Ja, det är som att allt ska stå på paus på nått vis. Men vi kommer utan tvekan ta oss igenom det också!Förstår att det är surt med all väntan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är som att allt ska stå på paus på nått vis. Men vi kommer utan tvekan ta oss igenom det också!Förstår att det är surt med all väntan...
Okej, klart nu att det dröjer ca 12 månader innan allt är klart för honom att komma hit.
Jag har bokat 14 dagar där i februari...
Jag tackade ja till slut...
Bättre att ha fokus på nåt annat än F iaf, skrev att jag absolut inte kan lova sex, beror på hur det känns.
Tack!Ogilla på väntan, på 14 dagar i februari!
Var rädd om dig ❤
Tack det gick bra.
Han funderade på att sova över. Men där gick min gräns, såpass mycket orkar jag inte med
Bra att du känner av dina gränser
Jag kan känna igen mig i dig ibland, jag vill gärna ha sällskap men anpassar mig ofta efter deras behov och önskan.
Lösningen är att när jag "bara vill ligga/hänga" ha ett alterego. Min kompis kallar henne Haggan
Hon tar plats, sätter sina egna behov först, är lite ful i mun och ganska bufflig.
Det kan låta kontraproduktivt att ha ett alterego när man jobbar på sin självkänsla, men för mig har det hjälpt.
Ägnat dagen åt att slicka mina sår. Detta tog hårdare än jag var förberedd på
Planerar att begrava mig i jobb fram till året är slut. Hoppas på att han bara har storhelgsfrossa och känner annorlunda sen.
Nej...jag har inga falska förhoppningar om det. Bara önsketänkande.
TackJag hoppas på att du hittar någon annan istället, någon utan issues.
Ö är väldigt på.
Jag sa att jag vill ta det lugnt.
Och jag inte kan se oss som ett par.
Att jag är gärna hennes vän och det är där vi får börja.
Hoppar in lite snabbt... En kollega på nya jobbet flirtar hej vilt. Jag tycker att det är roligt och flirtar tillbaka. Stor potential att bli besvärligt, jag är tilltänkt för en position som han har och då kommer han behöva lära upp mig. Don't shit where you eat och hela baletten. Jag har dock intalat mig att det kommer stanna vid flirt för min del.
MEN så får jag ett meddelande i morse att han inte kan sluta tänka på mig. Fan fan fan. Det kan vara så att han bara är intensiv som person, och man tänker ju mycket på personer man flirtar med. Men det har gjort mig lite kallsvettig. Jag har svarat att jag bara är ute efter att ha kul, påmint om att jag har en fast partner (för nya i tråden: jag och min käresta har ett öppet förhållande). Kanske övertolkar jag, men bättre att vara tydlig, eller hur? Men vågar man fortsätta flirta nu eller är detta varningsklockor man inte ska ignorera?