Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick och funderade lite över min dejtinghistoria när jag dammsög i morse.
Det är ju inte jättekonstigt att jag inte är så sugen på att börja dejta igen 😂🙃

1. Knarkare, låg med min dåvarande bästis.
2. Nykter? alkoholist som drack folköl, tog syra på vandring och kallade mig alkis bakom ryggen.
3. Festknarkare, som även odlat hemma.
4. Fullblodsalkoholist.
5. Suttit på behandlingshem, tog tjack en helg innan han skulle på pissprov. Dricker fortfarande.
alltså, jag är så oerhört tacksam för min sambo som är så jäkla fin som han är, morfar har flera gånger sagt till mig att vara rädd om honom för bättre kille kan jag inte hitta :heart och jag önskar sååååå att du med gör det :heart.

Gick och funderade lite över min dejtinghistoria när jag dammsög i morse.
Det är ju inte jättekonstigt att jag inte är så sugen på att börja dejta igen 😂🙃

1. Knarkare, låg med min dåvarande bästis.
2. Nykter? alkoholist som drack folköl, tog syra på vandring och kallade mig alkis bakom ryggen.
3. Festknarkare, som även odlat hemma.
4. Fullblodsalkoholist.
5. Suttit på behandlingshem, tog tjack en helg innan han skulle på pissprov. Dricker fortfarande.

Vilket drömgäng!:up:

Livet rullar vidare. Vet inte om någon minns att jag nyligen skrev om min crush på universitetet. Ja, ny termin igår och den första jag träffar när jag kommer till skolan lite tidigt igår var han. Han stod och värmde en matlåda, så vi satte oss ned och snackade i en halvtimme medan han käkade. Sedan snackade vi i rasterna som vanligt och ja… Jag som hade hoppats att crushen skulle dämpas lite eftersom vi inte setts på typ två månader (mycket förra terminen var på distans). Men nej, nog hade jag det så jävla trevligt med honom igår 😅

En till sak som liksom spär på allt. Jag har skrattat med mina vänner förut om det faktum att han hälsar på mig med en ”brofist”. Verkligen SÅN friendzone, om man får kategorisera det så 😂
Idag föreläsning igen, och jag har levlat(?!). Brofisten har blivit en kram. Mycket oklart om det är level up eller ned i killars syn dock. 😬😂

Han var ju fortfarande tjej, så jag får försöka hålla allt på en vänskaplig nivå och ändå glädjas åt att jag hr hittat en riktigt skön person som det är trevligt att ha som vän.

Livet rullar vidare. Vet inte om någon minns att jag nyligen skrev om min crush på universitetet. Ja, ny termin igår och den första jag träffar när jag kommer till skolan lite tidigt igår var han. Han stod och värmde en matlåda, så vi satte oss ned och snackade i en halvtimme medan han käkade. Sedan snackade vi i rasterna som vanligt och ja… Jag som hade hoppats att crushen skulle dämpas lite eftersom vi inte setts på typ två månader (mycket förra terminen var på distans). Men nej, nog hade jag det så jävla trevligt med honom igår 😅

En till sak som liksom spär på allt. Jag har skrattat med mina vänner förut om det faktum att han hälsar på mig med en ”brofist”. Verkligen SÅN friendzone, om man får kategorisera det så 😂
Idag föreläsning igen, och jag har levlat(?!). Brofisten har blivit en kram. Mycket oklart om det är level up eller ned i killars syn dock. 😬😂

Han var ju fortfarande tjej, så jag får försöka hålla allt på en vänskaplig nivå och ändå glädjas åt att jag hr hittat en riktigt skön person som det är trevligt att ha som vän.
Det är så fint att ha en crush ❤️

Jag känner lite att jag både blev dissad av min dejt och tappade min crush på samma gång. Känns tomt…

Det är så fint att ha en crush ❤️

Jag känner lite att jag både blev dissad av min dejt och tappade min crush på samma gång. Känns tomt…
Det är jättefint verkligen. Jag har nog inte haft en sedan jag gick i gymnasiet för över 10 år sedan. Känns magiskt på något sätt 😅

Så himla synd bara att han har en tjej som han varit tillsammans med i många år. 🙈

Det är jättefint verkligen. Jag har nog inte haft en sedan jag gick i gymnasiet för över 10 år sedan. Känns magiskt på något sätt 😅

Så himla synd bara att han har en tjej som han varit tillsammans med i många år. 🙈
Äh min fru hade varit tillsammans med sin dåvarande i 10 år när vi träffades. Jag trodde därför också bara att min crush skulle förbli en crush pga det, men tji fick jag! 😝

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
296
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar