Ha ha ja det kan jag gärna. Fem spänn på att jag har blivit en kär lallande sambo - eller inteCirkus kan hålla workshop nästa sommar tycker jag![]()
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
![Expressionless face :expressionless: 😑](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f611.png)
![Flexed biceps: light skin tone :muscle_tone1: 💪🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f4aa-1f3fb.png)
![Flexed biceps: light skin tone :muscle_tone1: 💪🏻](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f4aa-1f3fb.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha ja det kan jag gärna. Fem spänn på att jag har blivit en kär lallande sambo - eller inteCirkus kan hålla workshop nästa sommar tycker jag![]()
Jag tycker jag bara ser sådantHar en kollega som verkar ha en så himla fin relation till sin sambo. De har inga barn och har varit tillsammans sedan de var jätteunga. Båda två är otroligt respektfulla och har rika liv både var för sig och tillsammans och verkar sådär harmoniskt o fint lyckliga. Det är riktigt fint! Men det är nog enda relationen där jag känner att jag faktiskt tror på tvåsamheten så som jag velat ha det typ. Jag reagerar i princip dagligen på att så mycket i relationer skaver för mig så jag får tvärtom mest avsmak
![]()
Jag tycker jag bara ser sådantHar en kollega som verkar ha en så himla fin relation till sin sambo. De har inga barn och har varit tillsammans sedan de var jätteunga. Båda två är otroligt respektfulla och har rika liv både var för sig och tillsammans och verkar sådär harmoniskt o fint lyckliga. Det är riktigt fint! Men det är nog enda relationen där jag känner att jag faktiskt tror på tvåsamheten så som jag velat ha det typ. Jag reagerar i princip dagligen på att så mycket i relationer skaver för mig så jag får tvärtom mest avsmak
![]()
Jag vill också kräkas rakt ut på såna och blir helt vrång. Speciellt såna som har uppenbar hangup på nåt trivialt drag, hade ju en kille som tyckte det var så sexigt med rödhåriga att han försökte övertala mig att jag nog var lite rödlätt som allra minst.Även om det inte är ett av de värsta, så undrar jag ändå om de brukar få svar när de skriver såhär? Jag menar, om de inte får svar så borde de ju rimligen ändra hur de skriver?
Vad kan man ens svara på detta? "Thihi, tack"?
Ja, jag är bitter idag. En hel del matchningar, men när där äntligen är någon som svarar så får man detta och jag känner att jag vill mest kräka
Visa bifogad fil 76949
Även om det inte är ett av de värsta, så undrar jag ändå om de brukar få svar när de skriver såhär? Jag menar, om de inte får svar så borde de ju rimligen ändra hur de skriver?
Vad kan man ens svara på detta? "Thihi, tack"?
Ja, jag är bitter idag. En hel del matchningar, men när där äntligen är någon som svarar så får man detta och jag känner att jag vill mest kräka
Visa bifogad fil 76949
Idag så ska vi ses.
Det kommer bli mycket intressant. Shit alltså. Antingen fyrverkerier eller fiasko, ingen mellanmjölk här inte. Men med avseende på sist vi sågs så gissar jag på det förstnämnda.
Han är en smart, känslig och annorlunda människa. Jag tror vi matchar bra.
PS: Jag är fortfarande kär i kollegan om nån undrar. Fan skit alltså. Förra veckan när han kom till jobbet och hade cyklat hit och var snyggsvettig höll jag fan på att dö. I måndags tittade han på mig sådär så jag blev knäsvag. Gav komplimang (som han gör rätt ofta) och jag vill typ kasta mig över honom eller sjunka genom golvet - stryk det som icke önskas. Sen vann jag VM i maskhållning som vanligt.
Den körde jag också på, ofta kollade jag profiltexten först innan jag ens funderade på vad bilden utstrålade. Och håller med, det funkade bra, det var bara när jag nån gång lämnade den strategin och matchade med nån snygg med ingen eller obetydlig profiltext som det blev puckovarning.Haha, han sorterade raskt in sig i den lågbegåvade skaran den där. Bra att veta!
Bara för att jag är nyfiken - hade han ngn profiltext? Sista vändan jag var på Tinder så swipeade jag enbart ja på snubbar med vettig, lång, välskriven text. Funkade faktiskt, slapp puckon.![]()
Nästa avsnitt av cirkus egen dokusåpa i dejtingvärlden kommer idag.Fyrverkerier!
Herregud så kul vi har. Vi ska ses på torsdag igen.
Hoppas att han överlever det iom att han är extremt allergisk mot alla pälsdjur. Jag har 6 katter som bor hos mig och 2 hundar. Men värst är hästar - tur att mina 11 hästar inte bor hemma
Nästa avsnitt av cirkus egen dokusåpa i dejtingvärlden kommer idag.
Dejten idag blev inställd pga han var på begravning i förmiddags och blev så otroligt tagen att han bara grät. Inget bra upplägg för en dejt tyckte vi båda. Jag led verkligen med honom
Så hamnade jag i ett långt samtal med han jag är kär i på telefon när han frågade hur jag mår - men öppna inte dammluckorna för helvete tänkte jag och gjorde just det. Vi pratade aslänge om en massa viktiga saker alltid lika obesvärat och lätt att öppna sig från båda håll. Sen flög fan i mig och jag skrev ett mail till honom att det var nog så att någon har krupit in under skinnet på mig och gjort det svårt för mig att träffa nån och att jag var både sårbar och kall samtidigt. Samtidigt så känns det bra att jag inte är helt död inuti. Vändande post - han frågar om det är exet eller han... Här blev jag sjukt förvånad - ett sånt svar hade jag INTE väntat mig alls. Slutsats - man frågar inte så om man inte vill veta svaret. Jag svarar: På a svarar jag nej på b svarar jag ja. Sen kompletterade jag med att säga att det inte är jobbigt för mig men ber om ursäkt om det blev jobbigt för honom nu + att han säkert mår bra av att marinera sig i känslan av att nån tycker att han är fantastisk. Sex timmar senare svarade han med ett märkligt svar typ såhär: hej hmmm jag vet inte vad jag ska svara - tack ;-) - han var nog rätt oförberedd ändå och vill köpa sig tid tänker jag. Det är ingen lätt situation - vi jobbar ihop och vår gemensamma chef är mitt ex. Att han är en försiktig människa vet jag. To be continued.
Jag tycker det ska bli sjukt kul att gå till jobbet imorgon
Woho, jag har väntat på denna utvecklingen! Hoppas det landar bra för er båda oavsett vad som händer![]()
Ha ha ja det var förvånande som fan. Jag trodde jag hade VMguld i maskhållning.
Det känns bra att han vet. Jag sa det i dagens samtal att jag kommer aldrig backa för frågor för att jag är rädd för svaret så jag tog tag i det tillfälliga modet och släppte sargen.
Jag är så förvånad över hans första svar. Om han varit helt ointresserad eller inte velat veta hade han antingen inte svarat eller svarat på ett helt annat sätt. Sen blev han nog lite överrumplad ändå. Vi får se. Det är ändå bra att han får landa dettaSkitbra tycker jag som kan hålla noll hemligtKul också att det ändå lät som en mer positiv än negativ respons
![]()
Men äntligen!Jag tycker det ska bli sjukt kul att gå till jobbet imorgon