Jag finns med i Göteborg (även om jag läser mer än jag skriverHur många är vi? Jag tar gärna tåget upp (lite längre fram helst pga pank ).
@parellikusken
@Voff
@the_connemara
@Zinfernia
Är de jag kommer på just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag finns med i Göteborg (även om jag läser mer än jag skriverHur många är vi? Jag tar gärna tåget upp (lite längre fram helst pga pank ).
@parellikusken
@Voff
@the_connemara
@Zinfernia
Hur många är vi? Jag tar gärna tåget upp (lite längre fram helst pga pank ).
@parellikusken
@Voff
@the_connemara
@Zinfernia
En specifik dejtingtrådträff eller en litet öppnare göteborgsbuketräff...? (Brukar bli ett tiotal som mest.)Ska vi inte fixa en dejtingtrådträff i Göteborg snart?
Inte försöka, utan göra. Heja dig!I morgon ska jag göra slut med kontakterna med GK och Ö.
Tror inte jag klarar det, men ska fanemig försöka.
Inget mer än så?Hemmadejt igår igen. Jag tror att jag har gått och blivit med älskarinna.
Pratar vidare med killen som jag snabbt spontanfikade med i Söndags. Vi kan kalla honom Herr Koriander (vi har haft en seriös diskussion om korianders vara eller icke vara)
Han är kul, snygg och trevlig. Jäkla synd att han bor lite för långt bort men det är ju inte omöjligt långt bort på något vis. Mest lite obekvämt bara.
Va?Åh nej, inte koriander det känns jättefel ju
Används istället för man/män på sociala medier för att försöka undvika att få konton nedstängda för den som inte känner till det.
Blivit lite avsugen på dejting men chattar med en trevlig kille som ändå är i alperna! Passar bra men har redan pratat om en promenad när han kommer hem
Avsugen?
Och motsattsen är påsugen?Inte sugen = avsugen?
Var min syster som sa det nångång och det fastnade!
Alltså, hur klarar en av att vänta tills nästa gång en får ses igen? Det här med vardag och jobb suger ju...