Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig hade det varit mer naturligt att fråga i detta läget än längre fram. Och så slipper man inte veta 😁
Ja lite så jag också tänkt.

Har luskat lite med en kompis som också dansar , de skulle tydligen ha bestämt att försöka träna dans någon gång, men han hade aldrig haft tid och han verkade vara en upptagen person (hon har pojkvän så från hennes sida var det dans det var tal om). Har dock inte frågat henne om hon vet om han är singel
Folk lägger ju aldrig upp något på fb nu för tiden så kan inte snoka där heller. Lyckats se en bild på honom och något barn för flera år sedan. Skulle ju kunna förklara varför han är upptagen isf.

Men jag vet inte, har ju på något vis lyckats få 3 killar på dansen som jag tolkar det som att de är intresserade av mig( 2 vet jag är det), trodde en hade gett upp för länge sedan men icke visade det sig idag... Är inte alls van vid sånt och vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Så jag kanske har blivit övermodig och misstolkar hela situationen och han bara var trevlig när vi pratade förut och kände mig lite allmänt trött på killar typ
eek[1].webp
.

Långt inlägg men min frustration är på topp just nu, hehe

Har luskat lite med en kompis som också dansar , de skulle tydligen ha bestämt att försöka träna dans någon gång, men han hade aldrig haft tid och han verkade vara en upptagen person (hon har pojkvän så från hennes sida var det dans det var tal om). Har dock inte frågat henne om hon vet om han är singel
Folk lägger ju aldrig upp något på fb nu för tiden så kan inte snoka där heller. Lyckats se en bild på honom och något barn för flera år sedan. Skulle ju kunna förklara varför han är upptagen isf.

Men jag vet inte, har ju på något vis lyckats få 3 killar på dansen som jag tolkar det som att de är intresserade av mig( 2 vet jag är det), trodde en hade gett upp för länge sedan men icke visade det sig idag... Är inte alls van vid sånt och vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Så jag kanske har blivit övermodig och misstolkar hela situationen och han bara var trevlig när vi pratade förut och kände mig lite allmänt trött på killar typVisa bifogad fil 37775.

Bättre att bara fråga om han vill ses på en öl då?

Så jag kanske har blivit övermodig och misstolkar hela situationen och han bara var trevlig när vi pratade förut och kände mig lite allmänt trött på killar typVisa bifogad fil 37775.

En dejt och potentiell kärlek kanske är något han prioriterar om för. Många singlar fyller sin tid med massa aktiviteter just för att ha nått att göra.

En dejt och potentiell kärlek kanske är något han prioriterar om för. Många singlar fyller sin tid med massa aktiviteter just för att ha nått att göra.
Ja så kan det ju vara :). Min kompis visste iaf inte om han var singel eller inte.
Men jag skulle tro att många som dansar, iaf mer sensuella danser, är singlar alternativt har en partner som dansar samma typ av dans. Tror det kan uppstå lite friktion annars.

Fortfarande inte bestämt mig för om jag ska kontakta honom och vad jag isf ska skriva :angel:

V är med lite då och då i periferin på mina sociala medier. Ingen relationsstatus på fb och jag pratar inte så mycket om honom.
Nu får jag ibland frågor från kollegor och bekanta om jag skaffat kille och det gör mig så obekväm.
Jag ogillar gratulationer, det är ingen prestation 😅
Dels avskyr jag frågor och förväntningar, sambo, barn osv och dels så vill jag inte jinxa det.
Så det blir undvikande svar om att jag träffar någon.
Jag gillar dock uttrycket kilar stadigt 😁
Med vänner som känner mig är det såklart inga konstigheter.

Efter ikväll kommer vi inte ses på två dagar och det känns galet länge 💔

Känner mig smart.
Jag skulle egentligen varit ledig imorgon men det dök upp ett tidigt möte som jag inte kan tacka nej till. Tyvärr är mötet i en stad flera timmar härifrån men i och med att det bokades i sista sekund så hann jag inte kontakta vår serviceavdelning som bokar hotell.
Jag orkade inte leta upp ett hotell på egen hand utan tänkte först att jag kunde gå upp riktigt tidigt imorgon bitti, men sen kom jag på något.

