Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oookey. Största skillnaden mellan klättraren och troligen alla andra män jag träffat tidigare: han räknar inte med att jag ska säga nej om något blir jobbigt, han räknar inte ens med att jag ska säga nej om han frågar om något, för han fattar att det i en mentalt jobbig situation kan bli svårt att klämma fram ett nej. Och han är jävligt mån om att inte på något vis råka sätta mig i någon jobbig situation pga det :cautious: Herregud så förvirrande.

Oookey. Största skillnaden mellan klättraren och troligen alla andra män jag träffat tidigare: han räknar inte med att jag ska säga nej om något blir jobbigt, han räknar inte ens med att jag ska säga nej om han frågar om något, för han fattar att det i en mentalt jobbig situation kan bli svårt att klämma fram ett nej. Och han är jävligt mån om att inte på något vis råka sätta mig i någon jobbig situation pga det :cautious: Herregud så förvirrande.
Jag måste vara lite seg i huvudet, men jag har svårt att förstå 🙈 Är det inte bra om du kan säga Nej?? eller menar du att han aldrig skulle utsätta dig för en sådan situation? Sorry:o

Jag måste vara lite seg i huvudet, men jag har svårt att förstå 🙈 Är det inte bra om du kan säga Nej?? eller menar du att han aldrig skulle utsätta dig för en sådan situation? Sorry:o
Jag tolkar @Red_Chili som att killen vill ha faktiska ”ja” eller uppmuntran, och inte bara förutsätter att allt som inte är ett ”nej” betyder kör på :)
@prallan, precis så som @Ceta skriver. Det är klart att det är tokbra om det går att säga "nej" när något inte känns bra i någon situation (oavsett vad det är för typ av situation), men det är inte alltid möjligt för alla att göra det för att det blir någon slags låsning i hjärnan eller hur det nu ska förklaras bäst. Väldigt få, framförallt väldigt få män, verkar ha koll på det. Har de inte koll på det så kan de ju inte heller ta hänsyn till det och då kan det bli tokigt.

@prallan, precis så som @Ceta skriver. Det är klart att det är tokbra om det går att säga "nej" när något inte känns bra i någon situation (oavsett vad det är för typ av situation), men det är inte alltid möjligt för alla att göra det för att det blir någon slags låsning i hjärnan eller hur det nu ska förklaras bäst. Väldigt få, framförallt väldigt få män, verkar ha koll på det. Har de inte koll på det så kan de ju inte heller ta hänsyn till det och då kan det bli tokigt.
Jo, allt det du skriver, skriver jag under på. Var bara att jag inte förstod formuleringen :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 224
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka