Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor ju bara 6 mil...45 min med pendeln ifrån. Jag är på!Jag kan ju inte lämna horsie Men hade gärna velat komma upp längre fram!
Är ni fler från Gbg i dejtingtråden förresten? Bukedejtingtrådsträff?
Åååh, Göteborg är ju nästan(!) i Norge, jag vill vara med! (Bara 10 timmar från mig... ) Har så lusst att träffa några av de härliga människorna i dejtingtråden.
Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså.
Inget svar ens på det där om allt är okej med honom? Vet inte var ni skriver - ser du om han läst?Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså.
Bor inte i Gbg men kan lätt ha vägarna förbi.Jag kan ju inte lämna horsie Men hade gärna velat komma upp längre fram!
Åååh, Göteborg är ju nästan(!) i Norge, jag vill vara med! (Bara 10 timmar från mig... ) Har så lusst att träffa några av de härliga människorna i dejtingtråden.
Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså.
Inget svar ens på det där om allt är okej med honom? Vet inte var ni skriver - ser du om han läst?
Nu fick jag svar för ett par timmar sedan, om att det varit något kaos/drama under helgen så han inte kunnat höra av sig. Skrev ett kort, argt svar tillbaka, och tänker ignorera honom ett tag tills han bett på sina knän om ursäkt....
Skulle du inte gifta dig nyligen? Hänger inte med!Har tydligen en dejt kl 9.
tydligen så gick det inte så bra.Skulle du inte gifta dig nyligen? Hänger inte med!
Hade fått ett brev på posten idag, F hade engångskameror i somras/höstas och hade skickat en bild på oss och våran kompis, hahah.
Det var en gräslig bild, men ändå gulligt gjort!
Men lugn nu, om han tar sig tid att skicka ett julkort så tycker han ju uppenbarligen om dig?Skrev till honom och tackade för ett fantastiskt julkort, fick " " till svar.
Vill inte bli denna överanalyserande jobbiga tjejen
Men lugn nu, om han tar sig tid att skicka ett julkort så tycker han ju uppenbarligen om dig?