För bara några veckor sedan skrev jag lite med en kille som bor i staden. Det rann ut i sanden på grund av avståndet, jag vägrar inleda något på distans och vill helst inte dejta någon som bor mer än två mil härifrån. 😅
Nu passade han dock bra! Jag letade upp vår gamla konversation och slängde på vinst och förlust iväg ett meddelande. Han svarade snabbt, jag förklarade att jag skulle uppskatta en sovplats om han hade en över. Han var på direkt och sa att han gärna tar emot mig med öppna armar.

Så, nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka dit ikväll. Jag har ingen aning om vad det är för grabb men han ser snygg ut på bilderna och han skriver på ett sätt som vittnar om social kompetens. Kan bli bra det här! ;)

Känner mig smart.
Jag skulle egentligen varit ledig imorgon men det dök upp ett tidigt möte som jag inte kan tacka nej till. Tyvärr är mötet i en stad flera timmar härifrån men i och med att det bokades i sista sekund så hann jag inte kontakta vår serviceavdelning som bokar hotell.
Jag orkade inte leta upp ett hotell på egen hand utan tänkte först att jag kunde gå upp riktigt tidigt imorgon bitti, men sen kom jag på något.

För bara några veckor sedan skrev jag lite med en kille som bor i staden. Det rann ut i sanden på grund av avståndet, jag vägrar inleda något på distans och vill helst inte dejta någon som bor mer än två mil härifrån. 😅
Nu passade han dock bra! Jag letade upp vår gamla konversation och slängde på vinst och förlust iväg ett meddelande. Han svarade snabbt, jag förklarade att jag skulle uppskatta en sovplats om han hade en över. Han var på direkt och sa att han gärna tar emot mig med öppna armar.

Så, nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka dit ikväll. Jag har ingen aning om vad det är för grabb men han ser snygg ut på bilderna och han skriver på ett sätt som vittnar om social kompetens. Kan bli bra det här! ;)

Oj... var rädd om dig!

------

Hmm, det fanns kanske nån mening med att jag inte kom fram till gyn på tel idag, för jag kom på sen att jag kan ju passa på att höra om jag kan byta spiral på samma gång. Det är ändå dags senast om fyra månader och den tiden går ju swosch...! Slipper jag dit o fläka ut mig igen så snart...

F ö hade jag ett nytt meddelande från en ny på badoo nu nyss... Vi har lite gemensamma intressen iaf... :)

Och jag och Pendlaren fortsätter smsa... han uttrycker sig väldigt väl och vi har sagt att vi får väl se om vi klickar IRL. Vi har väldigt olika erfarenheter och jag frågade om han med sina erfarenheter skulle tycka det var så roligt att ligga med mig som är så vanilj, men vi får väl se... :).

Jaha, min uppdatering ang. hur det går på dejtingfronten lyckades visst hamna i könssjukdoms-tråden.... 🙈😅 Känns som moderatorarna var lite väl ivriga i går.

Anyway, jag var faktiskt på en sorts dejt i lördags. Har inte berättat om det förut då det hela var rätt specielt. 🙄 Men det började med att jag skrev på Tinder med en BDSM-kille, som undrade om jag skulle kunna vara interesserad av en KK-relation med honom och hans kompis. Han verkade snygg och charmig och seriös, så jag sa att jag kunde träffa dom på en drink iaf. Tog med min tjejkompis som backup.

Precis innan vi skulle åka så kom det ett meddelande att han fått förhinder, men hans kompis ville jättegärna träffa mig. Jaja why not, vi tänkte oavsett ta en tur på stan. Men det blev lite stelt och konstigt, så jag var lättad då killen åkte hem efter en timmes tid eller så.

Fick dock lite konstiga vibbar ang det hela och hur chattandet utvecklade sig efteråt, så i tisdags frågade jag helt sonika om jag blivit lurad? Jorå. Han som jag matchat med på Tinder var tydligen inte äkta, utan det var "kompisen" som utgav sig för att vara en annan, som en knäpp raggningsstrategi.... Jaha?! Sjukaste jag varit med om hittils.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 616
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 797
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10