Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Happ. Nu blev även denna helgens dejt med Musikern inställd. Visst, det fanns orsak men jag köper inte att det finns så lite tid till att ses eller ens prata i telefon. Ser inte hur detta ska kunna växa till något i den form jag söker. Så jag lägger nog ner det innan man lagt för mycket tid på nått som aldrig avancerar.

Har förresten glömt att berätta att senaste dejten gick jättebra!

Jag körde bil i nästan tre timmar, kom fram till en helt okänd kille och hade redan gjort upp med honom att jag skulle sova över. Som upplagt för kaos 😂

Jag hade ingen aning om vad jag kunde förvänta mig när jag ringde på dörren men jag möttes av en väldigt snygg kille som tog emot mig med en stor kram. Jag älskar när män är bredaxlade och lagom långa (runt 180 är klockrent!) och han var spot on.

Det blev inte någon stel stund utan vi kunde snacka obehindrat redan från början. Han var precis min typ av kille, socialt kompetent med massor av rå humor och en skön och avslappnad aura. Jag skojade med honom och sa att det här One Night-Hotellet minsann hade väldigt sexig personal och han kontrade med att jag gärna fick lösa klippkort på fler nätter om jag var sugen :angel:

Morgonen därpå kysste jag honom adjö, satte mig i bilen och körde ca 10 minuter till mitt möte. Jag tyckte att jag var smart som hittade den här lösningen och därmed slapp åka hemifrån mitt i natten men vete fasen om jag egentligen sparade så många sömntimmar på att göra så här istället 🤣

Vad tror ni om det här då?
"Hej där i höstkylan! Åh, tänk om vi ändå bodde grannar du och jag... och jag vaknar tidigt en vintermorgon av att jag hör en bil som sitter fast i snön nedanför mitt fönster... jag tittar ut och ser att det är min snygga granne som kört fast med sin gamla Volvo där i snön på den dåligt plogade parkeringen... jag ser dej sitta bakom ratten och gunga och gasa och bakhjulen som bara snurrar och snurrar... slirar och slirar... gissa om jag skulle klä mej snabbt som attan och ge mej ut och hjälpa dej...😉😘 Bara ett av många sätt att mötas... och ett sätt jag mer en gärna skulle möta DEJ på!😘"

Jag, min otacksamma fan, svarade: "Det luktar massmeddelande" ...men då surnade han 😁

"Hej där i höstkylan! Åh, tänk om vi ändå bodde grannar du och jag... och jag vaknar tidigt en vintermorgon av att jag hör en bil som sitter fast i snön nedanför mitt fönster... jag tittar ut och ser att det är min snygga granne som kört fast med sin gamla Volvo där i snön på den dåligt plogade parkeringen... jag ser dej sitta bakom ratten och gunga och gasa och bakhjulen som bara snurrar och snurrar... slirar och slirar... gissa om jag skulle klä mej snabbt som attan och ge mej ut och hjälpa dej...😉😘 Bara ett av många sätt att mötas... och ett sätt jag mer en gärna skulle möta DEJ på!😘"

Jag, min otacksamma fan, svarade: "Det luktar massmeddelande" ...men då surnade han 😁
Åh, en GENTLEMAN :love:

...och vad då gammal Volvo??? ...och vad då sitter fast i snön???:devil::rage:

Ja det var otacksamt av dig! Vem skulle inte vilja köra Volvo, fastna i snön och bli räddad av en riddare i skinande morgonrock (eller vad nu grannen har på sig på morgonen)? :D

Frågan är: Fick du ett surt massmeddelande tillbaka? :D
Tror han kände sig påkommen:
"...massmeddelande??? Är så ledsen att jag får dej att tro det, önskar dej en härlig och vacker höst i vackra xxxx! Jag bor mellan xxxx och xxxxx, nästan "grannar" således! Sköt om dej och lycka till! Kram xxxx"

@tott Jag tycker att ditt svar om massmeddelande var jättesnällt, att det är ett massmeddelande skulle vara det minsta bekymret för mig. Hade antagligen svarat något på temat "Ett annat sätt att träffas vore att jag byter ett punkterat däck åt dig utan domkraft medan du står bredvid och GRÅTER"

Jag blir helt jävla orimligt provocerad av den där karln.

Varför luktade det massmeddelande?

@tott Jag tycker att ditt svar om massmeddelande var jättesnällt, att det är ett massmeddelande skulle vara det minsta bekymret för mig. Hade antagligen svarat något på temat "Ett annat sätt att träffas vore att jag byter ett punkterat däck åt dig utan domkraft medan du står bredvid och GRÅTER"

Jag blir helt jävla orimligt provocerad av den där karln.
Otroligt nedlåtande är det, men det märkte jag först efter att jag konstaterat att det är ett löjligt massmeddelande som nåt pucko tror att damer faller för.
"sitta bakom ratten och gunga...":rage:

Hade varit skönt att skriva nåt liknande som du föreslog :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 780
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka