Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Säg att du letar partner och inte prostituerad. Ber om ursäkt för missförståndet 😃 hade jag gjort.

Fy farao vad man måste kyssa många grodor innan man träffar rätt. Lätt att bli deprimerad och ge upp. Mannen jag dejtade precis innan jag träffade min man berättade efter sex månader att vi nog hade lite olika politiska värderingar. Han var nazist.... jag var engagerad med att hjälpa papperslösa på fritiden under den här perioden.
Hann inte denna gång,

Jag vill skicka 7747626645 sms och fråga hur funderingarna går.

Misstänker att det skulle vara lite kontraproduktivt.

Hade en kortare konversation igår som inte var så himla klargörande och som tidigare påpekat är jag _urusel_ på att vänta.

😫😫😫

Imorgon är det jobb iaf. Skitmycket att göra, så det är bra.

Anknytningsproblematik? Otrygg-undvikande. Jag kämpar mot det hela tiden, möjligheten att bli sårad växer med ökat intresse.
Nej, det känns inte problematiskt för mig på så sätt. Jag bara blir mer medveten om att jag vill vara snäll och stöttande (det vill säga tar tid att formulera mig och tänka över saker, lång tid, typ en dag...) och så har jag väl också någon känsla av att det är så skönt i denna känslan så jag vill vila lite i den ett tag. Eller nåt.

Kan bjuda på en liten anekdot från fikat med kollegan 🥰

Hennes make ringde när vi satt och fikade. Hon sa att hon var och fikade med en kollega och fortsatte:
”Vet du vem? Cambodia! Hon jag fick koppen av!”
Och sen lade hon på strax efter.
”Jag skulle hälsa från ditt största fan!”
Och så berättar hon att HAN hade blivit så himla rörd av att hon fick den där koppen av mig att han nästan fått en tår i ögat 🥹 SÅ himla gulligt!

Bakgrund:
Hon fick denna av mig i födelsedagspresent (hon fyller år på julafton) 😊
7122576D-013D-4052-B69A-42BEBCE6411E.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar