P
prallan
SchizofrentJaha, min uppdatering ang. hur det går på dejtingfronten lyckades visst hamna i könssjukdoms-tråden.... Känns som moderatorarna var lite väl ivriga i går.
Anyway, jag var faktiskt på en sorts dejt i lördags. Har inte berättat om det förut då det hela var rätt specielt. Men det började med att jag skrev på Tinder med en BDSM-kille, som undrade om jag skulle kunna vara interesserad av en KK-relation med honom och hans kompis. Han verkade snygg och charmig och seriös, så jag sa att jag kunde träffa dom på en drink iaf. Tog med min tjejkompis som backup.
Precis innan vi skulle åka så kom det ett meddelande att han fått förhinder, men hans kompis ville jättegärna träffa mig. Jaja why not, vi tänkte oavsett ta en tur på stan. Men det blev lite stelt och konstigt, så jag var lättad då killen åkte hem efter en timmes tid eller så.
Fick dock lite konstiga vibbar ang det hela och hur chattandet utvecklade sig efteråt, så i tisdags frågade jag helt sonika om jag blivit lurad? Jorå. Han som jag matchat med på Tinder var tydligen inte äkta, utan det var "kompisen" som utgav sig för att vara en annan, som en knäpp raggningsstrategi.... Jaha?! Sjukaste jag varit med om hittils.