Fick svar nu men blev absolut inte ett dugg klokare och han vill gärna träffa mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Hade inte koll på det, men såg att där fanns en förifylld preferens. Den har dock ignorerats då jag fått både äldre och yngre personer i flödet. Men har nu ändrat ålder och satt det som stark preferens.Man kan ställa in åldersintervall och sätta det som "stark preferens", då upplever jag att man bara får upp folk i vald ålder.
Han vill ligga.Var är alla relationsexperter? @Zinfernia vad menas när någon gör så?
Han trodde jag var fejk helt enkelt. Och jag som trodde att det var JAG som var den nojjigaHan vill ligga.
Nä men jag har ingen aning han kanske bara är pratglad?
Fick svar nu men blev absolut inte ett dugg klokare och han vill gärna träffa mig
Jag ville ju det först men sen nu jag vet faktiskt inte.En bra fråga är väl-vill du träffa honom? Personligen tycker jag det är smått otändande när en person inte kan hålla en konversation som går från A till B
Jag ville ju det först men sen nu jag vet faktiskt inte.
Blev extremt förvirrad och faktiskt ledsen igår
Det var inte så konstigt först utan jag frågade om en sak i lördags. I går alltså och sedan försvann alla inlägg helt och han syntes inte till under meddelanden.Vänta med att tacka ja då, tills du är säker det kanske är sent nu, men jag tycker du ska påpeka när till exempel en konversation tar en obegriplig vändning. Jag fattade det som att han inte besvarat något av det du skrivit, och bara tagit upp något helt nytt från tomma intet? Det hade jag gjort klart (typ sagt/skrivit något i stil med att oj, hur kom vi in på detta, och sedan ställt om eventuella frågor som personen kanske duckade för genom att byta spår), både för att jag tycker det är ohyffsat och för att inte släta över att jag inte förstår vad som hände. Just någon som styr en interaktion på det viset ger mig lite dåliga vibbar, man vill ju inte att det ska vara ett repeterande mönster liksom.
Nu skriver han visst som sjutton
Jösses hade kanske varit bättre att han bara trodde jag var på låssas
Ja det är sammaVar det inte han som bodde med någon redan? Eller?
Då hade jag dragit öronen åt mig lite faktist…Ja det är samma
Och det är inget jag söker. Någon som vill vänsterprassla. Men tänker att jag kanske missuppfattat något och att det finns en ”logisk” förklaring bakom.Ja det är samma
Haha jag också varför lyckas jag alltid träffa antingen någon som redan har ett förhållande eller någon som är hur fin som helst i början och sen blir som ombytt. Eller någon som har jättemycket problem psykiskt så får vara deltidspsykologGud @karamelldrottningen jag blir helt matt av din snubbe Ska du ta upp det där med att han står skriven tillsammans med någon?
Då hade jag kallt antagit att han raderade konversationen för att inte lämna några spår, typ om en respektive frågar "vad är det du gör på telefonen hela tiden?" men jag kanske är cynisk...Ja det är samma