E
Vi har alltså träffat varandra på riktigt, både i Sverige och Kenya under två resor dit och en av dom hit. Men även om det är super fina killar känns avståndet Sverige-Kenya som lite väl lång distans…Och en av dom bad mig gifta mig med honom för att få stanna i Sverige, DET var en dealbreaker, att bli utnyttjad så av någon jag verkligen gillade, att gifta sig var lite väl drastiskt och av fel anledning.
Jag har träffat några så där som öppet visar intresse och blivit frågad om dejter ett par gånger men som du skriver så kommer det alltid något. Har dessutom 2 killar i Kenya som varit väldigt intresserade av mig i åratal, den ene skulle jag kunnat ha ett förhållande med innan han visade sig vara lite väl besatt och den andra ser jag bara som en kompis eller bror men tycker om honom jätte, jätte mycket, båda har tyckt att det inte är ett problem med distansförhållanden .Näe, ingen som gett mig samma känsla som han gör, tyvärr... Varje gång jag hittar någon som jag blir lite hoppfull inför så dyker det upp någon form av dealbreaker, känns det som. Senast nu med bonden som sade sig söka seriöst förhållande men började tjata om sex redan efter två dejter...
Vi har alltså träffat varandra på riktigt, både i Sverige och Kenya under två resor dit och en av dom hit. Men även om det är super fina killar känns avståndet Sverige-Kenya som lite väl lång distans…Och en av dom bad mig gifta mig med honom för att få stanna i Sverige, DET var en dealbreaker, att bli utnyttjad så av någon jag verkligen gillade, att gifta sig var lite väl drastiskt och av fel anledning.