Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men neeeej, jävla skitsjukdomar det finns alltsåSjälv så tänker jag ta en paus från dejtandet tror jag, blev pannkaka senast och han jag verkligen gillade berättade att han har pancrea och det har spritt sig.
Jag får se om det blir en sista dejt i helgen, är lite trött på karlar faktiskt.
På den direkta frågan fanns inte på kartan att inte svara helt ärligt.Wow @cirkus, jag hade aldrig vågat säga det så rakt ut. Starkt imponerad. Och hoppas att responsen blir bra idag när han fått landa lite.
Livet bara rullar på, förhoppningsvis inte allt för länge till, för varför skrota runt ensam, ful och konstig?
Nu skriver du i och för sig att ni har varit "intima" och det ger väl ändå någon slags fingervisning om att han ändå inte varit helt oskyldig i sammanhanget, men jag vill berätta om en historia jag hade med en kollega för att ändå belysa att folk pratar mer än vad man kanske tror. När jag kom till min nuvarande arbetsplats försommaren 2018 kom jag till en väldigt homogen grupp mestadels bestående av kvinnor mellan 30-35 som alla har barn i ungefär samma ålder, samt två barnlösa män strax över 40. Jag och två av mina nya kollegor som jag kom (i relativt nära anslutning till i alla fall) tillsammans med var alla tre barnlösa och lite yngre än de befintliga kollegorna. De här två männen började hänga ganska mycket med oss eftersom de också slapp allt barnprat när de var med oss.Har haft en fling med en jobbarkompis sen i juli. Ingen på arbetsplatsen känner till detta (mer än vi, vad vi tror). Sen vi senast träffades o blev lite intima har det efteråt varit ganska sval kontakt, iallafall från hans håll. Detta har gjort mig lite nervös och därför gör jag inga närmanden mer och söker inte upp honom på hans kontor som jag brukade.. han har dock varit förbi mig och pratat, dock inte alls på samma flirtiga nivå som tidigare. Jag skulle vilja fråga honom vad som försigår men vågar inte... Suuuuck, verkar ha blivit ett återkommande mönster detta att hooka up med kollegor.![]()
Har haft en fling med en jobbarkompis sen i juli. Ingen på arbetsplatsen känner till detta (mer än vi, vad vi tror). Sen vi senast träffades o blev lite intima har det efteråt varit ganska sval kontakt, iallafall från hans håll. Detta har gjort mig lite nervös och därför gör jag inga närmanden mer och söker inte upp honom på hans kontor som jag brukade.. han har dock varit förbi mig och pratat, dock inte alls på samma flirtiga nivå som tidigare. Jag skulle vilja fråga honom vad som försigår men vågar inte... Suuuuck, verkar ha blivit ett återkommande mönster detta att hooka up med kollegor.![]()
Visa bifogad fil 77140
Alltså!Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Detta är en kille jag ”känt” sen högstadiet typ. Om ni någonsin känner er hemskt desperata, gör inte det. Det finns alltid dom som är värre!!!
(Och då har exet som ni ser inte ens hunnit flytta ut!!!!
)
Nu skriver du i och för sig att ni har varit "intima" och det ger väl ändå någon slags fingervisning om att han ändå inte varit helt oskyldig i sammanhanget, men jag vill berätta om en historia jag hade med en kollega för att ändå belysa att folk pratar mer än vad man kanske tror. När jag kom till min nuvarande arbetsplats försommaren 2018 kom jag till en väldigt homogen grupp mestadels bestående av kvinnor mellan 30-35 som alla har barn i ungefär samma ålder, samt två barnlösa män strax över 40. Jag och två av mina nya kollegor som jag kom (i relativt nära anslutning till i alla fall) tillsammans med var alla tre barnlösa och lite yngre än de befintliga kollegorna. De här två männen började hänga ganska mycket med oss eftersom de också slapp allt barnprat när de var med oss.
Grejen var att jag fick den ena lite på halsen, och eftersom den ena av de andra tjejerna fick den andra lite mer på sig via sina arbetsuppgifter så tänkte inte jag så mycket på det. Jag var verkligen, verkligen inte intresserad av honom på något annat sätt än som en kollega, och knappt ens det. Men så åkte vi på en tjänsteresa och skulle sova på hotell under natten, när några andra kollegor fick i sig lite vin på restaurangen på kvällen framkom det att de allihop hade fått för sig att vi var intresserade av varandra. En av våra kollegor frågade mig rent ut varför vi inte var ihop. Jag tyckte det hela var så pinsamt, och jag var fram tills då helt övertygad om att han kände detsamma, att jag aldrig tog upp det med honom. Däremot nämnde jag det för en av de andra kollegorna som jag stod lite närmare, och när hon sa att hon också trott det började jag fundera på vad för slags signaler vi egentligen sänt ut och om han egentligen var intresserad på riktigt. Jag började definitivt hålla honom ganska kort efter det, lite för att markera för både honom och alla andra att jag inte var det minsta intresserad.
Nu menar jag inte att det är så för dig/er, för han har ju uppenbarligen varit tillräckligt intresserad för att bli intim med dig. Men han kan ju ha fått påtryckning från någon kollega eller till och med chefen som han inte sagt till dig, och därför tar ett steg tillbaka? Min chef frågade mig i lite sådär halvsvävande ordalag en gång om "mitt civilstånd hade förändrats sen jag började på arbetsplatsen". Där och då kunde jag inte för mitt liv förstå varför han undrade det, och det enda som kom upp i mitt huvud var att jag ett par veckor tidigare hade storgråtit på hans rum för att min mormor åkt iväg i ambulanshelikopter till Lund med en jättestroke och ingen visste om hon skulle överleva. Då sa jag nog bara till honom att det var en familjegrej, så när han frågade sa jag att det var mormor gråtattacken handlade om, men i efterhand har han berättat att han fått påtryckning från andra kollegor om att de trodde att vi var ihop.
är det bara jag som får pedo vibbar?Fortsättningen blev ju bara ännu värre…Svarade: ”Det får jag redan om jag vill så det är lugnt!” och fick då svaret: Av ditt barn, det är väll inte samma sak! Sluta spela så svårflörtad kvinna!
Alltså VA?! Vilken stor jävla idiot…! För det första, huuuur kan det räknas som ”manlig närhet” från sitt barn på 8 år? Och HUR I HELVETE kan man säga åt någon att sluta spela så svårflörtad när man uppenbarligen säger tack men nejtack?!
Brann av i huvudet på mig och jag bad han att kliva ner från sina höga hästar, att det är ganska vidrigt beteende och påstå att någon är svårflörtad bara för att dom är totalt ointresserade, och att det är ännu mer vidrigt att blanda in barnen i ”manlig och kvinnlig närhet” och att jag för allt i världen inte skulle byta bort han jag redan ligger med för någon som dels uppenbarligen är tappad i golvet både en och fem gånger, och dels sitter och beter sig som om han vore guds gåva till kvinnorna, och att jag verkligen hoppades att exet hittar en ny lägenhet snabbt, för hennes skull.
Jävla arsel.