Varför blir vissa människor liksom förbytta efter en tid? Är det för att jakten är över och de fick vad de ville ha?
Grävarn har gått från typ 50 snappar om dagen till i bästa fall en. Jag frågade och han kom med någon lam ursäkt jag inte kunde tro på. Dessutom har han tagit bort matchningen på Tinder.
Jag ska snart ha mens så jag är extra känslig med hormonellt betingad ångest, så det räcker typ med min egen skit just nu. Till råga på allt hörde stridspiloten av sig och det slutade med att han blev sur på mig för att jag påpekade att han var dålig på att svara.
Jag tror vissa killar fastnar i jakten eller bekräftelsen. När de fått det lägger de ner.
Har skrivit med en jätte trevlig kille i flera veckor, vi Bokade dejt i lördags, killen hör av sig dagen innan och behöver jobba och hinner inte. Vi bokar om till söndag. Samma sak kille måste jobba och vi ska ses i veckan istället. Vi skulle höras om dag. Fick precis svar att han har väldigt mycket att göra både i veckan och helgen och har svårt att få till tiden just nu
Suck är det bara att lägga ner eller?