Hon är ganska klumpig för övrigt också, och kan säga en del olämpliga saker till de flesta. Just för att det var hon kan jag ändå skaka av mig det hyfsat, hon menar inget illa men precis som @_Taggis_ sa så kan hon inte tänka utanför boxen. Hon har ett litet barn just nu, därför är det det enda rätta att ha, typ.Men jösses så klumpigt sagt!
Då vet hon alltså inte ens om du ens vill ha barn?! Örk. Och även om man vill så är man nog medveten om det själv. 32 är inte ens särskilt gammalt.
Vad svarar man på sånt.
Tyvärr är det så att det jobbade en man på vår avdelning när jag började där, som mina kollegor tror var intresserad av mig men jag vet hur elak och vidrig han är (ni vet det är han som blev så arg på en annan kollega för att hon inte svarade på hans vänförfrågan att han blockerade henne?) men den här snubben umgås med den klumpiga kollegans sambo och hon tycker att han är så gullig. Hon har antytt att jag borde satsa på honom, ”han var ju intresserad av dig” samtidigt som jag vet allt elakt han vräkt ur sig om kvinnor i allmänhet och mig i synnerhet så det lockar inte alls. Hade jag varit henne och fått veta det hade jag inte velat låta honom komma innanför lägenhetens dörrar, hans kvinnosyn och hela människosyn hör hemma i Tyskland på 30-talet.