Minns nån tvserien 'Ponnyexpressen" (The young riders"?Alltså underbart
Jag skyller helt på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minns nån tvserien 'Ponnyexpressen" (The young riders"?Alltså underbart
alltså, jag är så oerhört tacksam för min sambo som är så jäkla fin som han är, morfar har flera gånger sagt till mig att vara rädd om honom för bättre kille kan jag inte hitta och jag önskar sååååå att du med gör det .Gick och funderade lite över min dejtinghistoria när jag dammsög i morse.
Det är ju inte jättekonstigt att jag inte är så sugen på att börja dejta igen
1. Knarkare, låg med min dåvarande bästis.
2. Nykter? alkoholist som drack folköl, tog syra på vandring och kallade mig alkis bakom ryggen.
3. Festknarkare, som även odlat hemma.
4. Fullblodsalkoholist.
5. Suttit på behandlingshem, tog tjack en helg innan han skulle på pissprov. Dricker fortfarande.
Minns nån tvserien 'Ponnyexpressen" (The young riders"?
Jag skyller helt på den.
Gick och funderade lite över min dejtinghistoria när jag dammsög i morse.
Det är ju inte jättekonstigt att jag inte är så sugen på att börja dejta igen
1. Knarkare, låg med min dåvarande bästis.
2. Nykter? alkoholist som drack folköl, tog syra på vandring och kallade mig alkis bakom ryggen.
3. Festknarkare, som även odlat hemma.
4. Fullblodsalkoholist.
5. Suttit på behandlingshem, tog tjack en helg innan han skulle på pissprov. Dricker fortfarande.
Jag skyller helt på den.
Jag skyller helt på den.
Jag kan ju säga att de h*n gjort är oförlåtligt deluxe, men jag oavsett tkr att h*n förtjänar hjälp och inte att ta livet av sig.Styrkekramar till er alla
Självklart! Bästa serien som existerat!Minns nån tvserien 'Ponnyexpressen" (The young riders"?
Jag skyller helt på den.
Samma här. Förnamn, ålder och ort räcker för att ta reda på allt om mig, så kan lika gärna ge ut mitt nummer direkt.Jag har inga problem att lämna ut mina personuppgifter. Är inte så nojig av mig gällande sånt.
Skojar du? Var dökär i The Kid och tyckte Cody var så cool.Minns nån tvserien 'Ponnyexpressen" (The young riders"?
Jag skyller helt på den.
Fy så tragiskt . Hoppas verkligen att det ordnar upp sig på bästa tänkbara vis för er alla, även för h*n, givetvis ❤Jag kan ju säga att de h*n gjort är oförlåtligt deluxe, men jag oavsett tkr att h*n förtjänar hjälp och inte att ta livet av sig.
Likväl är detta så jävla jobbigt att h*n kunde svika mig o sin familj på detta viset
Självklart! Bästa serien som existerat!
Men vem var het? Jag var för liten när jag såg den för att reflektera över det. Tyckte ju mest Lou var ascool!
Där har jag ju mitt för-och efternamn + det går att klicka sig vidare till min Facebook.Kanske ringa på messenger eller liknande istället? Om man nu len vara mer hemlig där, jag vet inte Är inte så nojig och vill inte prata i telefon först.
Var tvungen googla lite, hittade hela serien på yt. Tror jag ska titta lite för att uppleva lite nostalgi. Det gick så mycket bra serier slutet på 80 början 90-talet.Där har jag ju mitt för-och efternamn + det går att klicka sig vidare till min Facebook.
Det är så fint att ha en crushLivet rullar vidare. Vet inte om någon minns att jag nyligen skrev om min crush på universitetet. Ja, ny termin igår och den första jag träffar när jag kommer till skolan lite tidigt igår var han. Han stod och värmde en matlåda, så vi satte oss ned och snackade i en halvtimme medan han käkade. Sedan snackade vi i rasterna som vanligt och ja… Jag som hade hoppats att crushen skulle dämpas lite eftersom vi inte setts på typ två månader (mycket förra terminen var på distans). Men nej, nog hade jag det så jävla trevligt med honom igår
En till sak som liksom spär på allt. Jag har skrattat med mina vänner förut om det faktum att han hälsar på mig med en ”brofist”. Verkligen SÅN friendzone, om man får kategorisera det så
Idag föreläsning igen, och jag har levlat(?!). Brofisten har blivit en kram. Mycket oklart om det är level up eller ned i killars syn dock.
Han var ju fortfarande tjej, så jag får försöka hålla allt på en vänskaplig nivå och ändå glädjas åt att jag hr hittat en riktigt skön person som det är trevligt att ha som vän.
Det är jättefint verkligen. Jag har nog inte haft en sedan jag gick i gymnasiet för över 10 år sedan. Känns magiskt på något sättDet är så fint att ha en crush
Jag känner lite att jag både blev dissad av min dejt och tappade min crush på samma gång. Känns tomt…
Verkligen synd!Det är jättefint verkligen. Jag har nog inte haft en sedan jag gick i gymnasiet för över 10 år sedan. Känns magiskt på något sätt
Så himla synd bara att han har en tjej som han varit tillsammans med i många år.
Äh min fru hade varit tillsammans med sin dåvarande i 10 år när vi träffades. Jag trodde därför också bara att min crush skulle förbli en crush pga det, men tji fick jag!Det är jättefint verkligen. Jag har nog inte haft en sedan jag gick i gymnasiet för över 10 år sedan. Känns magiskt på något sätt
Så himla synd bara att han har en tjej som han varit tillsammans med i många år.
Jimmy!Jaa! Vem?? The kid? Ike?? Wild Billy??
(teaspoon??)