Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma hos S och väntar på att han ska komma hem. Jag slutade tidigare men han behövde jobba kvar så skulle komma hem någongång ikväll.

I väntan kan jag "råkat" snyggat till några av hans blommor som var lite vissna. :angel:
Blir lite tv tittande och halvsova för min del nu.
Jag hade väl egentligen behövt åka hemåt då jag ska iväg på långresa med jobbet imorgon, men är ju trevligare och stanna här. ;)

Så får bli tiiidig uppgång för mig imorgon om jag ska hinna hem i tid. Tur jag packade igår så är bara att svänga förbi hemma imorgon och byta om och hämta väskan och sen åka vidare..:nailbiting::bag:
Kommer sova gott i morgon kväll kan jag lova.

Ny dejting app ide
Du sveper åt dina singel vänner med andra singel vänner som agerar ombud för singlar.
En nu tagning på arrangerade förhållanden
Alltså, när vår manager i stallet skaffade Tinder för första gången var vi allesammans på jobbet Mycket engagerade i både hennes svipeande och till exempel första mess. Vi lobbade bland annat stenhårt för en helikopterpilot minns jag, och de gick på flera dejter. :D

Alltså, när vår manager i stallet skaffade Tinder för första gången var vi allesammans på jobbet Mycket engagerade i både hennes svipeande och till exempel första mess. Vi lobbade bland annat stenhårt för en helikopterpilot minns jag, och de gick på flera dejter. :D
Har nästan lust att låta någon annan sköta min tinder, men ger nog upp istället

Hemma efter dejten, tror inte det blir en andra.

Jösses vad han snackade om allt han höll på med, bytte kök förra sommaren, rev och byggde ny altan året innan, byggde vinhylla förra helgen, ska mecka bil i helgen, ska åka och fiska i Norge. Jag vet egentligen inget mer om honom trots att vi pratat i ca 1,5 timme., jo att hans ex beställde en jaccuzzi som de sålde efter en sommar och att hans mamma hade en dobermann när han var barn.

Fick stå och frysa och vänta på att han skulle dyka upp för att han antog var vi skulle ses, istället för att kolla upp det när han inte kände till stället. 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
294
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar