Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, kul o se hur olika det kan va. :p

Det är en månad sen jag sist låg med Sten nu och visst, nu känns det länge sen eftersom jag velat träffa honom igen, men innan jag träffade honom hade jag inte legat på ett halvår och innan dess inte på nästan ett år. Och då typ tre gånger med vegokillen, före det celibat ett år ^^... Hej frekvent sexliv 🤣.

Haha, eller hur :)
Jag har väldigt stort sexbehov och vill gärna ligga iaf några gånger i veckan.
Nu har det ju dock hänt så mycket så känns skönt med paus...

Har efter 4 dagar tagit mod till mig att skriva, frågade om han ville dansa någon gång. Inte fått svar än (skrev för ca 30 min sen), så får väl se :nailbiting:.

Har lagt så mycket tankeverksamhet på det här under veckan och sovit dåligt för jag blir så uppe i varv och stressad av att andra killar på dansen är så på. Är så ovan vid sånt och tycker inte att jag singnalerar att jag är intresserad av någon av dem.
3 olika killar från dansen har hört av sig under veckan varav 2 har bjudit ut mig i helgen, men jag har tackat nej.
När den 3e hörde av sig idag kände jag mest bara, kan dem kan väl jag.

Kan ju inte sitta och vänta på att allt bara ska hända av sig själv. Plus att måste få veta har ju uppenbarligen inte kunnat släppa det på hela veckan.

Upptäckt en sida av mig som jag inte gillar, och har inte haft förut.
Jag har blivit sotis!
fan måste jag bli av med det. :(
Svartsjuka är en ful sjukdom. Varför tror du att du är svartsjuk nu?

Jag var det inte alls då jag träffade ett ex men hans bekräftelsebehov utanför vårt förhållande var så stort att jag med tiden blev osäker och svartsjuk. Avskydde känslan av svartsjuka!

Har efter 4 dagar tagit mod till mig att skriva, frågade om han ville dansa någon gång. Inte fått svar än (skrev för ca 30 min sen), så får väl se :nailbiting:.

Har lagt så mycket tankeverksamhet på det här under veckan och sovit dåligt för jag blir så uppe i varv och stressad av att andra killar på dansen är så på. Är så ovan vid sånt och tycker inte att jag singnalerar att jag är intresserad av någon av dem.
3 olika killar från dansen har hört av sig under veckan varav 2 har bjudit ut mig i helgen, men jag har tackat nej.
När den 3e hörde av sig idag kände jag mest bara, kan dem kan väl jag.

Kan ju inte sitta och vänta på att allt bara ska hända av sig själv. Plus att måste få veta har ju uppenbarligen inte kunnat släppa det på hela veckan.
Okej det blir en snabb uppdatering, fick svar typ direkt efter jag postade andra inlägget.

Han svarade att han också tyckte det var trevligt och gärna dansar. Att vi ju kunde träffas själva (alltså inte på socialdans med massa andra) och att han kunde ge mig privatlektioner :D. Det måste ju vara ett bra tecken?

Svartsjuka är en ful sjukdom. Varför tror du att du är svartsjuk nu?

Jag var det inte alls då jag träffade ett ex men hans bekräftelsebehov utanför vårt förhållande var så stort att jag med tiden blev osäker och svartsjuk. Avskydde känslan av svartsjuka!
Det är så fånigt. men hon avslutade samtalet vi hade för att det kom en vän som skulle åka samma buss som hon, och jag bara fick känslan. Måste få stopp på denna dumhet.

Okej det blir en snabb uppdatering, fick svar typ direkt efter jag postade andra inlägget.

Han svarade att han också tyckte det var trevligt och gärna dansar. Att vi ju kunde träffas själva (alltså inte på socialdans med massa andra) och att han kunde ge mig privatlektioner :D. Det måste ju vara ett bra tecken?
ja!

• Gilla
Reactions: ptr
Haha, eller hur :)
Jag har väldigt stort sexbehov och vill gärna ligga iaf några gånger i veckan.
Nu har det ju dock hänt så mycket så känns skönt med paus...

Jag hade velat ligga oftare, men dom jag vill ligga med vill inte ligga med mig och tvärtom :p.

Skönt med en paus!

------

Ooh, troligtvis dejt på sön med badoo-killen! Kul!
Det är perfekt filmkvällsväder ikväll, så det är synd att jag har min regel att ses offentligt första gången, men men :p

Jag har lyckats få lite action i mitt dejtingliv efter flytten till Sthlm! Har träffat en man från Gbg, som jag gärna träffar igen, men hn bor ju i Gbg som sagt... Sedan har jag träffat en annan man som är något så ovanligt som rak, kommunikativ, älskar att hångla lika mkt som mig och vi hör dessutom av oss lika mkt till varandra😁 Vi har samma syn på vad vi vill ha ut av vår relation också!

Jag har lyckats få lite action i mitt dejtingliv efter flytten till Sthlm! Har träffat en man från Gbg, som jag gärna träffar igen, men hn bor ju i Gbg som sagt... Sedan har jag träffat en annan man som är något så ovanligt som rak, kommunikativ, älskar att hångla lika mkt som mig och vi hör dessutom av oss lika mkt till varandra😁 Vi har samma syn på vad vi vill ha ut av vår relation också!

Wohoo, han den sista låter som ett kap...? 😀👍

Haha, kul o se hur olika det kan va. :p

Det är en månad sen jag sist låg med Sten nu och visst, nu känns det länge sen eftersom jag velat träffa honom igen, men innan jag träffade honom hade jag inte legat på ett halvår och innan dess inte på nästan ett år. Och då typ tre gånger med vegokillen, före det celibat ett år ^^... Hej frekvent sexliv 🤣.
Jag har knappt ens skakat hand med folk på snart sju år. Allt är relativt 😁

Happ. Nu blev även denna helgens dejt med Musikern inställd. Visst, det fanns orsak men jag köper inte att det finns så lite tid till att ses eller ens prata i telefon. Ser inte hur detta ska kunna växa till något i den form jag söker. Så jag lägger nog ner det innan man lagt för mycket tid på nått som aldrig avancerar.
Usch så tråkigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 775
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka