Jag uppfattade det inte som en sådan. och hon var av den lite mindre ortodoxa personligheterna jag har mött.
Då har du ändå stött på en del speciella personer så då måste den här kvinnan vara något extra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppfattade det inte som en sådan. och hon var av den lite mindre ortodoxa personligheterna jag har mött.
Men det är väl inte så konstigt att du inte fick en nyckelring? Jag har inte lika många nyckelringar som jag har nycklar, men alla extra nycklar hänger på "sin" krok med namn i nyckelskåpet så jag vet vad de är till.
Sätt på en nyckelring, eller sätt den på din egen knippa och släpp det där.Sådana saker behöver du inte oroa dig över. Det finns ingen vettig människa som blir irriterad över att du satt dit fel nyckelring eller vad du nu väljer att göra med den. Lovar att han blir glad av att du använder nyckeln!
Nej det är inte alls konstig och ja jag vet jag borde bara sätta på enDet bara var inte så det var tänkt från början med nyckeln och då är jag så feg haha. Från början lämnade vi tillbaka den i min låda i kylen på jobbet
Sedan glömdes det bara mer och mer av.
Den härlige är extremt allergisk. Fast det spelar inte mig nån roll. Han kommer kunna vara i mitt hus men i precis lagom mängd. Jag vill ju aldrig ha nån som bor hos mig och hästarna ser jag som min fristad oavsett. Så en allergiker passar ganska bra egentligen.Män som efter en stunds konverserande avslöjar att de är jätteallergiska mot pälsdjur, trots att det framgår att jag har både häst och katt.
Och jag tänker helt annorlundaDen härlige är extremt allergisk. Fast det spelar inte mig nån roll. Han kommer kunna vara i mitt hus men i precis lagom mängd. Jag vill ju aldrig ha nån som bor hos mig och hästarna ser jag som min fristad oavsett. Så en allergiker passar ganska bra egentligen.
Jag är nog inte på partnerstadium med honom i nuläget. Jag har 7 katter så jag är ju måttligOch jag tänker helt annorlundaVill man inte ha någon som bor hos sig är det ju såklart ingen big deal men jag gillar att ha folk hos mig och så även en partner. Är han då jätteallergisk mot pälsdjur så blir det väldigt besvärligt eftersom min katt är supersocial och en riktig hårboll
Jag tycker att det skulle vara jättetrist att bara kunna ses ute eller hos honom och aldrig hos mig.
Håller med om det. Häst är väl ingen större fara, de bor ju faktiskt i stallet och inte inne i huset och jag är pedant så det är verkligen inga hästkläder eller någonting som har varit nära hästarna inne i huset såvida det inte är tvättat. Men katterna...! De bor i hela huset och är verkligen överallt. Av den anledningen skulle en pälsdjursallergiker som inte tål katt gå fetbort.Och jag tänker helt annorlundaVill man inte ha någon som bor hos sig är det ju såklart ingen big deal men jag gillar att ha folk hos mig och så även en partner. Är han då jätteallergisk mot pälsdjur så blir det väldigt besvärligt eftersom min katt är supersocial och en riktig hårboll
Jag tycker att det skulle vara jättetrist att bara kunna ses ute eller hos honom och aldrig hos mig.
Håller med om det. Häst är väl ingen större fara, de bor ju faktiskt i stallet och inte inne i huset och jag är pedant så det är verkligen inga hästkläder eller någonting som har varit nära hästarna inne i huset såvida det inte är tvättat. Men katterna...! De bor i hela huset och är verkligen överallt. Av den anledningen skulle en pälsdjursallergiker som inte tål katt gå fetbort.
Vad är toppval på Tinder? Jag har inte den funktionen, är det någon betalfunktion?Fråga till er mer tindervana; om man sveper ja på ett toppval, får de veta då att man svept ja på dem under tiden de var toppval? Vet folk ens att de är toppval om ingen säger det?
Jag har bara tänkt att de är toppval för mig, inte något som de är medvetna om. Däremot om de har Gold lär de ju veta att jag svept ja på dem, som vanligt.Fråga till er mer tindervana; om man sveper ja på ett toppval, får de veta då att man svept ja på dem under tiden de var toppval? Vet folk ens att de är toppval om ingen säger det?
Vad är toppval på Tinder? Jag har inte den funktionen, är det någon betalfunktion?
Det trodde jag alla hade? Jag har ingen betalfunktion men verkar kunna välja ett toppval per dag. Hittar dem genom att gå in på stjärnan längst ner i menyn (jag har elden, stjärnan, pratbubbla och en gubbe=inställningar). Klickar på stjärnan och väljer toppval.![]()
Ja, alla har nog det, men jag hade helt missat at klicka på den där stjärnan. Men man lär sig någonting nytt varje dag.Det trodde jag alla hade? Jag har ingen betalfunktion men verkar kunna välja ett toppval per dag. Hittar dem genom att gå in på stjärnan längst ner i menyn (jag har elden, stjärnan, pratbubbla och en gubbe=inställningar). Klickar på stjärnan och väljer toppval.![]()
☺ Sådärja.
Skaffade precis ny profil på hp, promenader eller andra utomhusgrejer funkar väl iaf i de här skit-tiderna.
Håll tummarna för mig är ni snälla. Vore kul att träffa nya människor.