Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gör samma, kommer ju inte heller komma ihåg vem som är vem annars...

Har några konversationer igång nu, men inget som känns superspännande. Matchade med en som verkade lovande men han svarade inte när jag skrev så 🤪

Jag tycker att jag kan förstå mig på de flesta lustiga beteenden inom dejting men att inte svara när någon man aktivt matchat med skriver till en, det förstår jag faktiskt inte riktigt. 🤷🏻‍♀️

Ja det är fortfarande min första livlina 😂😂😂
@Modest, du kan också utnyttja den servicen! Bestäm dejt med någon och låt @athena_arabians ringa dig tio minuter in i dejten. Om allt är bra svarar du bara att hästen inte har kolik ("hästen är nog bara hungrig"), är det inte bra rör du upp himmel och jord, ger en föreställning värdig en Oscar och kastar dig iväg fort som tusan för att rädda den fyrbenta 😂

Faller på att jag saknar en häst tyvärr 😅😅

Jag tycker att jag kan förstå mig på de flesta lustiga beteenden inom dejting men att inte svara när någon man aktivt matchat med skriver till en, det förstår jag faktiskt inte riktigt. 🤷🏻‍♀️

Ja välkommen till tinder.

Reggade mig igen på tinder för några dagar sen och fick ett mejl: "tack för ditt köp! Du kommer älska tinder gold"

Och jag bara Nej. jag tror faktiskt inte det.

Har haft ett par trevliga dejtar till med min "32-åring" - MEN i går, som var 7. gången vi sågs, kommer det fram att han inte alls är 32, utan 29.....!! O_o Vi pratade om det pga han fyller år på söndag, och jag trodde han blev 33, men näe.. han blir 30!

Så vi har båda uppgett fel ålder på Tinder, vilket i praktiken innebär att jag är nästan 12 år äldre än honom, istället för dom 6 som det står om man läser på Tinder.. Ska man skratta eller gråta, liksom? 🙈😅 Känner mig lite som en cougar med sin sugarboy....

Det "värsta" var kanske att han glömt hur gammal jag skrivit att jag var (vi gick från Tinder till Snapchat rätt snabbt), så han trodde jag var max 35.... Vågade faktiskt inte berätta att jag är 41, utan höll mig till de 39 som står i min profil. :angel: Töntigt, jag vet, men hans stora ögon när jag sa att jag var äldre än 35... och han gissade 37.... fick mig helt enkelt inte att säga 40-something... :o

Aja, nu känns det ännu mindre sannolikt att det kan bli något seriöst, även om jag gillar honom mera och mera. Men han flyttar i oktober, och det kom dessutom fram här om dan att han vill ha barn någon gång, så... näe... Jag får bara njuta av hans sällskap så länge det varar!
Jag är mest chockad över att du inte har stalkat honom. 🙈

Håller med, men samtidigt så känns det ju som att många använder det så. Lite tråkigt men ingen biggie, jag känner ju inte personen så det är ju ingen enorm förlust för mig heller.

Faller på att jag saknar en häst tyvärr 😅😅

Inga problem, jag lovar att din hamster, hund, tarantella, vandrande pinne etc kan ha känning av "kolik". Min service är obegränsad :cool:

Ja det är fortfarande min första livlina 😂😂😂
@Modest, du kan också utnyttja den servicen! Bestäm dejt med någon och låt @athena_arabians ringa dig tio minuter in i dejten. Om allt är bra svarar du bara att hästen inte har kolik ("hästen är nog bara hungrig"), är det inte bra rör du upp himmel och jord, ger en föreställning värdig en Oscar och kastar dig iväg fort som tusan för att rädda den fyrbenta 😂
Åh tack!
Hallå - vem vill vara min livlina om jag händelsevis går på nån mer dejt. Du? @athena_arabians ?

Perfekt plan ju. Fast först ska jag ragga upp nåt att gå på dejt med

Jag blev utfrågad på dejt häromveckan! Till ett sommarkollo..........vem i helvete frågar ut en 37 kvinna på dejt till ett sommarkollo (personen själv är väl +45).

Frågade en vän om personen så att jag visste hur trevlig jag behövde vara när jag sa nej (hur hög är chansen att man stöter på honom igen liksom). Hon avslöjade att han är gift (big surprise :meh:) vilket gjorde saken lättare eftersom han definitivt på flit ljugit om det. Så jag kunde vara otrevlig när jag sa nej istället:rofl:. Jag och min vän höll på att avlida av skratt när han svarade, för det hittades på tre olika anledningar till att det typ är mitt fel att han ljuger. En av dem var att han tänker på mig som en syster, fräscht när han skickade meddelande om hur sjukt snygga och sexiga Svenskor är fem minuter efter att han fått min chatt.

Killen jag dejtade innan ville dock på fullaste allvar köpa ett horhus. Så jag har inte bestämt mig för om sommarkollo är en förbättring eller inte!

Slutsats: på tre år har inte en enda kille stött på mig som inte redan var gift eller med en stadig flickvän (det inkluderar horhus killen som jag dejtade i tre månader innan jag dumpade honom för att han blev alldeles för på och tydligen var jag hela hans mening med livet. Fick veta tre veckor senare att han definitivt är gift fortfarande). Innan horhus killen hade jag inte gått på dejt på två år. Tänker nog fortsätta med det ett tag till, orkar inte med en massa trassel så det känns liksom skönast att vara själv!

Senast ändrad:
Kanske borde påpeka att jag bor i Peking. Alla västerländska karlar här är äckel och förväntar sig att du kommer hoppa i säng med dem om du har sagt hej till dem (det gör tyvärr många av tjejerna). Pga av pandemin så har gränsen varit stängd väldigt länge och många utlänningar har lämnat så de enda som är kvar är de som är långkörare och därmed ofta är extra allt när det kommer till att vara äckliga.

Jag provade att vara på tinder och bumble i ett par veckor men det "bästa" jag hittade var en karl som det visade sig ha sex fantasier om att ha sex med sin dotter (jag hoppas att han inte har barn). Han hade också flickvän visade det sig (chockerande, jag vet :rofl:). Nej, jag träffade aldrig personen irl, men han erbjöd sig att ge mig lite sperma om jag ville ha barn själv utan hans involvering......

Kanske borde påpeka att jag bor i Peking. Alla västerländska karlar här är äckel och förväntar sig att du kommer hoppa i säng med dem om du har sagt hej till dem (det gör tyvärr många av tjejerna). Pga av pandemin så har gränsen varit stängd väldigt länge och många utlänningar har lämnat så de enda som är kvar är de som är långkörare och därmed ofta är extra allt när det kommer till att vara äckliga.

Jag provade att vara på tinder och bumble i ett par veckor men det "bästa" jag hittade var en karl som det visade sig ha sex fantasier om att ha sex med sin dotter (jag hoppas att han inte har barn). Han hade också flickvän visade det sig (chockerande, jag vet :rofl:). Nej, jag träffade aldrig personen irl, men han erbjöd sig att ge mig lite sperma om jag ville ha barn själv utan hans involvering......
Jag tror buke behöver göra en intervention och flytta dig till bättre jaktmarker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
570
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 449
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 136
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka