Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår att det känns svintufft men var STOLT över dig själv att du vågade släppa in någon. Ta hand om dig och låt dina nära stötta i den här tunga perioden.
Det värsta är ju att allt var precis som vanligt fram tills sön lunch, då skulle h*n iväg en sväng och då gjorde ngt oförlåtligt. Nej h*n skadade inte mig mer än och sårat mig något enormt och förstörde hela sitt liv för sig själv. Så inte bara blivit lämnad utan även med vetskapen om att h*n kan ta sitt liv pga att h*n nu förlorat allt. Vilket inte direkt inte gör det hela lättare tyvärr.

Hoppar in med en fråga, har inte läst de här trådarna förut så vet inte om det varit uppe innan.
När man tar första telefonkontakten så får ju personens ens nummer och har man swish till det numret kan den ju kolla upp ens fullständiga namn.
Jag har inte swish och tvekar till att skaffa det just pga detta ”problem”. Man kanske inte vill att personen ska få veta hela ens namn innan man pratat några gånger och man är säker på vem den andre är.
Hur gör ni? Har ni flera telnummer?

Hoppar in med en fråga, har inte läst de här trådarna förut så vet inte om det varit uppe innan.
När man tar första telefonkontakten så får ju personens ens nummer och har man swish till det numret kan den ju kolla upp ens fullständiga namn.
Jag har inte swish och tvekar till att skaffa det just pga detta ”problem”. Man kanske inte vill att personen ska få veta hela ens namn innan man pratat några gånger och man är säker på vem den andre är.
Jag har inga problem att lämna ut mina personuppgifter. Är inte så nojig av mig gällande sånt.

Lämnar inte nummer innan fysisk träff.

Det värsta är ju att allt var precis som vanligt fram tills sön lunch, då skulle h*n iväg en sväng och då gjorde ngt oförlåtligt. Nej h*n skadade inte mig mer än och sårat mig något enormt och förstörde hela sitt liv för sig själv. Så inte bara blivit lämnad utan även med vetskapen om att h*n kan ta sitt liv pga att h*n nu förlorat allt. Vilket inte direkt inte gör det hela lättare tyvärr.
Fy sjutton. Det låter väldigt dramatiskt och jobbigt. Dubbla trauman.

Kanske ringa på messenger eller liknande istället? Om man nu len vara mer hemlig där, jag vet inte 🙈 Är inte så nojig och vill inte prata i telefon först.

Fy sjutton. Det låter väldigt dramatiskt och jobbigt. Dubbla trauman.
Jaa, verkligen. Har kontakt med h*ns familj och h*n har blivit hämtad av ambulansen och körd till psykakuten.
Så just nu kan jag andas ut ang rädslan för att h*n ska ta sitt liv ett tag iaf.
Tyvärr tror jag chansen kommer finnas kvar ändå, men hoppas verkligen att h*n får den hjälp som verkligen behövs för och utreda saker och ting som bidragit till att h*n gjorde det h*n gjorde osv.

Jaa, verkligen. Har kontakt med h*ns familj och h*n har blivit hämtad av ambulansen och körd till psykakuten.
Så just nu kan jag andas ut ang rädslan för att h*n ska ta sitt liv ett tag iaf.
Tyvärr tror jag chansen kommer finnas kvar ändå, men hoppas verkligen att h*n får den hjälp som verkligen behövs för och utreda saker och ting som bidragit till att h*n gjorde det h*n gjorde osv.
Tänker på dig :heart:heart:heart

Så jag hoppas mest att h*n berättar för dem hur illa det är, så dem inte släpper ut h*n. För då lär h*n tyvärr inte leva så länge
Vill absolut inte förminska din smärta på något vis men barnen som finns med i bilden har det bra hos den andra föräldern hoppas och antar jag? ❤. Ta hand om dig! ❤

Vill absolut inte förminska din smärta på något vis men barnen som finns med i bilden har det bra hos den andra föräldern hoppas och antar jag? ❤. Ta hand om dig! ❤
Ja barnen finns hos den andre föräldern för de alltid spenderat mesta av sin tid, h*n hade ju bara dem varannan helg förutom tex vid lov och så. Så h*n hade dem från nyår och en vecka framåt
Men ja de är hos sin andra förälder och har det bra, även om dem nog är påverkade av detta med.

Gick och funderade lite över min dejtinghistoria när jag dammsög i morse.
Det är ju inte jättekonstigt att jag inte är så sugen på att börja dejta igen 😂🙃

1. Knarkare, låg med min dåvarande bästis.
2. Nykter? alkoholist som drack folköl, tog syra på vandring och kallade mig alkis bakom ryggen.
3. Festknarkare, som även odlat hemma.
4. Fullblodsalkoholist.
5. Suttit på behandlingshem, tog tjack en helg innan han skulle på pissprov. Dricker fortfarande.

Det är ju inte jättekonstigt att jag inte är så sugen på att börja dejta igen 😂🙃

2. Nykter? alkoholist som drack folköl, tog syra på vandring och kallade mig alkis bakom ryggen.
4. Fullblodsalkoholist.
5. Suttit på behandlingshem, tog tjack en helg innan han skulle på pissprov. Dricker fortfarande.

Du behöver byta typ 😱🙈❤️

4. Fullblodsalkoholist.
Det är i alla fall bra att ha insikt i vad ens typ är
Jag har utåt sett dejtat allt från grovarbetare, försynta datornördar, min totala svärmorsdröm, och en MÖP med varningstejpen virad kring hela kroppen men de har alla haft vissa gemensamma drag trots att de sett ut som totala motpoler.
Hittade en av få intressanta profiler på tinder.( Jag tror jag svajpar höger på en 1 av 100 profiler.) Gissa vad man kunde ana sig till nånstans i slutet? Check på den.
Det krävdes en del vånda att svajpa vänster.

Det värsta är att jag till och med kan se mönstret i min första "crush" på en tvkaraktär när jag var typ 14!

4. Fullblodsalkoholist.

Jag dejtade också ett par på den listan.
Sen gifte jag mig med en polis 😅

Ja barnen finns hos den andre föräldern för de alltid spenderat mesta av sin tid, h*n hade ju bara dem varannan helg förutom tex vid lov och så. Så h*n hade dem från nyår och en vecka framåt
Men ja de är hos sin andra förälder och har det bra, även om dem nog är påverkade av detta med.
Styrkekramar till er alla :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
296
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve