R
Raderad medlem 94602
Jag och P har pratat och skrattat i lite över tre timmar i telefon
I morgon kväll jobbar jag så då får vi hålla käft!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har fortfarande ingen aning om hur han ser ut?! Så coolt!!!Jag och P har pratat och skrattat i lite över tre timmar i telefon
Det kan nog mycket väl vara sjukdom på riktigt, även om man ju blir misstänksam.Jag blev dumpad av en tidigare dejt igår. Vi har träffats några gånger tidigare när andan har fallit på. Jag hade gärna träffats igen men fick igår ett nej med motiveringen *inte kommer träffa andra på ett tag*. Vet inte om det var den egentliga anledningen eller om det är mig det handlar om. Synd för mig hur som helst men sånt är livet.
En dejt imorgon blev också inställd men det gjorde inget. Vi har inte träffats förut och jag var lite nervös. Vi bestämde ett nytt datum på dejtens initiativ så det känns inte som kalla fötter utan som att det faktiskt var sjukdom som det hänvisades till.
Men ikväll kommer älskarinnan.
Du har fortfarande ingen aning om hur han ser ut?! Så coolt!!!
Hahaha, så underbart!Asså, jag sa nämnde för honom i förrgår att det känns lite udda att inte veta hur han ser ut (inte sagt på ett negativt sätt utan vi har gjort det till en kul grej)
Så igår kom ett kort på chatten där han har på sig en kompis frus fuskpäls, gigantiska solbrillor och hatt. Han såg mest ut som en skum korsning mellan hallik och ett troll. Jag blev inte ett dugg klokare
I morse kom ett nytt kort. Nu i peruk a la hockyfrilla, stora solbrillor och värsta 80-talsutstyrseln. Allt i en danspose med ansiktet lite bortvänt. Tydligen en maskeradbild.
Så nä, jag har fortfarande ingen aning alls
Asså, jag sa nämnde för honom i förrgår att det känns lite udda att inte veta hur han ser ut (inte sagt på ett negativt sätt utan vi har gjort det till en kul grej)
Så igår kom ett kort på chatten där han har på sig en kompis frus fuskpäls, gigantiska solbrillor och hatt. Han såg mest ut som en skum korsning mellan hallik och ett troll. Jag blev inte ett dugg klokare
I morse kom ett nytt kort. Nu i peruk a la hockyfrilla, stora solbrillor och värsta 80-talsutstyrseln. Allt i en danspose med ansiktet lite bortvänt. Tydligen en maskeradbild.
Så nä, jag har fortfarande ingen aning alls
Hahaha, så underbart!
Oavsett hur han ser ut så har han humor
Vet han hur du ser ut?Det har han absolut! Det är väl därför samtalen snabbt rinner iväg i timmar
Vet han hur du ser ut?
Jag brukar fråga vad min dejt ska ha för kläder på sig när vi bestämt träff, även om jag har sett bilderna på henne innan. Särskilt om vi ska ses på en offentlig plats.Det får bli en nejlika i knapphålet vid en dejt så jag tar rätt gubbe
Jag brukar fråga vad min dejt ska ha för kläder på sig när vi bestämt träff, även om jag har sett bilderna på henne innan. Särskilt om vi ska ses på en offentlig plats.
En dejt skulle ha en rosa handväska och jag kunde se henne från 50-100 meters håll mitt i stan.
Jag brukar fråga vad min dejt ska ha för kläder på sig när vi bestämt träff, även om jag har sett bilderna på henne innan. Särskilt om vi ska ses på en offentlig plats.
En dejt skulle ha en rosa handväska och jag kunde se henne från 50-100 meters håll mitt i stan.
Jag borde bli bättre på att göra det!Jag brukar tala om vad jag själv ska ha på mig och ser gärna att han också skriver vad han har.
Jag är typ ansiktsblind light, så en bild från ett helt annat sammanhang vågar jag inte lita på att jag ska känna igen honom från.
Jag borde bli bättre på att göra det!
Tycker det är den jobbigaste biten, när man ska mötas upp. Svårt att känna igen folk från en eller två bilder bara.
Jag gillar inte den biten heller. Det är nog nervöst ändå . Ska man sedan behöva gå och fundera på om man inte kommer känna igen personen så man måste hålla på leta blir bara ännu ett stressmoment.Jag borde bli bättre på att göra det!
Tycker det är den jobbigaste biten, när man ska mötas upp. Svårt att känna igen folk från en eller två bilder bara.