Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nojor angående vad?Tänker att han skickat till flera med... och nu svarade han "hehe" på det jag skrev igår e.m...
Alla mina nojjor går igång
Borde egentligen lägga ner detta snarast..
"Kom fram till att du var snubbe"?Vem är dejtingtrådens mest överanalyserande människa dårå?
(Det är jag)
I helgen kände jag mig mysig på morgonen och lade mig och skedade Värmland. Han sov, men vaknade efter ett tag och sträckte sig efter ett glas vatten, och lade sig sedan ännu mer med ryggen mot mig. Jag backade lite och strök honom längs ryggen ett par minuter. Jag fick ingen respons, så tänkte att han låg så still för att jag skulle sluta. Vände mig då om och kände mig värdelös. Låg och tänkte och lipade lite. Efter 20-30 min vände han sig om och skedade mig och strök min rygg, men då var jag ju fortfarande ledsen och fullt upptagen med att diskret dölja faktumet att jag gråtit. Vi låg väldigt tyst ett tag så tills det var dags att gå upp, och då var väl allt som vanligt egentligen.
Men jag funderade på det här hela dagen, så tog mig i kragen och skickade ett sms efter han åkt hem:
"Förlåt om det blev lite weird imorse förresten. Låg och funderade på varför liggandet inte alltid funkar för oss, om det är för att du bara inte vill ligga 24/7 eller om det är något med mig. Kom fram till att du ändå är snubbe, så det borde vara något med mig.
Låg och lipade lite (att gråta tyst är min paradgren), och kände varken för att prata om det eller vända mig om och säga "TJABBA" och låtsas som ingenting."
"Oj, det märkte jag inte alls! Det är inget med dig, jag är bara lite segstartad när det kommer till att ligga. Absolut inget fel på dig någonstans. Vill typ ligga med dig 10 gånger varje gång vi ses, men är kass på att få till det bara."
"Men vad bra, då vet jag! Inget fel med att vara segstartad heller såklart.
Tror bara att jag är känslig med vibbar och bekfräftelse och så nu när vi ändå setts ett tag."
"Det är min mening att skicka ut bra vibbar och bekräftelse, men jag kanske inte är så bra på det."
"Jag är också lite tafatt känner jag, så vi kanske inte är så bra på det någon utav oss.
Men bra, då är vi cool va?"
"Vi är coolast i hela världen om du frågar mig!"
![]()
"Kom fram till att du var snubbe"?
Va? För snubbar vill alltid ligga?
Den myten förstör så mycket för så många snubbar, tyvärr. Många skulle må väldigt dåligt av att höra den frasen.
Jag hade aldrig skrivit så till någon jag inte kände, fattar ju att det kan göra att någon blir ledsen eller får prestationsångest. Avdramatiserade ju det i samma meddelande också, att det inte är en grej att inte vilja ligga 24/7
Valde att skriva så till Värmland eftersom vi har en väldigt sarkastisk jargong och vi känner varandra. Han vet baserat på tidigare konversationer att när jag säger "snubbe" syftar jag på en stereotyp.
Men så jäkla bra! (Ja alltså, att du ska träffa honom, inte att du är förkyldSka träffa garaget killen på fredagska bli kul att se hur han är!
Just nu är jag förkyld dock så hoppas det hinner lägga sig lite innan dess... elementet i mitt rum fungerar inte.
Men så jäkla bra! (Ja alltså, att du ska träffa honom, inte att du är förkyld) Känns som att det verkligen kan behövas en dejt med en normal, sund kille efter allt du skrivit om.
Happ, munsår halva käften. KUL!