Men gud vad synd, det hade ju varit dagens läsning!Åh, och som grädde på moset får jag ett jättelångt mansplainande meddelande om hur jag ska tolka emojis
Han tyvärr avmatcha innan jag kom på att jag skulle publicerat det här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud vad synd, det hade ju varit dagens läsning!Åh, och som grädde på moset får jag ett jättelångt mansplainande meddelande om hur jag ska tolka emojis
Han tyvärr avmatcha innan jag kom på att jag skulle publicerat det här
Ja, och jag borde svarat med en wiki-artikel om mansplainingMen gud vad synd, det hade ju varit dagens läsning!
Ja, och jag borde svarat med en wiki-artikel om mansplaining
Åh, en GENTLEMANVad tror ni om det här då?
"Hej där i höstkylan! Åh, tänk om vi ändå bodde grannar du och jag... och jag vaknar tidigt en vintermorgon av att jag hör en bil som sitter fast i snön nedanför mitt fönster... jag tittar ut och ser att det är min snygga granne som kört fast med sin gamla Volvo där i snön på den dåligt plogade parkeringen... jag ser dej sitta bakom ratten och gunga och gasa och bakhjulen som bara snurrar och snurrar... slirar och slirar... gissa om jag skulle klä mej snabbt som attan och ge mej ut och hjälpa dej... Bara ett av många sätt att mötas... och ett sätt jag mer en gärna skulle möta DEJ på!"
Jag, min otacksamma fan, svarade: "Det luktar massmeddelande" ...men då surnade han
...och vad då gammal Volvo??? ...och vad då sitter fast i snön???Vad tror ni om det här då?
"Hej där i höstkylan! Åh, tänk om vi ändå bodde grannar du och jag... och jag vaknar tidigt en vintermorgon av att jag hör en bil som sitter fast i snön nedanför mitt fönster... jag tittar ut och ser att det är min snygga granne som kört fast med sin gamla Volvo där i snön på den dåligt plogade parkeringen... jag ser dej sitta bakom ratten och gunga och gasa och bakhjulen som bara snurrar och snurrar... slirar och slirar... gissa om jag skulle klä mej snabbt som attan och ge mej ut och hjälpa dej... Bara ett av många sätt att mötas... och ett sätt jag mer en gärna skulle möta DEJ på!"
Jag, min otacksamma fan, svarade: "Det luktar massmeddelande" ...men då surnade han
Vad tror ni om det här då?
Jo, jag känner att jag borde skämmasJa det var otacksamt av dig! Vem skulle inte vilja köra Volvo, fastna i snön och bli räddad av en riddare i skinande morgonrock (eller vad nu grannen har på sig på morgonen)?
Jo, jag känner att jag borde skämmas
Tror han kände sig påkommen:Frågan är: Fick du ett surt massmeddelande tillbaka?
Vad tror ni om det här då?
Varför luktade det massmeddelande?
Otroligt nedlåtande är det, men det märkte jag först efter att jag konstaterat att det är ett löjligt massmeddelande som nåt pucko tror att damer faller för.@tott Jag tycker att ditt svar om massmeddelande var jättesnällt, att det är ett massmeddelande skulle vara det minsta bekymret för mig. Hade antagligen svarat något på temat "Ett annat sätt att träffas vore att jag byter ett punkterat däck åt dig utan domkraft medan du står bredvid och GRÅTER"
Jag blir helt jävla orimligt provocerad av den där karln.
Jag är inte @tott men jag hade också tolkat det så! Det är så totalt uttänkt (och genomkorkat) och är ändå väldigt allmänt. Kan skickas till precis vem som helst (jag utgår från att tott har åtminstone har någon presentationstext. Och den hon har tror jag inte är "Söker en man som kan köra min gamla Volvo när det är halt")Varför luktade det massmeddelande?
Det har dykt upp på buke (och andra ställen) under åren. Mata inte pervot.Fick ett meddelande av en man på qruiser att han ville köpa använda trosor av mig..
Som fattig student känns det ändå inte helt orimligt. Men äckligt.