Fortsättningen blev ju bara ännu värre… Svarade: ”Det får jag redan om jag vill så det är lugnt!” och fick då svaret: Av ditt barn, det är väll inte samma sak! Sluta spela så svårflörtad kvinna!
Alltså VA?! Vilken stor jävla idiot…! För det första, huuuur kan det räknas som ”manlig närhet” från sitt barn på 8 år? Och HUR I HELVETE kan man säga åt någon att sluta spela så svårflörtad när man uppenbarligen säger tack men nejtack?!
Brann av i huvudet på mig och jag bad han att kliva ner från sina höga hästar, att det är ganska vidrigt beteende och påstå att någon är svårflörtad bara för att dom är totalt ointresserade, och att det är ännu mer vidrigt att blanda in barnen i ”manlig och kvinnlig närhet” och att jag för allt i världen inte skulle byta bort han jag redan ligger med för någon som dels uppenbarligen är tappad i golvet både en och fem gånger, och dels sitter och beter sig som om han vore guds gåva till kvinnorna, och att jag verkligen hoppades att exet hittar en ny lägenhet snabbt, för hennes skull.
Jävla arsel.
Rätt åt vidret!!