Upp som en sol och ner som en pannkaka… Allt har verkligen varit så himla fint och bra med D, men senaste veckorna har något hänt. Jag är som många vet väldigt väldigt högkänslig och märker av det minsta lilla direkt. Jag har haft is i magen och tänkt att det kommer visa sig oavsett, att bara låta saker flyta på.
Men ni vet det där när meddelanden kommer mer och mer sällan, och dom blir kortare och kortare, och innehållet är inte samma som förut, och något är ändrat i beteendet, men går inte att sätta fingret på vad.
Jag har ju sagt att det varit så skönt för jag har sluppit grubbla helt och hållet med D, men nu sitter jag här och grubblar ändå. Han utryckte själv här om dagen att han var ”ur gängorna” så det jag känt stämde. (Inte ett dugg osäker på det egentligen, för det stämmer ju alltid, men hoppet är ju det sista som överger en..
Jag vet inte om det är mot oss, eller annat, men jag försöker fortsätta ha lite is i magen, även om jag mest bara vill tacka för mig och lägga benen på ryggen och dra. Jag hatar grubbel, och jag hatar när magkänslan skickar ut varningar om något.
Vi skulle ses i morgon, och jag hoppas vi kan prata om det då. Om vi nu ses öht eller om det blir ändringar. I detta läge så känns det som om det kommer kunna bli inställt…
Blä, så drygt, och då deppigt det blev. Men men, jag behövde få det ur mig känner jag.