Jag har tagit det lugnt på dejtingfronten ett tag. Ska visserligen på en dejt idag.
Men har ju tidigare skrivit att det hänt att killar jag dansat med blivit intresserade av mig, vilket inte varit besvarat.
Men nu är det jag som är den som är intresserad av någon jag dansat med
.
Nackdelen med att dansa en sensuell dans är väl att attraktion kan uppstå med vissa, även om det händer väldigt sällan för mig. Men igår hände det med en kille (kan kalla honom ingenjören) jag inte dansat med innan, att säga att man kan bli attraherad av hur någon rör sig och får en att känna är egentligen för flummigt för mig, men det var väl så det var.
Efter vi dansat pratade vi ett tag, tills en av de killar jag tror är intresserad av mig kom och avbröt och ville dansa
. Resten av kvällen jag var där står "ingenjören" och pratar med andra och dansar.
Men efter att jag kom hem fick jag lov att kolla upp honom på fb och skickade en vänförfrågan, vilket han iaf accepterade.
Jag skulle ju vilja träffa han igen, han brukade tydligen inte vara och dansa så ofta, så chansen att jag springer på honom där är inte jättestor.
Jag är inte bra på sånt här, aldrig dejtat någon som jag träffat på i verkliga livet först. Hur tar man kontakt utan att vara lika på och dryg som jag tycker att många killar varit mot mig ???!