Gissar att det på Badoo är så att man kan skriva till vem som helst också? När jag och dejten skrev till varandra så visste vi ju redan att visst intresse fanns, eftersom det var på tinder![]()
Jo, på badoo ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att det på Badoo är så att man kan skriva till vem som helst också? När jag och dejten skrev till varandra så visste vi ju redan att visst intresse fanns, eftersom det var på tinder![]()
Ja lite så jag också tänkt.För mig hade det varit mer naturligt att fråga i detta läget än längre fram. Och så slipper man inte veta![]()
Bättre att bara fråga om han vill ses på en öl då?Ja lite så jag också tänkt.
Har luskat lite med en kompis som också dansar , de skulle tydligen ha bestämt att försöka träna dans någon gång, men han hade aldrig haft tid och han verkade vara en upptagen person (hon har pojkvän så från hennes sida var det dans det var tal om). Har dock inte frågat henne om hon vet om han är singel
Folk lägger ju aldrig upp något på fb nu för tiden så kan inte snoka där heller. Lyckats se en bild på honom och något barn för flera år sedan. Skulle ju kunna förklara varför han är upptagen isf.
Men jag vet inte, har ju på något vis lyckats få 3 killar på dansen som jag tolkar det som att de är intresserade av mig( 2 vet jag är det), trodde en hade gett upp för länge sedan men icke visade det sig idag... Är inte alls van vid sånt och vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Så jag kanske har blivit övermodig och misstolkar hela situationen och han bara var trevlig när vi pratade förut och kände mig lite allmänt trött på killar typVisa bifogad fil 37775.
Långt inlägg men min frustration är på topp just nu, hehe
Ja att köra på dansspåret är ju lite otydligare tycker jag, men också oskyldigare.Bättre att bara fråga om han vill ses på en öl då?
En dejt och potentiell kärlek kanske är något han prioriterar om för. Många singlar fyller sin tid med massa aktiviteter just för att ha nått att göra.Ja lite så jag också tänkt.
Har luskat lite med en kompis som också dansar , de skulle tydligen ha bestämt att försöka träna dans någon gång, men han hade aldrig haft tid och han verkade vara en upptagen person (hon har pojkvän så från hennes sida var det dans det var tal om). Har dock inte frågat henne om hon vet om han är singel
Folk lägger ju aldrig upp något på fb nu för tiden så kan inte snoka där heller. Lyckats se en bild på honom och något barn för flera år sedan. Skulle ju kunna förklara varför han är upptagen isf.
Men jag vet inte, har ju på något vis lyckats få 3 killar på dansen som jag tolkar det som att de är intresserade av mig( 2 vet jag är det), trodde en hade gett upp för länge sedan men icke visade det sig idag... Är inte alls van vid sånt och vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Så jag kanske har blivit övermodig och misstolkar hela situationen och han bara var trevlig när vi pratade förut och kände mig lite allmänt trött på killar typVisa bifogad fil 37775.
Långt inlägg men min frustration är på topp just nu, hehe
Ja så kan det ju varaEn dejt och potentiell kärlek kanske är något han prioriterar om för. Många singlar fyller sin tid med massa aktiviteter just för att ha nått att göra.
Inte för att vara den som är den men seriositeten hos honom kan ju diskuterasJo, för nu vet jag mycket mer om honom...
Jo, för nu vet jag mycket mer om honom...
Inte för att vara den som är den men seriositeten hos honom kan ju diskuteras![]()
Lång, smal OCH dricker vin?! Allt en värdesätter hos en man ju, slå till innan någon annan hinner före!
Förlåt men rubriken på den - ska vi verkligen ha en evighetstråd om könssjukdomar också? Det är väl ett ämne som kan få komma upp när någon har aktuella frågor om det.Jag bröt ut diskussionen om könssjukdomar så att kärlekskranka dejtare slipper sitta och fundera på gonorré och annat skoj medan ni planerar för nästa dejt
/Mod
Känner mig smart.
Jag skulle egentligen varit ledig imorgon men det dök upp ett tidigt möte som jag inte kan tacka nej till. Tyvärr är mötet i en stad flera timmar härifrån men i och med att det bokades i sista sekund så hann jag inte kontakta vår serviceavdelning som bokar hotell.
Jag orkade inte leta upp ett hotell på egen hand utan tänkte först att jag kunde gå upp riktigt tidigt imorgon bitti, men sen kom jag på något.
För bara några veckor sedan skrev jag lite med en kille som bor i staden. Det rann ut i sanden på grund av avståndet, jag vägrar inleda något på distans och vill helst inte dejta någon som bor mer än två mil härifrån.
Nu passade han dock bra! Jag letade upp vår gamla konversation och slängde på vinst och förlust iväg ett meddelande. Han svarade snabbt, jag förklarade att jag skulle uppskatta en sovplats om han hade en över. Han var på direkt och sa att han gärna tar emot mig med öppna armar.
Så, nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka dit ikväll. Jag har ingen aning om vad det är för grabb men han ser snygg ut på bilderna och han skriver på ett sätt som vittnar om social kompetens. Kan bli bra det här!![]()
F ö hade jag ett nytt meddelande från en ny på badoo nu nyss... Vi har lite gemensamma intressen iaf...![]()