Dejten avklarad!
Det var absolut supertrevligt och väldigt lättpratat. En sån där människa som har gjort så sjukt mycketi sitt liv så jag satt som en fågelholk och lyssnade intensivt!
Väldigt väldigt spännande och intressant människa.
Han frågade mig en hel del också men jag ville mest fortsätta lyssna på hans historier!
Vart liksom ”Ja men jag gjorde si och så, men fortsätt att berätta om den där gången du..”
Han är verkligen supertrevlig och väldigt väldigt fin! Kändes avslappnat och skönt. Vi satt först på caféet sen tog vi en liten promenad och diskuterade fåglar. Han fotar väldigt mycket, och då mest fåglar. Då jag har fågelsträck så plockade han fram bilder på dom gulligaste dunbollar jag sett för att övertala mig att alla fåglar inte var otäcka.
Jag tror dom hette stjärtmes eller något sånt, jag minns det enbart pga namnet!
Han berättade om när han vandrade i 7 dagar på något ställe och alla äventyr och missar efter den vägen, om när han växte upp i urskogen uppe i Norrland, att dom hade en massa renar han fick sköta redan som liten pojk osv. Ja, ni kan ju tänka er att timmarna bara drog iväg!
Vi hade parkerat på olika plan vid stället vi var på, men vi kom fram på planet vid hans bil efter våran promenad och precis då började det regna. Jag tackade för kaffe och promenaden och sa att jag skulle skynda mig till bilen innan himlen öppnade sig helt, då sa han åt mig att hoppa in i hans bil så skulle han köra mig till min, för han ville inte att jag skulle bli blöt också när jag redan frös, så stackaren fick köra runt hela shoppingcentret istället för att jag skulle gå 2-300 meter när jag frös. Så gulligt!
Nu ska han upp till Luleå på någon tävling i helgen så vi lär inte ses mer denna vecka eller nästa då jag har sonen, men vi ska definitivt boka in något till veckan efter.
Jag är helt klart intresserad och jag ser fram emot att ses igen.
Var längesen jag slukades upp såhär av någons berättelser. Hade kunnat sitta kvar och lyssna än om han inte hade behövt hem och ladda upp inför Luleå!
(typ 10 h körning..)