Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat WilleJag har nog överansträngt fingret idag när jag suttit och klickat på Tinder. Ser man om man fått en matchning när man använder gratisversionen?
Jo, jag använder knapparna. Risken är annars att jag inte kan skilja på höger och vänster.Bra jobbat Wille
Du vet att du inte måste svepa med handen utan trycka på knapparna nere
Haha jag också varför lyckas jag alltid träffa antingen någon som redan har ett förhållande eller någon som är hur fin som helst i början och sen blir som ombytt. Eller någon som har jättemycket problem psykiskt så får vara deltidspsykolog
Just nu tar jag inte upp något. Men ja blir det nått sen så absolut. Kommer ta upp det
Tycker iofs att nästan alla beter sig mer eller mindre skumt tills motsatsen är bevisadLåter som en bra plan! Tänker att så länge det är kul och känns ok för dig så gör det väl inget om han beter sig skumt, men
Kollar någon upp mig så bor jag också med någon.Kollade upp personen nu idag bara för det och såg att han redan bodde med någon. Det var nog lika bra det. Orkar inte med en massa drama.
Eller fråga först vem det är han bor med?Fasiken det är nått men den där som bor med någon redan. Kan inte riktigt släppa
Får ta och försöka boka in en träff.,,,
Om bilderna är typ 10 år gamla och personen inte liknar det som syns på bilderna så skulle jag inte heller vara intresserad av personen.Detta har säkert varit uppe i tråden innan men tänkte bara kolla hur ni andra upplever att se bilder på någon på tinder, sedan skriva ett tag och prata i telefon och sedan träffas.
Bilderna på tinder är ju oftast riktigt bra selfies och man bygger ju upp en bild omedvetet av personen i sitt eget huvud.
Första killen jag dejtade (efter ett långt förhållande) såg inte alls ut som på bilderna på tinder. Dom måste varit minst 10 år gamla. Han såg vrål bra ut på dessa bilder. Jag är inte ytlig utan träffade honom ett par gånger eftersom jag gillade hans personlighet. Dock uppstod aldrig nån attraktion från min sida. Detta var så nytt för mig och jag kan än idag undra varför man lägger upp sånna bilder på sin profil? Är ju mer han som är ytlig än jag i mina ögon? Är jag galen?
Har ni andra liknande erfarenheter?
Jag gillar dem som har flera gamla bilder och sen en ny på slutet! Så bläddrar man och tänker hmm.. jo.. kanske. Tills sista bilden NEJ!!Detta har säkert varit uppe i tråden innan men tänkte bara kolla hur ni andra upplever att se bilder på någon på tinder, sedan skriva ett tag och prata i telefon och sedan träffas.
Bilderna på tinder är ju oftast riktigt bra selfies och man bygger ju upp en bild omedvetet av personen i sitt eget huvud.
Första killen jag dejtade (efter ett långt förhållande) såg inte alls ut som på bilderna på tinder. Dom måste varit minst 10 år gamla. Han såg vrål bra ut på dessa bilder. Jag är inte ytlig utan träffade honom ett par gånger eftersom jag gillade hans personlighet. Dock uppstod aldrig nån attraktion från min sida. Detta var så nytt för mig och jag kan än idag undra varför man lägger upp sånna bilder på sin profil? Är ju mer han som är ytlig än jag i mina ögon? Är jag galen?
Jag vet. Det är ju helt galet eller? Tänker att varför gör man så?Jag gillar dem som har flera gamla bilder och sen en ny på slutet! Så bläddrar man och tänker hmm.. jo.. kanske. Tills sista bilden NEJ!!
Men det verkar ändå vara rätt vanligt? Jag kände mig hemsk som helst velat sätta mig I bilen igen o dra hem när jag såg honom. Men det är ju faktiskt inte jag som är den ytliga?Förstår inte heller de som har bilder på sig som barn, vad har jag för intresse av hur de såg ut som unge?
Detta har säkert varit uppe i tråden innan men tänkte bara kolla hur ni andra upplever att se bilder på någon på tinder, sedan skriva ett tag och prata i telefon och sedan träffas.
Jag har slutat förvånas över hur öppet och obrytt somliga söker sidospår.
En närstående till mig träffade en kille från en annan stad, de hade ett särboförhållande i närmare ett år. För att göra en lång och tråkig historia kort upptäckte jag att killen levde dubbelliv, hans "ex" som var skriven tillsammans med honom var i högsta grad en aktiv samborelation.
(Killen hade hyfsat rimliga förklaringar till en massa omständigheter som var för sig inte var alarmerande men som, så småningom och i kombination, bildade en suspekt helhet som fick mig att titta närmare på honom.)