att kunna prata med någon.
börjar prata, de pratar bara engelska trots att de heter Åsa och bor i järfälla, och svara 3 på morgonen. yea, jag är inte så lättlurad. eller den varianten, mig hittar du på Tinde****.com ;) väntar på dig där.
Så trött på sånt här BS.

Usch, den gör ont.. :cry: Ta hand om dig!:heart
Ja, Värsta är ju den plötsliga ensamheten, från att typ alltid haft honom här och han sällskap till att han inte är här längre.
Och jag saknar allt som har med honom att göra, och vet inte ens om jag någonsin vill träffa någon igen.
Var ju denna person som jag såg mig kunna leva resten av mitt liv med, och den första karln jag på riktigt vågat släppa in i mitt liv. Vilket gör det hela ännu jobbigare.

Ja, Värsta är ju den plötsliga ensamheten, från att typ alltid haft honom här och han sällskap till att han inte är här längre.
Och jag saknar allt som har med honom att göra, och vet inte ens om jag någonsin vill träffa någon igen.
Var ju denna person som jag såg mig kunna leva resten av mitt liv med, och den första karln jag på riktigt vågat släppa in i mitt liv. Vilket gör det hela ännu jobbigare.
Åh, ta hand om dig 😔💕

Nej, det kändes i hjärteroten 💔
Men vad ska man göra 🤷‍♀️
Bryta ihop och gå vidare…

Tack allihop, känner verkligen stödet i ryggen 🥰

Som jag skrev till min kompis ”Alla på mitt forum kommer bli så besvikna 😂
Jättetråkigt att hon inte ville gå vidare men så imponerad av dig som vågade hoppa rakt in i det hela, och jag hoppas verkligen att du kan känna dig stolt över att du var ärlig och vågade skriva till henne. Hon var helt enkelt inte på samma plan som dig och det hade visat sig förr eller senare ändå.
Var stolt över dig själv som vågade öppna dig ❤️ Jag håller med alla andra om att du verkar vara en väldigt fin och genuin person och jag hade mer än gärna träffat dig om vi bott i samma stad!

Jättetråkigt att hon inte ville gå vidare men så imponerad av dig som vågade hoppa rakt in i det hela, och jag hoppas verkligen att du kan känna dig stolt över att du var ärlig och vågade skriva till henne. Hon var helt enkelt inte på samma plan som dig och det hade visat sig förr eller senare ändå.
Var stolt över dig själv som vågade öppna dig ❤️ Jag håller med alla andra om att du verkar vara en väldigt fin och genuin person och jag hade mer än gärna träffat dig om vi bott i samma stad!
Tack snälla 🥺 Jag blir så rörd av alla fina kommentarer ❤️

Har lyckats sova, om än väldigt väldigt dåligt, och kan inte somna om :( just nu skulle jag gärna sova bort resten av mitt liv. Men tyvärr drömmer jag ju om honom så som det är just nu, vilket inte gör det hela bättre.
Önskar att jag bara hade kunnat hatat honom direkt och att alla känslor försvann.
Men nu känns allt bara såååå tomt, som att halva mitt liv försvann.

Förstår att det känns svintufft men var STOLT över dig själv att du vågade släppa in någon. Ta hand om dig och låt dina nära stötta i den här tunga perioden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar