Jag skulle precis höra lite efter tankar om min senaste dejt, men stötte på erat meningsutbyte i tråden. Det är så tråkigt att som ny användare bli bemött med syrliga kommentarer. Det är ganska vanligt att det blir lite högstadienivå-you-cant-sit-with-us på det hela. Många som verkar gå igång på att trycka till andra eller "att veta bättre". Men det är ju ungefär samma användare som varit med länge och verkar spendera väldigt mycket tid på bukefalos som sitter och svarar varandra, så det blir kanske som ett kompisgäng där man blir lite störd av någon okänd och vill snäsa bort den för den stör? Eller något annat, för det gäller ju inte alla utan vissa är trevliga och välkomnande även när de vill anmärka på något. Varför inte tänka på vilken ton man använder? Är ens mål att få mottagaren av texten att förstå och använda sig av ens rekommendationer är det ju att förmedla det på ett trevligt sätt det som är effektivast trots allt
Jag reagerade också på din fråga, den var väldigt rakt på och kändes inte som den kom ur nått riktigt sammanhang. Jag ville skriva nått själv men kunde inte formulera nått bra, så blev glad sedan när jag såg att andra reagerat.